Dynamic Experience 2 - Breaking Silence by STS-Digital

Gestart door cz79, april 10, 2012, 21:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm

Citaat van: cz79 op april 12, 2012, 06:41:05
Dat is het nummer waar we het de afgelopen keer over hebben gehad, ik vindt dat echt een knaller, en hier staat 'ie op dus..... hello pompom

Grappig, dat ik het laat beluisteren en dat Fritz deze oppakt... hello

Arden

Citaat van: jrm op april 13, 2012, 13:27:14
Grappig, dat ik het laat beluisteren en dat Fritz deze oppakt... hello

Fritz? Die mag bij deze serie alleen masteren  (uiteraard wel zijn mening geven over de muziekkeuze wat nog voor zat discussies heeft gezorgd), alle inbreng kwa muziek komt uit mijn platenkast, en nergens anders vandaan! Hetzelfde voor de op geboorte staande Analog Experience, muziek uit mijn koker, techniek uit de zijne!
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

JohnWx

Citaat van: Arden op april 13, 2012, 17:26:51
Fritz? Die mag bij deze serie alleen masteren  (uiteraard wel zijn mening geven over de muziekkeuze wat nog voor zat discussies heeft gezorgd), alle inbreng kwa muziek komt uit mijn platenkast, en nergens anders vandaan! Hetzelfde voor de op geboorte staande Analog Experience, muziek uit mijn koker, techniek uit de zijne!

Dat we het effe weten  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Citaat van: Arden op april 13, 2012, 17:26:51
Fritz? Die mag bij deze serie alleen masteren  (uiteraard wel zijn mening geven over de muziekkeuze wat nog voor zat discussies heeft gezorgd), alle inbreng kwa muziek komt uit mijn platenkast, en nergens anders vandaan! Hetzelfde voor de op geboorte staande Analog Experience, muziek uit mijn koker, techniek uit de zijne!

Tracklist?
Volgens mij kan ik het toejuichen dat jij Fritz vaker verteld welke muziek hij op cd "moet" zetten.

Wellicht de volgende (oude) singer/songwriter?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

jrm

Citaat van: Arden op april 13, 2012, 17:26:51
Fritz? Die mag bij deze serie alleen masteren  (uiteraard wel zijn mening geven over de muziekkeuze wat nog voor zat discussies heeft gezorgd), alle inbreng kwa muziek komt uit mijn platenkast, en nergens anders vandaan! Hetzelfde voor de op geboorte staande Analog Experience, muziek uit mijn koker, techniek uit de zijne!

:-D

Daar komt de aap uit de mouw.....
Ik was al verbaasd over de muziek keuzes, na kennismaking met Fritz.

Ben wel heel benieuwd hoe eh, jullie versie van the rhythm devine gaat klinken.
Vind het origineel al waanzinnig goed.

Cornelis1921

#35
Citaat van: Arden op april 13, 2012, 17:26:51
Fritz? Die mag bij deze serie alleen masteren  (uiteraard wel zijn mening geven over de muziekkeuze wat nog voor zat discussies heeft gezorgd), alle inbreng kwa muziek komt uit mijn platenkast, en nergens anders vandaan! Hetzelfde voor de op geboorte staande Analog Experience, muziek uit mijn koker, techniek uit de zijne!
Is dit geen fragrante/typische vorm van haantjesgedrag?
Wie het niet met mij eens is mag het zeggen! :wink: clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Arden

Niet eens? Mag dat?

Wie DE I in zijn handen heeft gehad en daarbij het boekje heeft gelezen had dit al geweten, staat er namelijk gewoon in. Dat heet nu samenwerken. Ik maak gebruik van zijn kennis en kunde betreffende het masteren, Fritz gebruikt mijn muziek  (smaak) om een nieuw genre aan te boren. Nou ja, nieuw...

Je kunt natuurljk overal wat achter zoeken om weer een discussie op te starten, in dit geval zinloos, want zo is het nu eenmaal gegaan. Deel II hebben we weer wat meer tijd en budget voor gehad, mocht er nu wat van overblijven kunnen we dat mooi weer gebruiken voor een eventueel deel III.

Analog Experience gaat trouwens een heel andere opzet worden, dynamiek zal daarin niet de rode draad zijn, maar genre's. Denk daarbij aan werktitels als ''All That Jazz'' ''In To Blues'' ''Let There Be Rock'' (nee, niet die van AC/DC) ga zo maar door. Mooie muziek heb ik nog zat, nu proberen er voor iedere liefhebber iets tussen te laten zitten.

Aan de platenmaatschappijen hoef je dat niet meer over te laten, die hebben daar geen belang meer bij. Nieuwe artiesten welke je tegen betaling kan downloaden, dat is hun vraagstuk en op te lossen probleem. Die zijn niet meer gebaat bij goed gemasterde hoogstandjes in kleine oplages, dat kost namelijk alleen maar geld. De MP3 generatie hoort dat namelijk toch niet...
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

Cornelis1921

#37
 :-) Arden, verweer gelezen en begrepen. :yes: Edoch, ik kan ook weleens als een klein pestventje lichtelijke, scherts verkopen al was het ware ernst. :wink: clown1 Is enigzins flauw, ik weet het.
Fritz en jij zijn goed bezig en helpen de ontwikkelingen een handje vooruit, daar waar de industrie (lees de majors) het laat liggen en afweten. Zelf noem ik mijzelf niet een audiofiel, maar eerder musicofiel met audiofiele trekjes. Dat zijn gelukkig de allermeesten onder ons. De meeste uitsluitende hi-end-o-fielen bazelen maar wat als om muziek gaat en worden alleen serieus genomen in eigen kring, die al net zo verdeeld is als de Protestanse kerk.
Bij mij komt er ook weleens zo'n 'gelovige' over de vloer, die heeft alleen meer in kabels e.d. geïnvesteerd dan ik in mijn hele set. Maar koopt hoogst zelden nieuwe software (content). Maar hij beweert wel dat ik een "muzikale CD-speler"[sic] heb. De enige die van muzikaliteit te betichten zijn, i.m.h.o., zijn de musici die voor diezelfde content zorgen.
Zo Arden, hier sta ik en zo denk ik erover.
Groetjes byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op april 14, 2012, 01:30:43
Is dit geen flagrante/typische vorm van haantjesgedrag?
Wie het niet met mij eens is mag het zeggen! :wink: clown1

Ik ben het niet met je eens. :no:

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jrm

Citaat van: Cornelis1921 op april 14, 2012, 01:30:43
Is dit geen flagrante/typische vorm van haantjesgedrag?
Wie het niet met mij eens is mag het zeggen! :wink: clown1

Ben het ook niet eens met je Cor  :-D

Ere wie ere toekomt!
Er zijn al genoeg mensen die met andermans veren lopen te pronken!

byebye

cz79

Ik zeg een zeer muzikale combinatie: Fritz + Arden hello

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op april 14, 2012, 12:31:39
Ik zeg een zeer muzikale combinatie: Fritz + Arden hello

Fritz de .....

en Arden de ........

Ik speel de bas.

Groet Whisper.

ps sorry kon het niet laten. was een open deurtje intrappen.

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

 stupid Mannen, sorry voor de ophef door mijn toedoen. notworthy Groetjes byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Dat is geen probleem, ieder zijn mening....Het is je vergeven (in ieder geval door mij)

PS Randy Newman - Sail Away is ook binnen  pompom Wat een lekkere CD is dat weer!

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op april 14, 2012, 23:36:10
stupid Mannen, sorry voor de ophef door mijn toedoen. notworthy Groetjes byebye, Cor.

je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Cor.

Het is een open forum waar je je mening deelt en daarbij anderen in hun waarde laat.

Groet HWhisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet