Dynamic Experience 2 - Breaking Silence by STS-Digital

Gestart door cz79, april 10, 2012, 21:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Terwijl ik vandaag de nieuwe CD bij Fritz ophaalde (Groove Into Bits Vol I, zie ander topic), kreeg ik even een voorproefje van de nieuwe 'Dynamic Experience Vol 2 - Breaking Silence'.

Ik vond de eerste editie al erg goed, maar de tweede editie wordt/is echt nog veel beter. Wederom, net als  Vol 1, is deze CD het resultaat van een samenwerking tussen Music2 en STS-Digital en staat ook deze CD vol met totaal onverwachte muziek welke afwijkt van de vele bestaande Test CD's:

Level 42, Rammstein (Loss), Yello (Rhythm Divine...JRM :wink:), Janis Ian (Breaking Silence...Whisper :wink:), , Joe Satriani, James Blake (limit to your Love zoals je nog nooit eerder hebt gehoord) en anderen.

Met deze CD lijkt STS-Digital en Music2 een goed vervolg te hebben gecreëerd op de toch al flink dynamische Vol 1., met een nu nog meer gevarieerde muziekkeuze dan het vorige deel.

Spannende, mooie muziek, grote dynamiek en diepte en spectaculaire uitspattingen lijken de tendens te zijn van de 'Dynamic Experience Vol 2 - Breaking Silence'. De CD zal beschikbaar zijn rond dit voorjaar, de exacte datum is nog niet bekend maar kijk op sts-digital.nl of music2.nl.

Mijn complimenten voor Fritz en Marco voor weer een heerlijke CD  hello hello hello

MadVillain

Vol1 en 2 zijn net besteld via music2 :-D

Hopelijk dat ze vol2 ook al snel kunnen leveren, eerder :P

cz79

Op de site staat die nog nie, of heb je gewoon per email een bestelling doorgegeven?

Kan zijn dat die eerder komt maar datum is nog niet exact bekend

MadVillain

Gewoon per digitale post. Heb alleen nog steeds geen antwoord  :| :wink:

Janver

Rammstein met een galm!!! HB

Ik zou weleens Fritz z'n interpretatie van Within Temptation willen horen.

Interessante cd; ik ga het mogelijk wel kopen!
Hier kan uw reclame staan!

JohnWx

Citaat van: Janver op april 11, 2012, 08:52:50
Rammstein met een galm!!! HB

Ik zou weleens Fritz z'n interpretatie van Within Temptation willen horen.

Interessante cd; ik ga het mogelijk wel kopen!

Fritz zit in ze 2de jeugd  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: cz79 op april 10, 2012, 21:26:53
Terwijl ik vandaag de nieuwe CD bij Fritz ophaalde (Groove Into Bits Vol I, zie ander topic), kreeg ik even een voorproefje van de nieuwe 'Dynamic Experience Vol 2 - Breaking Silence'.

Ik vond de eerste editie al erg goed, maar de tweede editie wordt/is echt nog veel beter. Wederom, net als  Vol 1, is deze CD het resultaat van een samenwerking tussen Music2 en STS-Digital en staat ook deze CD vol met totaal onverwachte muziek welke afwijkt van de vele bestaande Test CD's:

Level 42, Rammstein (Loss), Yello (Rhythm Divine...JRM :wink:), Janis Ian (Breaking Silence...Whisper :wink:), Hans Theessink en Terry Evans (...cz79 :wink:), Joe Satriani, James Blake (limit to your Love zoals je nog nooit eerder hebt gehoord) en anderen.

Met deze CD lijkt STS-Digital en Music2 een goed vervolg te hebben gecreëerd op de toch al flink dynamische Vol 1., met een nu nog meer gevarieerde muziekkeuze dan het vorige deel.

Spannende, mooie muziek, grote dynamiek en diepte en spectaculaire uitspattingen lijken de tendens te zijn van de 'Dynamic Experience Vol 2 - Breaking Silence'. De CD zal beschikbaar zijn rond 20 april, kijk op sts-digital.nl of music2.nl.

Mijn complimenten voor Fritz en Marco voor weer een heerlijke CD  hello hello hello
Aandelen ¿

:wink:

cz79

Jammer genoeg totaal geen eigenbelang  nopompom behalve dat ik er zelf erg enthousiast over ben pompom

Arden

Citaat van: xander32 op april 11, 2012, 11:42:17

[...]

Het wordt tijd dat jij mij eens gaat bedanken voor mijn bijdrage in deze :-D.

En bedankt he! :angel:

Ik heb nog niet eens de tijd gehad omhet eindresultaat goed te keuren, gaat het al over de tong... Over marketing gesproken. Daar we de release eigenlijk op de High-end in Munchen zouden laten plaatsvinden en er nu al over 20 april gesproken wordt heb ik geloof ik nog wel even wat werk te verzetten, ik hoop dat hij jullie aan zal staan.

Het is eigenlijk een project geboren uit klachten dat er alleen maar pretentieloze tingel tangel muziek uitgebracht wordt als demo discs, ik kan jullie vertellen dat het héél moeilijk is om het A: iedereen naar de zin te maken, en B: die muziek uit te brengen die ik zou willen. Hoofdredenen zijn denk ik wel voor te stellen, er zijn artiesten die het bij voorkeur onmogelijk maken door extreme bedrag voor de rechten te vragen, heb je die toestemming, blijken de originele opnames zo dramatisch slecht te zijn, dat je er met de beste wil van de wereld nog niets van kan maken.  Het is dus nog niet zo simpel, maar we worden er (hoop ik) steeds beter in!

Voor degenen wie hem daadwerkelijk aanschaffen, veel plezier er mee!
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

cz79

Citaat van: Arden op april 11, 2012, 12:30:51
En bedankt he! :angel:

Ik heb nog niet eens de tijd gehad omhet eindresultaat goed te keuren, gaat het al over de tong... Over marketing gesproken. Daar we de release eigenlijk op de High-end in Munchen zouden laten plaatsvinden en er nu al over 20 april gesproken wordt heb ik geloof ik nog wel even wat werk te verzetten, ik hoop dat hij jullie aan zal staan.

Het is eigenlijk een project geboren uit klachten dat er alleen maar pretentieloze tingel tangel muziek uitgebracht wordt als demo discs, ik kan jullie vertellen dat het héél moeilijk is om het A: iedereen naar de zin te maken, en B: die muziek uit te brengen die ik zou willen. Hoofdredenen zijn denk ik wel voor te stellen, er zijn artiesten die het bij voorkeur onmogelijk maken door extreme bedrag voor de rechten te vragen, heb je die toestemming, blijken de originele opnames zo dramatisch slecht te zijn, dat je er met de beste wil van de wereld nog niets van kan maken.  Het is dus nog niet zo simpel, maar we worden er (hoop ik) steeds beter in!

Voor degenen wie hem daadwerkelijk aanschaffen, veel plezier er mee!

Ik maak er gewoon voorjaar 2012 van  :angel:

WimPeu

Als ik het zo lees hoeven we voorlopig geen Bob Dylan remaster van Fritz verwachten.. :-D 
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Arden

Citaat van: cz79 op april 10, 2012, 21:26:53

[...]

Ik vond de eerste editie al erg goed, maar de tweede editie wordt/is echt nog veel beter. Wederom, net als  Vol 1, is deze CD het resultaat van een samenwerking tussen Music2 en STS-Digital en staat ook deze CD vol met totaal onverwachte muziek welke afwijkt van de vele bestaande Test CD's:

Level 42, Rammstein (Loss), Yello (Rhythm Divine...JRM :wink:), Janis Ian (Breaking Silence...Whisper :wink:), Hans Theessink en Terry Evans (...cz79 :wink:), Joe Satriani, James Blake (limit to your Love zoals je nog nooit eerder hebt gehoord) en anderen.

[...]


Toch nog even een kleine verbetering/aanvulling, Hans Teesink met Terry Evens staat er niet op, die vind je op Groove in to Bits...

De tracklist voor Dynamic Experience II (en ik doe het even uit mijn hoofd, dus niet helemaal kloppend, wel volledig kwa artiesten) is als volgt:

Dominique Miller - Rush Hour
Janis Ian - Breaking Silence
Marcus Miller - Mr Pastourius
Kraftwerk - Aero Dynamik
Earth and Fire Orchestra - St Elmos Fire
Yello ft Shirley Bassey - Rhythem Divine
Drumtrack (naam ff kwijt)
Mari Boine - hele moeilijke titel
Joe Satriani - SRM
Doug MacLeod - Come To Find
Supertramp - Rudy
Level 42- Dune Tune
Rammstein - Los!
James Blake - Limit To Your love

Zo denk ik dat er voor ieder toch wel wat wils is, alle nummers hebben wel 1 overeenkomst, een geweldige dynamiek!
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

WimPeu

Ik ken veel Joe Satriani Cd's maar SRM zegt me niks. Van welke CD is dat nummer afkomstig? Bedoel je misschien S.M.F van het verder titelloze album uit 1995?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Arden

Ehhhh, ja! Dat heb je als je het uit het hoofd doet... Sorry!
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

cz79

Citaat van: Arden op april 11, 2012, 17:47:23
Toch nog even een kleine verbetering/aanvulling, Hans Teesink met Terry Evens staat er niet op, die vind je op Groove in to Bits...

De tracklist voor Dynamic Experience II (en ik doe het even uit mijn hoofd, dus niet helemaal kloppend, wel volledig kwa artiesten) is als volgt:

Dominique Miller - Rush Hour
Janis Ian - Breaking Silence
Marcus Miller - Mr Pastourius
Kraftwerk - Aero Dynamik
Earth and Fire Orchestra - St Elmos Fire
Yello ft Shirley Bassey - Rhythem Divine
Drumtrack (naam ff kwijt)
Mari Boine - hele moeilijke titel
Joe Satriani - SRM
Doug MacLeod - Come To Find
Supertramp - Rudy
Level 42- Dune Tune
Rammstein - Los!
James Blake - Limit To Your love

Zo denk ik dat er voor ieder toch wel wat wils is, alle nummers hebben wel 1 overeenkomst, een geweldige dynamiek!

Je hebt helemaal gelijk, ik deed het dus ook uit mijn hoofd :-D