Jouw favoriete muziek van dit moment.

Gestart door joep, maart 05, 2007, 16:59:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jantje

Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.

joep

Ben een beetje down dus zijn het nu deze:

If It Be Your Will                          Leonard Cohen
Halleluja                                     KD Lang
Golden Slumbers/The End              KD Lang
It's Just A Perfect Day                   Lou Reed/Various Artist
Hotel California                            Los Lobos
Sisters Of Mercy                          Sting & The Chieftains
Famous Blue Raincoat                   Tori Amos
Joan Of Arc                                 Jennifer Warnes
Sounds of Silence (Unplugged)       Bob Dylan & Paul Simon

mars

Arrow jazz nu op het ogenblik , maar het nummer wat ze nu draaien is weer bud

mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

WYWH

FSOL Lifefroms. Vanwege nieuwe speakers die weer veel meer van deze goddelijke cd laten horen.

laserblue

Als MP3 op de pc, CD in de auto en de cd speler thuis  :yes:



MadVillain

Laatste album van Radiohead - in rainbows!





En album van Apparat - Walls



http://www.musicmeter.nl/album/73318


Eip



   Rihanne-singles-collection


   

  Gr  Eip.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

vielzweck

Om nog even op smaak terug te komen, voor mij zijn er maar 2 soorten muziek: goede en slechte.
Qua muzieksoort  is er geen enkele die ik niet mooi zal vinden dat durf ik wel te stellen tenzij slecht gemaakt natuurlijk.

Ik zou er een boek over kunnen schrijfen maar dan kan geen muziek luisteren  :lol:
Nu knalt er op radio 6 muziek uit de tijd van columbus mijn kamer 'pasa aqua' mogelijk dat het lied zo heet.
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Paul

Citaat van: vielzweck op januari 20, 2008, 21:16:45
Om nog even op smaak terug te komen, voor mij zijn er maar 2 soorten muziek: goede en slechte.

En minder goede muziek, onder welke noemer valt dat goed of slecht ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

Citaat van: Paul op januari 20, 2008, 21:29:31
En minder goede muziek, onder welke noemer valt dat goed of slecht ?
de muziek kan wel slecht zijn maar het nummer goed, of andersom :|

vielzweck

#40
Citaat van: Paul op januari 20, 2008, 21:29:31
En minder goede muziek, onder welke noemer valt dat goed of slecht ?

was wat kort door de bocht van mij  :-)
Echt slechte muziek is zeldzaam meestal zie ik altijd wel een lichtpuntje

Ik heb duitse sjlagerzangers en zangeressen live gezien, de zangeres zonder naam, reinbert de leeuw met het schönberg ensemble, de velvet underground, het eerste europese concert van REM, een van de eerste optredens van u2, uitvoeringen van muziek Mahler, Messiaan, een volstrek onbekende andré Rieu voor 12 volwassenen en mijn eigen kinderen die toen nog peuterjes waren, ik heb heintje live gezien, bulgarian voices, björk, paul simon met band, art garfunkel met band,  bob dylan, john mayall en een hele hoop obscure muzikanten van wie ik vaak zelf de naam vergeten ben en over allen, niemand uitgezonderd kan ik waarderende woorden spreken ieder binnen zijn of haar eigen niveau en van een ieder iets anders.
Ik heb koncerten gezien onder de snelweg, in een parkeergarage, op de hei, in kantoren, kerken, op daken op zolder van een klooster. Dit is een fractie van alles en dat over zo'n kleine 40 jaar dat ik zelf bewust voor die muziek en concerten koos.
Ik kan alleen maar nuanceren als ik muziek hoor maar zelden veroordelen. Ik twijfel zelf over de verdeling van goede en slechte muziek.  :-)

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

MadVillain


vielzweck

#42
Citaat van: MadVillain op januari 20, 2008, 22:52:27
Weleens van Merzbow gehoord?

YEP,
die heb ik ook ergens liggen, snoeihard toch? maar formidabel. Toch nog eens gaan zoeken. leuk.

Voor de liefhebbers, Marilin Manson de maf smeet een volle giet ijzeren microfoon standaard in het drumstel zijn bandgenoten waren voordurend op hun hoede, wat zeg je fake? Maar wel heerlijke fake. sepultura, joy division, dead kennedys, b52, cure (live gezien voor 600 man voor hun doorbraak samen met een zooi punkers die dachten dat ze op de vuist moesten gaan) kowalski, natopartners, jo erens, kathie barberian, john adams, k.h. stockhauzen, arno, teasto (sorry voor de spelling) moby, shaon mcgowann, bach, mozart, monteverdi, palestrina, glen gould, boudewijn, liesbeth,ramses, the fall, vanilla fudge, roy buchanan, buddy holly roy oberson(!), elvis, herbert Grönemayer, suicidal tendecies, john cage, king sunnie adee, ornette coleman, armand (moet je nog eens naar toe gaan als ie in de buurt is), doris day, marianne rozenberg, freddy quin, echo and the bunnyman, kenny rogers, ccc inc, john coltrane, miles, thelonius monk, jimmi cliff, prince, ted hawkins, fairport convention, magna carta,sara vaughn, björk, jacques brell, mica, als het niet verveelt doe ik straks nog een paar.

criterium voor vermelding: van alle bands wordt ik heel erg opgewonden als ik er alleen al aan denk.
Nog eentje: brian eno
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

mahansz


The cinematic orchestra
The cinematic orchestra!
gewoon hele goeie muziek uit engeland, moeilijk te definieren. (beetje lang intro, spoel anders 3 min. door  :wink: )
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

@ mahanz

yep deze heb ik ook, en het is om precies te zijn;

cinematic orchestra featuring roots manuva , en de song heet ; all things to all men :yes:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun