Jouw favoriete muziek van dit moment.

Gestart door joep, maart 05, 2007, 16:59:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom

Citaat van: MadVillain op oktober 08, 2007, 21:11:35
frusty shutup

Smaak?

iig luister ik van oude jazz tot aan keiharde house (geen masters of hardcore, meer third movement spul)
nouw moh is geen house, is echt heel wat anders :-P. en geloof me in kan het weten ga zelf namelijk om met de jongeren cultuur die dat luistert(zoals ze dat dan noumen) en ik zeld luister het ook.

MadVillain

De jongerencultuur komt net pas kijken  :wink:

Maar je hebt gelijk house is het nou ook niet. Maar dan weet de rest waar ik het over heb  :roll:


Met keiharde house bedoel ik, Techno, industrial techno/hardcore, breakcore, jungle, drum&bass (om ff in de electronica te blijven)

ckuhl

90% van de jongeren hebben geen smaak, al kun je zeggen over smaak valt te twisten.

Feit is dat de goede muziek nog altijd van de mannen/vrouwen komen die nu 40 - 50 zijn, tuurlijk zijn er ook enkele nieuwe gezichten..


MadVillain

Smaak komt naar mijn mening toch wel met de jaren. Bij mij moest je een jaar of 6 geleden echt niet met jazz of rock aankomen.....


ckuhl

Bij de meeste jongeren denk ik niet. En waarom niet?

Zenders als TMF, MTV zijn mede verantwoordelijk voor het promoten van verloederde muziek.
Ik heb als kind al nooit naar die zenders gekeken, had direct eigenlijk al door dat dit niks met muziek te maken had.

thom

ik houw zeker ook van jazz, luister ik ook veel naar. maar hardcore,speedcore,terror is veel leuker om los op te gaan pompom

ckuhl

Dan kan ik jullie (helaas) niet meer zo serieus nemen, als het aankomt op adviezen/kwaliteit.

thom

Citaat van: ckuhl op oktober 10, 2007, 17:18:58
Dan kan ik jullie (helaas) niet meer zo serieus nemen, als het aankomt op adviezen/kwaliteit.
het lijkt me mij dan, want als ik jullie ben zouw iedereen er van houden.....en dat is nooit gezecht. en dan neem je mog toch niet serieus is mijn muziek smaak byebye

MadVillain

Citaat van: ckuhl op oktober 10, 2007, 17:18:58
Dan kan ik jullie (helaas) niet meer zo serieus nemen, als het aankomt op adviezen/kwaliteit.

Onzin!

Zelf hou ik ook meer van de hardere muziekstijlen als het over losgaan gaat. Dus oudere hardcore en de rest wat ik al eerder heb genoemt.

Maar ik kan ook zeker genieten van andere muziekstijlen. Anders kom eens zelf met wat voorbeelden?


Citeer
Geplaatst door: ckuhl
Voeg citaat toe
Bij de meeste jongeren denk ik niet. En waarom niet?

Zenders als TMF, MTV zijn mede verantwoordelijk voor het promoten van verloederde muziek.
Ik heb als kind al nooit naar die zenders gekeken, had direct eigenlijk al door dat dit niks met muziek te maken had.

Zelf heb ik ook tijden naar tmf, mtv en the box gekeken. Maar ondertussen ook gewoon een muzieksmaak opgebouwd buiten het standaard aangeboden genre bij die zenders.

Maurice

Ach, mijn muzieksmaak varieert ook enorm:

- van jazz tot blues
- van pop naar indie
- van klassiek naar gothic/symphonic metal
- van dance tot hardcore
- van rap tot ......
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

MadVillain

#25
------------------laat maar

Paul

Citaat van: MadVillain op oktober 12, 2007, 15:37:19
en dan om dit te zeggen wat ckuhl zegt:

Dan kan ik jullie (helaas) niet meer zo serieus nemen, als het aankomt op adviezen/kwaliteit.  frusty



mja, het zal wel aan mij liggen dat ik mij daar aan irriteer

Je bent niet de enige, muziek is een persoonlijke keuze.
Je hoeft gelukkig ook niet allemaal de zelfde smaak te hebben maar respecteer wel een ander zijn keuze en discusseer daar over.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

Citaat van: ckuhl op oktober 09, 2007, 08:14:48
90% van de jongeren hebben geen smaak, al kun je zeggen over smaak valt te twisten.

Feit is dat de goede muziek nog altijd van de mannen/vrouwen komen die nu 40 - 50 zijn, tuurlijk zijn er ook enkele nieuwe gezichten..



nee, nee, nee ,niet mee eens , waar baseer jij dat op ?
Ik ben zelf 45 winters jong en ik werk bij een groot poppodium hier in Den haag , en ik doe nog het een en ander op festivalletjes ( kleintjes maar hoor , low lands enz enz hahaha :wink:)
Maar wat ik wil zeggen is dit , toen wij tieners waren hoorde je mensen uitspraken doen zoals jij dat doet , en dat gebeurt nu dus weer ( kijk maakt mij allemaal geen bal uit hoor )
Maar wat echter wel een feit is , is dat ik gemiddeld zo'n 4 optredens per week zie van de meest uit een lopende bandjes en stromingen , en dat ik (en wat belangrijker is ook veel andere mensen) heel wat kwalitatief goede muziek voor bij zie komen!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Paul

Citaat van: Maurice op oktober 12, 2007, 14:15:46
Ach, mijn muzieksmaak varieert ook enorm:

- van jazz tot blues
- van pop naar indie
- van klassiek naar gothic/symphonic metal
- van dance tot hardcore
- van rap tot ......

Van Hazes tot Bach.......(hangt wel van het tijdstip af).
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

@ paul

ja paul dat heb ik ook van muziek uit 1700 tot de muziek van morgen , ik hou uberhaupt van muziek als kunst en uitings vorm !!

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun