Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Niber

Mooi ding hoor, fijn dat hij ook de schijfjes kan afspelen. Mooi alles in één apparaat...

Wat heb je het sowieso slecht voor elkaar ps3 verkocht, ps3 naar boven bij oude plasma, hdx naar kids, hdx2 naar slaapkamer...  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

cheese

indrukwekkend hoor en super makkelijk zo door je hele huis.........beetje jaloers.....nee hoor.

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa

Mooie upgrade   pompom
Leerzaam ook om te lezen waar je met streaming naar toe gaat.
Altijd handig voor thuis  :-D

xander32

Mooi hoor.

T.z.t. ook maar eens in gaan verdiepen - ga dan wel eerst ff bij Wim langs voor wijze raad(lees: gebruikerservaringen).


Sander.

WimPeu

Back in hifi business. Om een mooi Foreigner nummer te citeren: "That Was Yesterday" Nu weer in het grauwe NL. Top week gehad, mijn jongste (4 jaar zit naast me op de foto) ging als een speer de rode piste af. Zelfs een beetje off piste.... :mrgreen:.....heeft ie van z'n Pa... :angel:

Dat ik nog niet aan het bier zit komt omdat de foto om 10:00 uur in de ochtend (gisteren) is genomen en ik begon met bieren om 10:30 uur... je moet als gezins hoofd toch enigzinds de boel een beetje regelen... :-D

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Ik zie aan de grijns van je gezicht dat 10.30 net te laat was denk ik  :-P

Maar verder goed dat alles top is geweest en geen gipsvlucht terug hebt genomen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Welcome back. :-D
Maar volgens mij kijk je hier zo van..... euhhhhh ...... kan niet snel genoeg half elf worden :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

prachtige omgeving zo aan de foto te zien  :yes:


TurboMarco

hey Wim,
Jij hebt toch de Onkyo 808 ?
Indien dat het geval is zou ik hem dan een keer uit kunnen proberen ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Moet te regelen zijn Marco. Op welke speakers wil je hem zetten?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

Wim: Hoe speelt de Squeezebox vanaf externe hdd?
Speelt dit ook soepel of is een nas echt een must-have?

De Squeezebox Touch is nu in de aanbieding bij de MM...Het apparaatje wordt daar wel interessant van.  pompom
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WimPeu

Citaat van: Niber op maart 01, 2011, 20:57:34
Wim: Hoe speelt de Squeezebox vanaf externe hdd?
Speelt dit ook soepel of is een nas echt een must-have?

De Squeezebox Touch is nu in de aanbieding bij de MM...Het apparaatje wordt daar wel interessant van.  pompom

Ik heb er geen grote HD aan gehangen maar wat ik er op het Net over gelezen heb wordt ie daar wel erg sloom van en doet ie er erg lang over om grote aantallen bestanden "in te lezen". Gewoon via je PC of een compatible NAS laten lopen. Dat is het enigste nadeel van de SB Touch. Mijn PC staat toch altijd aan als ik thuis ben dus eigenlijk voor mij geen probleem. Ik heb sinds kort ook een HDI Dune player met een HD van 1 T ingebouwd. Deze kan behalve alle denkbare Video bestanden ook muziek streamen. Met de display is het zelfs goed te doen. Niet de luxe van de I-Peng met I-Pod/Phone bedieninging maar toch. Als ik de PC eens uit heb staan draai ik muziek van die HD. Mogelijkheden te over.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

Bedankt voor de info, Wim.

Jammer dat dat niet perfect werkt...Misschien toch het proberen waard, mocht het na een week niet bevallen kan ik de boel altijd nog terug sturen.
Denk dat ik het ding morgen ga bestellen...  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

bramdg

#1139
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met een Sqeeuzebox  :-D

Reactiesnelheid is toch wel ok, geen moeilijke interface enz

Tja vb wel een mapje waar 1800 bestanden instaan duurt miss wel even om in te lezen maar nadien echt geen probleem tijdens het afspelen hoor.  :-D

Ik stuur ook de Squeezebox aan vanop een pc, mogelijk miss later wel eens een NAS proberen maar heb me laten wijsmaken dat die soms erg wat traag is met het sturen van Flac's in HQ

Ik ben zo tevreden van men Squeezebox (heb zelf maar een Classic model) dat als deze moet vervangen worden dat het zeker een "Touch" model word  HB

Niber veel succes met het uittesten het zal je zeker bevallen   :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart