Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Gisteren richting Drenthe eerst nog verdwaald  :schater: dacht deze keer men navigatie niet nodig te hebben

Even bijgepraat set aangeslingerd Biertje erbij  :-D allerlei soorten muziek geluisterd op normaal tot stevig volume klinkt echt waanzinnig goed ,gehele tonenbreik staat als een huis en super gedefineerd wat een mooie weergave van de opname,s die je luisterd enorme dynamiek en kracht maar ook de kleinste details hoor je heel goed en die Sub  :kwijl:

Later op de avond Beamer aan wat Live concerten en volume omhoog  HB het kan zo gruwelijk hard dat zelfs ik op gegeven moment zoiets had van goeie genade we gaan opstijgen :-o de keuken deur lag bijna eruit  :-P maar de set geeft geen krimp alles wordt alleen maar groter en krachtiger  ,nog wat film fragmeten gekeken dat was ook wel indrukwekkend , het was weer genieten

Wim afgezet voor zijn repetitie met de band bakkie gedaan daar en weer richting huis  byebye

WimPeu

Top Arjan, fijn je weer gezien en gesproken te hebben. Tot 11 april bij Robert!!  hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: xander32 op februari 15, 2015, 11:21:13
Iig. totdat er een M&G is geweest :-D.

De Integra set heeft hier bijna drie jaar gestaan dus zo snel gaat het niet meer hier. 3 jaar is voor de meeste surround boys een life time.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: lo op februari 15, 2015, 10:08:25
Hahaha..... jullie hebben weer een ECHTE avond gehad  notworthy
Arm kind jullie Esmee om tot twee keer toe d'r pa tot rede te moeten roepen  nonono
Mooi man dat je set in zowel HT als stereo op referentie niveau speelt, mooie keuzes gemaakt dus. Nu vast houden hè.... :yes: :-D

Citaat van: jowa op februari 15, 2015, 11:10:39
Zo, lekker hard gespeeld zo te lezen. Die Ushers kunnen echt hard notworthy

Ik ben het met lo eens. Nu vast houden :yes:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Citaat van: xander32 op februari 15, 2015, 11:21:13
Iig. totdat er een M&G is geweest :-D.



Ik denk dat ik voor de Marantz boys dit voorjaar een M&G ga organiseren. Zou het dan graag tot stereo beperken.. Misschien een hapje oid erbij in de tuin en Barbara vind vrouwelijk bezoek ook altijd erg gezellig  :wink: dus denk ik dat ik binnenkort maar wat datums ga roepen.  hello pompom pompom hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Ik weet niet of ik Suze ertoe kan bewegen, maar ben ik eventueel ook in m'n uppie welkom?

Anders moet ik er eentje onderweg op zien te pikken :-D. Maar dat krijg ik thuis weer niet uitgelegt vrees ik nonono.


Citaat van: WimPeu op februari 15, 2015, 17:52:24
Ik denk dat ik voor de Marantz boys dit voorjaar een M&G ga organiseren. Zou het dan graag tot stereo beperken.. Misschien een hapje oid erbij in de tuin en Barbara vind vrouwelijk bezoek ook altijd erg gezellig  :wink: dus denk ik dat ik binnenkort maar wat datums ga roepen.  hello pompom pompom hello

WimPeu

Alleen is natuurlijk prima. Barbara heeft ook erg positieve ervaringen met de vrouwen van audioten die zijn geweest. Joost, Leo ed weten wat ik bedoel.  hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81


jowa

Citaat van: WimPeu op februari 15, 2015, 17:52:24
Ik denk dat ik voor de Marantz boys dit voorjaar een M&G ga organiseren. Zou het dan graag tot stereo beperken.. Misschien een hapje oid erbij in de tuin en Barbara vind vrouwelijk bezoek ook altijd erg gezellig  :wink: dus denk ik dat ik binnenkort maar wat datums ga roepen.  hello pompom pompom hello

:gp:  stupid M'n vrouw vindt het nu al een goed plan  :-D

WilliamB

Citaat van: Marantz 81 op februari 15, 2015, 14:24:52
Gisteren richting Drenthe eerst nog verdwaald  :schater: dacht deze keer men navigatie niet nodig te hebben

Even bijgepraat set aangeslingerd Biertje erbij  :-D allerlei soorten muziek geluisterd op normaal tot stevig volume klinkt echt waanzinnig goed ,gehele tonenbreik staat als een huis en super gedefineerd wat een mooie weergave van de opname,s die je luisterd enorme dynamiek en kracht maar ook de kleinste details hoor je heel goed en die Sub  :kwijl:

Later op de avond Beamer aan wat Live concerten en volume omhoog  HB het kan zo gruwelijk hard dat zelfs ik op gegeven moment zoiets had van goeie genade we gaan opstijgen :-o de keuken deur lag bijna eruit  :-P maar de set geeft geen krimp alles wordt alleen maar groter en krachtiger  ,nog wat film fragmeten gekeken dat was ook wel indrukwekkend , het was weer genieten

Wim afgezet voor zijn repetitie met de band bakkie gedaan daar en weer richting huis  byebye
Erg gezellig en kan mij bijna niet voorstellen dat het nog beter klinkt. Laatste keer bij Wim was ik al erg van onder de indruk  notworthy
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Citaat van: WimPeu op februari 15, 2015, 18:00:46
Alleen is natuurlijk prima. Barbara heeft ook erg positieve ervaringen met de vrouwen van audioten die zijn geweest. Joost, Leo ed weten wat ik bedoel.  hello
Inderdaad erg gezellig met de vrouwen erbij, wij houden ons van harte aanbevolen ook al heb ik het nog niet overlegd maar dat zit wel goed  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Leuk jongens, zal straks na de wintersport wel even wat PM's de deur uit doen met wat data.  hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

#3281
Mooie review van de 861v4. Deze is echter zonder de belangrijkste ID40 kaart. De ID40 kaart is een audio eindpunt. Dus icm een core als de MD600 (die ik heb met twee maal 3 T opslag) ben kwa audiostreaming helemaal klaar. Wel een iPad erbij da's wel zo handig.

http://www.modernhometheater.com/equip/meridian_861/index.shtml
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

QuattroNL

Citaat van: WimPeu op februari 15, 2015, 17:52:24
Ik denk dat ik voor de Marantz boys dit voorjaar een M&G ga organiseren. Zou het dan graag tot stereo beperken.. Misschien een hapje oid erbij in de tuin en Barbara vind vrouwelijk bezoek ook altijd erg gezellig  :wink: dus denk ik dat ik binnenkort maar wat datums ga roepen.  hello pompom pompom hello
Dan moet ik (en mijn vrouw) dit jaar toch echt eens komen buurten. Al 2 keer ofzo eerder niet kunnen komen.
M'n schoonouders wonen ook in Drenthe dus we kunnen onze kleine man daar stallen.
We zien mogelijkheden!  :-D
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

WimPeu

#3283
Citaat van: QuattroNL op februari 19, 2015, 22:34:11
Dan moet ik (en mijn vrouw) dit jaar toch echt eens komen buurten. Al 2 keer ofzo eerder niet kunnen komen.
M'n schoonouders wonen ook in Drenthe dus we kunnen onze kleine man daar stallen.
We zien mogelijkheden!  :-D

Lijkt mij.....ehhh ons super gezellig. Zoals aangegeven zal ik dit voorjaar wel even een datum gaan plannen.  hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Genieten kan soms zo makkelijk zijn. Primaluna ProLogue One, Boston Acoustic A25 en SBT.  notworthy



Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES