Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Sparky

#1395
Wat wordt de wereld mooi met zo'n 11-set.
Veel plezier ermee!

Ik heb ook geexperimenteerd met XLR interlinks (met medewerking van De Groef Audio in Groningen), maar ik vond het geluid er niet beter op worden.

lo

Mooi "setje" zo bij elkaar Wim.  pompom pompom pompom
Daar ga je volgens mij meer plezier aan beleven dan je misschien wel gedacht hebt. Mooi keuzes gemaakt  :yes:
Geniet ervan. notworthy

Euuuhhhhhh.......... wil ook nog wel een keertje langskomen om deze set bij je te komen beluisteren. (weer heel dat pokke end....... waarom woon je ook zover weg.... :schater:)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

211

#1397
...
Zolang je maar geniet....

xander32

#1398
@ Andre; ik denk dat we of er nou wel of niet een zonnebril is achtergebleven bij W&W, gewoonweg maar naar Wim moeten gaan. Dan rij ik wel want heb slechte ervaring met jouw bolide  :-P.


Sander.
Citaat van: drees62 op juli 27, 2011, 17:23:17
Citaat van: WimPeu op juli 27, 2011, 17:19:51
Hee Andre..ik wist niet dat je vrij was. heb de bril bij W&W achter gelaten. Ze hebben hem achteruit gelegd. :yes:

Citaat van: drees62 op juli 27, 2011, 17:23:17Haha, super en bedankt! Haal 'm morgen wel even op bij W&W.
Was toevallig vandaag thuis aan het werk maar dat kon je niet weten.
Maar toch kom ik binnenkort een keer jouw kant weer op. Ben heel benieuwd!!!

Geniet ze  :yes: :yes: :yes:
Citaat van: drees62 op juli 27, 2011, 17:18:25


Ik ook, hij zou mijn zonnebril langsbrengen. Maar niets gezien vandaag  :-( :-(
Zal 'm zelf wel weer ophalen  pompom pompom pompom

Wim, wanneer kunnen we komen???  :kwijl: :kwijl: :kwijl:

OnkyoTrucker

Mooie set. Veel plezier er mee.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

jowa

Wow Wim, heel erg mooi al om te zien  :kwijl:
Ben heeel nieuwsgierig naar hoe je het vind klinken  :yes:.

Toch wel erg mooi de premium line van Marantz. Oei, krijg bijna last van wimpeu-ritus, huh het upgrade/change virus  :-D :schater:  :wink:

JohnWx

Citaat van: WimPeu op juli 27, 2011, 16:53:28
Kon niet wachten en heb de PM11s1 inmiddels opgehaald. Heb er gelijk de Usher S-520mkII nieuw mee genomen. Was al tijden onder de indruk van de Usher Sound in zijn algemeen. Omdat mijn luisterkamer vrij klein is was ik op zoek naar kleine monitoren. 2e hands voor mij niet veel soeps te koop de laatste tijd. De kleintjes spelen met genoeg druk (PM11s1  :kwijl:) en een pracht plaatje. Heb het net bij W&W audio gehoord in hun luister ruimte. Ik was meteen verkocht.

Wat foto's.











Ik heb nu stereo en HT echt gescheiden.  notworthy


zo was weer lekker effe doekje aan de kant


klinkt grijs beter als zwart Wim als stroomkabel of heb je deze keuze gemaakt puur op zo min mogelijke info  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

@ John

Grijs klinkt stukken beter :-P. Ben dus nog lang niet klaar met het up-graden.

@ De Tukkers Xander en drees62 en Brabo Lo. :-D

Jullie zijn welkom!  notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

@ Joep & Sparky

Ga zeker nog wel XLR uitproberen. Heb alleen nu een stugge lange XLR kabel en dat is niet handig als de apparaten zo boven op elkaar staan.

Geniet al de hele avond van de set. Laag volume want ik zit precies onder de slaapkamer van mijn dochtertje. Ook wel leuk eens een keer zacht draaien clown1. Heb net een hele dubbel CD van Marcus Miller - Tutu Revisited 'Live' achter de kiezen. Nu even Steely dan - Aja.

:kwijl:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Ik voel bij Joost ook weer een aanval van Marantzjeuk komen. Geeft niks hoor ga er voor. Deze combi is werkelijk prachtig. Kan het eigenlijk nog niet goed geloven dat het hier staat...zo vaak bij staan te :kwijl: en nu heb ik het.  notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Vlearmoes

Tjonge   wat een set   notworthy notworthy :kwijl: :kwijl:     lijkt mij echt genieten  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

WimPeu

#1406
Zeker weten Theo. :yes:

PS
Heb je al data voor een bezoek aan de Integra/Marantz/Kef set...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Vlearmoes

Nee die heb ik nog niet
ik weet niet wie en wanneer de mensen op vakantie gaan en terug komen  :|

Ik zelf ga niet op vakantie    dus van mij uit kan het altijd
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

drees62

Citaat van: xander32 op juli 27, 2011, 19:08:22
@ Andre; ik denk dat we of er nou wel of niet een zonnebril is achtergebleven bij W&W, gewoonweg maar naar Wim moeten gaan. Dan rij ik wel want heb slechte ervaring met jouw bolide  :-P.

Sander.

Als je maar niet over die A31 gaat is er niks aan de hand  :-D :-D
Euh, jouw roetmobiel? En dan slingeren aan zo'n raampje?  notworthy notworthy
Maar ik zal voor een keer met wat minder luxe genoegen nemen, per slot van rekening heeft mijn bolide jou 2 uur op zo'n vage parkeerplaats laten staan  :wink:

Vlearmoes

Citaat van: drees62 op juli 28, 2011, 00:20:48
Citaat van: xander32 op juli 27, 2011, 19:08:22
@ Andre; ik denk dat we of er nou wel of niet een zonnebril is achtergebleven bij W&W, gewoonweg maar naar Wim moeten gaan. Dan rij ik wel want heb slechte ervaring met jouw bolide  :-P.

Sander.

Als je maar niet over die A31 gaat is er niks aan de hand  :-D :-D
Euh, jouw roetmobiel? En dan slingeren aan zo'n raampje?  notworthy notworthy
Maar ik zal voor een keer met wat minder luxe genoegen nemen, per slot van rekening heeft mijn bolide jou 2 uur op zo'n vage parkeerplaats laten staan  :wink:


Zal ik dan maar rijden  clown1 clown1
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v