Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

das zeker waar dat daar niet alleen het verschil zal zitten de hele opbouw zal beter zijn en met name ook de voorversterker   :-)

mijn monitoren zijn ook vrij moeilijk echt aan het zingen te krijgen en al draai ik loeihard geeft de pm15s1 geen krimp en mijn ruimte is bijna ongv 2,5 keer zo groot  , bedoel daarmee meer mee te zeggen dat je het vermogen wat de pm11s1 kan leveren niet nodig hebt  byebye

WimPeu

Weet ik maar hij is nooit weg en voor je het weet besluit ik hem in de kamer te zetten en dan is op de 4 Ohm Usher de 11 wel weer lekker.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

haha ach ja je verandert eens wat  clown1

ik kan het alleen maar toujuichen het is ook wel een hele mooie machine  notworthy

WimPeu

Citaat van: Marantz 81 op juli 20, 2011, 22:56:57
haha ach ja je verandert eens wat  clown1

ik kan het alleen maar toujuichen het is ook wel een hele mooie machine  notworthy

1 nachtje in drenthe en je begint al drents te praten... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

Klinkt meer Gronings. ;)

Maar top een PM11s1. Kon me ook moeilijk voorstellen wat het anders "moest" worden.

Snel de garage verbouwen dus... HB
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

lo

 :no: :no:
Staat zijn drumstel in en ik vind dat dat maar zo moet blijven, kom ik nog wel eens op de koffie om hem te horen spelen. pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81


Niber

Citaat van: lo op juli 20, 2011, 23:21:20
:no: :no:
Staat zijn drumstel in en ik vind dat dat maar zo moet blijven, kom ik nog wel eens op de koffie om hem te horen spelen. pompom
De man heeft ruimte zat om z'n drumkitje ergens anders neer te zetten!! ;)
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

still life

Citaat van: lo op juli 20, 2011, 22:43:32
Ik denk het ook, de PM11 is geen misselijke versterker. Heb hem in het verleden al diverse malen mogen beluisteren tijdens speaker audities maar had altijd alles in zijn greep. Denk dat hij een behoorlijke set "ballen" heeft en een grote portie dynamiek.

goh, big 'cohones'..  :-P  vraag maar es aan 211..  :-D

so wim, een PM11 ?  you hustler..   clown1


The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

nog 9 pagina's over de set van Wim dan ga ik het analyseren en ik denk er een fictief verhaal over te schrijven maar dan gezien vanuit een audio apparaat  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: jwx op juli 21, 2011, 10:57:03
maar dan gezien vanuit een audio apparaat  :-)

:yes:

this...was...my...life...

:-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

jrm

Of:

This  .   .   .  sound  .   .   . wasn't   .   .   .me!

WimPeu

Wel veel gewisseld. Probleem van mij is dat gewoon tot op zekere hoogte het beste van 2 werelden wil. HT & Stereo. Dan zijn de mogelijkheden bijna onuitputtelijk. Je kunt dan nog zoveel lezen en je laten voorlichten in winkels(waar ik gewoon te veel onzin heb moeten aanhoren) en fora (waar ik wel veel geleerd heb) maar gewoon wat lezen en denken dat is wat voor mij, kopen proberen en weer verder, liefst een stapje hoger. Ik had met de 2 Classe's en de AV-8003 wel mijn hoogte punt berijkt. Een stapel spulletjes tot aan het plafond.
Daarna is het stereo er bij gekomen dus integratie met HT was een must. Maar ook dan loop je tegen beperkingen op van de bv versterkers die een HT doorlus functie moeten hebben. In mijn geval een voor en eind versterker met de daarbij behorende kabel ellende. Wil nu gewoon overzicht en kwaliteit. De Onkyo in de kamer is gewoon geweldig en voldoet in HT als stereo gewoon boven gemiddeld. Ben nog elke dag blij dat ik de Onkyo heb gekocht. Na de SA11 ging de PM11 wel erg lokken...nog even getwijfeld maar heb nu een stereo set die al heel lang #1 op mijn wishlist stond. Lekker zo nu en dan old school een CD in de lade stoppen. Ga ook niet verder kijken de komende tijd in stereo....wat zou ik moeten kopen?? Een mooi meubel dat nog wel en later dit jaar hoop ik dat Onkyo met een Audyssey Pro receiver komt dan moet ik die stap ook maar maken.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

 stupid
Snap helemaal waar je mee zit/zat  :yes:.
Heb nu dan wel een hele mooie Densen installatie, maar gelijk ook een stapel doosjes, interlinks en powercables er bij en veel ruimte in gebruik.

Hmmm, even brainstormen. Voor/eindversterkers vervangen door een PM-15S2, PM-KI of een PM-11S2. Scheelt bij mij:
- twee paar interlinks
- twee power cables
- ruimte onder meubel leeg, want twee ev's minder

M'n meisje maar eens diep in de ogen kijken  :-D
Misschien dan ook maar gelijk de cd-speler vervangen door een SA-15S2, SA-KI of een SA-11S2....

still life

 :yes:

keeping things simple & efficient.

SA11 + die PM11  HB

anderzijds prima HT met de onkyo, kun je evt die pro laten voor wat het is..
maar..dat wil je vast niet..  clown1
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300