Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: WimPeu op juli 11, 2011, 23:18:52
Ja joh...wil ik al jaren een SA11 en dan na een paar weken al weer verkopen...no f*ckin' way.... Lijk soms wel gek. Heb al vaker dingen verkocht waar ik een dag later al weer spijt van had. Niet nog een keer....

is ook een vorm van hobby elkaar afhelpen van elkaars spullen zoals Harry met zijn cd speler de andere keer is weer iemand anders de gelukkige  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: minguel op juli 11, 2011, 23:26:17
Citaat van: WimPeu op juli 11, 2011, 23:18:52
Ja joh...wil ik al jaren een SA11 en dan na een paar weken al weer verkopen...no f*ckin' way.... Lijk soms wel gek. Heb al vaker dingen verkocht waar ik een dag later al weer spijt van had. Niet nog een keer....

Better safe then sorry. Lijkt mij een prachtspeler, alleen voor de looks zou ik die al willen.

:yes:

Citaat van: jwx op juli 11, 2011, 23:26:41
Citaat van: WimPeu op juli 11, 2011, 23:15:29
Is dat allemaal beter/mooier?

vast niet maar op een of andere manier had ik bij jouw nooit aan klipsch gedacht


je bent verrassend  :-)

Ik heb ze ook nog niet gekocht.

Weet wel dat surrounds met een vette laag weergave je film plezier ten goede komt. Is iets dat vaak onderschat wordt. Met De Ushers kwam het laag (vliegtuigen ed)  ook echt van achter uit, dat is net even mooier dan dat je afhankelijk bent van alleen je sub.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

still life

CiteerJa joh...wil ik al jaren een SA11 en dan na een paar weken al weer verkopen...no f*ckin' way.... Lijk soms wel gek. Heb al vaker dingen verkocht waar ik een dag later al weer spijt van had. Niet nog een keer....

:yes: houden die player..

verder nog a/h experimenteren geweest i/d huiskamer wim ?  clown1

blijf het nl vreemd vinden dat je stereo beeld zo verandert met ADSY vs pure direct..
als je ervoor in bent (de ushers) mss eens rechtuit zetten & iets verder uit elkaar ?

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Nog verder zo groot is een podium niet  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op juli 12, 2011, 15:01:43


nog verder ?

straks moet Wim steun speakers plaatsen voor het onstaan van een gat in het geluidsbeeld
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

in dat gat ligt ze center..   clown1   kijk 'em zitten (in de plasma)   :angel:


nee,

Citeermss eens rechtuit zetten & iets verder uit elkaar

maar is hij vast allemaal reeds mee a/d gang geweest, of het komt ervan met de BBQ..  :-D

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op juli 12, 2011, 15:13:25
in dat gat ligt ze center..   clown1   kijk 'em zitten (in de plasma)   :angel:


nee,

Citeermss eens rechtuit zetten & iets verder uit elkaar

maar is hij vast allemaal reeds mee a/d gang geweest, of het komt ervan met de BBQ..  :-D

Heel scherp Witse  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Mijn ervaring met de Audyssey in stereo is eigenlijk hetzelfde als dat Rob heeft. Wat dunner en vlakker. Zal (als we er tijd voor hebben) het aan de gasten laten horen zondag.

Ben verder wel erg tevreden over de Bi-Amp oplossing. Zo kan ik wel met een receiver in stereo leven.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

still life

 :-o was je nog nooit daarmee a/d gang geweest?

CiteerZo kan ik wel met een receiver in stereo leven

:yes: mijn probleem ermee heb ik aangegeven in dat afgesplitte topic, 
dat heeft dan evenwel niks vandoen met de klank/prestaties

meen me ook te herinneren dat je wat last had van luistermoeheid met ADSY ?
denk dat je ingedraaide fronts daar de oorzaak van zijn, kan lekker zijn als je het rustig houdt
als je al eens op volume draait werkt die focus op je talloren eerder negatief.. 

CiteerMijn ervaring met de Audyssey in stereo is eigenlijk hetzelfde als dat Rob heeft. Wat dunner en vlakker.

ah, is leuke oplossing voor: pump up the volume...  clown1
of leg er D.EQ bij & het zal direct wat voller klinken..  HB
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op juli 13, 2011, 11:31:34
:-o was je nog nooit daarmee a/d gang geweest?

CiteerZo kan ik wel met een receiver in stereo leven

:yes: mijn probleem ermee heb ik aangegeven in dat afgesplitte topic, 
dat heeft dan evenwel niks vandoen met de klank/prestaties

meen me ook te herinneren dat je wat last had van luistermoeheid met ADSY ?
denk dat je ingedraaide fronts daar de oorzaak van zijn, kan lekker zijn als je het rustig houdt
als je al eens op volume draait werkt die focus op je talloren eerder negatief.. 

CiteerMijn ervaring met de Audyssey in stereo is eigenlijk hetzelfde als dat Rob heeft. Wat dunner en vlakker.

ah, is leuke oplossing voor: pump up the volume...  clown1
of leg er D.EQ bij & het zal direct wat voller klinken..  HB

vind dat jij bij je profiel wel een upgrade mag hebben namelijk :


behulpzame ervaringsdeskundige mbt op DSP  notworthy




topper
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: jwx op juli 13, 2011, 11:37:02
vind dat jij bij je profiel wel een upgrade mag hebben namelijk :


behulpzame ervaringsdeskundige mbt op DSP  notworthy




topper

naah john, al wat ik doe is ervaringen uitwisselen..

vind het altijd weer  8-)  om verhalen/ervaringen te lezen van mensen
andere inzichten etc.. je leert zelfs al eens wat bij, of ziet wat van.. he, zo had ik het niet bekeken..

pompom
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Maurice

Vandaag dit setje gehoord (plus zijn andere set), en dat is er met recht één te noemen die erg indrukwekkend is  notworthy
Alleen jammer dat 128kbps MP3´s niet zo strak worden weergegeven, miste wat laag  frusty :angel:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: Maurice op juli 17, 2011, 23:10:32
Vandaag dit setje gehoord (plus zijn andere set), en dat is er met recht één te noemen die erg indrukwekkend is  notworthy
Alleen jammer dat 128kbps MP3´s niet zo strak worden weergegeven, miste wat laag  frusty :angel:

was tie weer aan het spotifyen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Verkoop je je M1 DAC weer, Wim?

Ik was net een beetje aan het rondkijken naar de V-DAC op marktplaats en zag toen jouw M1 te koop staan.
Heb je wat anders gekocht?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2