Google Ads zijn stuk

Gestart door rexp, september 15, 2012, 00:52:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rexp

Bij mij zijn de Google Ads onderaan de pagina kapot. Ze geven allebei de melding "The webpage cannot be found".

Nu zullen die banners me worst zijn, maar een ongewenst neveneffect is dat de back-knop in mijn browser niet meer werkt. Ik moet drie keer klikken voordat ik een pagina terug kan gaan.

Verdien je d'r eigenlijk nog wat mee, met die banners? Wat krijg je per klik?

Vlearmoes

hier idem     errug vervelend die back-knop 
zo wordt hier rondneuzen niet leuk meer  :|
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Maurice

Hmmm, was mij niet eens opgevallen, bedankt voor het melden!
Gebruik zelf een ad-blocker  :evil:
Maar dat de back button niet werkt is dan wel heel irritant, zal dit vandaag ergens zien te fixen!

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Probleem zou nu opgelost moeten zijn? Ik heb google ads verwijderd.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

pietjepc

Hier is het probleem inmiddels verholpen. Maurice bedankt!
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

KeesKees

Super, ik dacht eerst dat vruchtenhagel onder de backspace de oorzaak was....
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

Cornelis1921

Citaat van: KeesKees op september 15, 2012, 15:58:55
Super, ik dacht eerst dat vruchtenhagel onder de backspace de oorzaak was....
:schater:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

Citaat van: Maurice op september 15, 2012, 09:17:57
Probleem zou nu opgelost moeten zijn? Ik heb google ads verwijderd.

Wat betekent dit voor de inkomsten van het forum? Is er genoeg in kas om de boel draaiende te houden of moet er meer "gepot" worden?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Maurice

Citaat van: Niber op september 15, 2012, 21:39:26
Wat betekent dit voor de inkomsten van het forum? Is er genoeg in kas om de boel draaiende te houden of moet er meer "gepot" worden?
De rekening van 2012 is voldaan, die van 2013 komt in maart. Het forum blijft wel draaien, voornamelijk dankzij de donateurs.
Ik heb bericht gekregen van google dat er sprake zou zijn van onrechtmatige klikactiviteiten, waardoor ik ben afgesloten. Ik heb hiertoe geen enkele aanwijzingen, zeker omdat de inkomsten erg laag zijn. Wel frappant dat ik verder geen enkele informatie krijg en "veroordeeld" ben zonder gehoord te worden. Ik heb bezwaar ingediend, maar dat gaat weer een hele tijd duren.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

Citaat van: Maurice op september 15, 2012, 21:44:46
De rekening van 2012 is voldaan, die van 2013 komt in maart. Het forum blijft wel draaien, voornamelijk dankzij de donateurs.
Ik heb bericht gekregen van google dat er sprake zou zijn van onrechtmatige klikactiviteiten, waardoor ik ben afgesloten. Ik heb hiertoe geen enkele aanwijzingen, zeker omdat de inkomsten erg laag zijn. Wel frappant dat ik verder geen enkele informatie krijg en "veroordeeld" ben zonder gehoord te worden. Ik heb bezwaar ingediend, maar dat gaat weer een hele tijd duren.
Onrechtmatige klikactiviteiten door  forumleden c.q. gasten, Maurice?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

#11
Citaat van: Maurice op september 15, 2012, 21:44:46
De rekening van 2012 is voldaan, die van 2013 komt in maart. Het forum blijft wel draaien, voornamelijk dankzij de donateurs.
Ik heb bericht gekregen van google dat er sprake zou zijn van onrechtmatige klikactiviteiten, waardoor ik ben afgesloten. Ik heb hiertoe geen enkele aanwijzingen, zeker omdat de inkomsten erg laag zijn. Wel frappant dat ik verder geen enkele informatie krijg en "veroordeeld" ben zonder gehoord te worden. Ik heb bezwaar ingediend, maar dat gaat weer een hele tijd duren.

Hmm...bijzonder weer.
Nou dit jaar kunnen we uitzitten in ieder geval.  :wink:

Misschien goed om begin 2013 even de balans op te maken hoeveel er nog nodig is. Misschien trekt dat nog wat extra mensen over de streep om ook een donatie te doen zodat we een gezond forum blijven.

Maurice, het is al vaker gezegd maar enorm bedankt voor het vele (te vele?) werk wat je in dit gezellige kleine forum stopt!!  notworthy

*Edit: Met die laatste zin klink ik net als onze Cor.  clown1
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

#12
 :roll: Niber: Met dank en respect! notworthy Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maurice

Citaat van: Cornelis1921 op september 15, 2012, 22:41:38
Onrechtmatige klikactiviteiten door  forumleden c.q. gasten, Maurice?
ik heb werkelijk geen idee, want informatie geven ze niet want dan zouden kwaadwillenden er van kunnen leren :o

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude