De Set van Whisper

Gestart door Whisper.nl, mei 30, 2010, 08:10:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Dank voor het me(d)eleven.

Wordt dan tijdelijk even "behelpen"met een sony.

Die heb ik nog op de plank staan.

Groet Whisper

ps helaas dat wordt even afzien. speel toch wel dagelijks 45 minuten mooie muziek.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Zoldar

#466
als je hem maar even hard zet (op de mV uitmeten) hoor je geen verschil volgens het smurfen forum.

sterkte kerel!
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Whisper.nl

Citaat van: Zoldar op juni 10, 2012, 20:12:41
als je hem maar even hard zet (op de mV uitmeten) hoor je geen verschil volgens het smurfen forum.

:schater: nonono :schater: nonono redface clown1

Groet Whisper

Ps we zullen het gaan beleven volgende week.
Anders heb ik een leuke accuphase E305 te koop voor een mats prijsje. (wel nagekeken natuurlijk)
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

voor hij geholpen door Sr of Jr
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: John Wx op juni 10, 2012, 20:45:33
voor hij geholpen door Sr of Jr

Gokje, ik hoop senior.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op juni 10, 2012, 20:52:38
Gokje, ik hoop senior.

Groet Whisper

tis altijd afwachten daar  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81



Marantz 81

Ow oke zo vaak kom je die speakers niet tegen in deze kleur en de prijs is ook goed  :yes:

Succes met bieden  :-)

Whisper.nl

Citaat van: Marantz 81 op juni 11, 2012, 17:27:10
Ow oke zo vaak kom je die speakers niet tegen in deze kleur en de prijs is ook goed  :yes:

Succes met bieden  :-)

Teveel aan laag heb ik gehoord van iemand. redface

Past niet in mijn acoustiek  :angel:

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

Dat zou kunnen ik ken je woonkamer niet ,ze geven wel een behoorlijk laag ja  :yes:

joep

Je komt het ook zo vaak tegen. Mensen kopen te vaak grote boxen terwijl ze klein behuisd zijn. Of hun woonkamer opstelling past niet. En dan komen de problemen.

Zoldar

tis ook maar net wat voor laag je mooi vind.

Ik heb het niet beter gehoord als op PMC's aan een dikke einbak. Laag doorlopend, genoeg drive en elk bassloopje is uit elkaar te houden. Maar ook best wel gortdroog. Der zat geen  grammetje vet aan. Sommigen zouden dit te klinisch vinden.

Aan de andere kant Bose bijvoorbeeld. Lekkere romige dikke bass. Ik vond dat altijd wel lekker hoor. laat maar waaien die broekspijpen.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

joep

Wat mooi is datgene zoals het de bedoeling was van de artiest. Maar helaas is datgene wat mensen bas noemen vaak gewoon een stoorzender omdat de installatie of ruimte het gewoon niet aan kunnen. Dat heeft dan ook helemaal niets met muziek te maken. Gek dat er dan toch mensen zijn die dat nog mooi vinden ook. Of althans zeggen dat ze het mooi vinden.

JohnWx

Citaat van: joep op juni 11, 2012, 18:30:39
Wat mooi is datgene zoals het de bedoeling was van de artiest. Maar helaas is datgene wat mensen bas noemen vaak gewoon een stoorzender omdat de installatie of ruimte het gewoon niet aan kunnen. Dat heeft dan ook helemaal niets met muziek te maken. Gek dat er dan toch mensen zijn die dat nog mooi vinden ook. Of althans zeggen dat ze het mooi vinden.

de bron




ps: ik kan niks zeggen heb nu grote TDL's in 22 4-kante meter
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.