De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

bert50

 Goed verhaal Robert lekker kort [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

sjoek

Citaat van: bert50 op maart 02, 2018, 22:07:08
Goed verhaal Robert lekker kort [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

+1 :schater:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

#2147
Ach jongens, wanneer ik echt los ga op een verslag, blijft er geen enkele ruimte meer over voor een ander.
Zie mijn beknopte bijdrage maar als een teken van sociaal maatschappelijke betrokkenheid; ook voor jullie laat ik ruimte om jullie bevindingen over onze gezamelijke hobby, in woorden te vatten.

Wat een goed mens ben ik toch ook, jullie mogen blij zijn met zo'n mede forumlid  :angel:.

Rob46


Rob46

Citaat van: xander32 op maart 02, 2018, 18:31:43
Slechts een 45 minuutjes rijden Joep  :wink:.


Heden dus een leuke dag bij Lo gehad!
Echter, ik ga niets meer vertellen over de fraaie set welke z`n kunnen ten gehore mag brengen in een akoestisch geoptimaliseerde ruimte, niets ga ik meer vertellen over de evenzo fraaie muziek welke wij afspeelden, niets ga ik vertellen over Lo z`n streaming escapades, niets ga ik meer vertellen over de geanimeerde gesprekken met Lo, niets ga ik nog weer vertellen over het gastheerschap van Lo. Alles is onderwijl al wel een keer gezegd  8-).


Rest enkel Lo te bedanken voor de fijne dag  :yes:.

En dat is wat het is (punt).  :yes:

xander32

Quote;

Maar wanneer al jouw muziek op 1 harde schrijf staat, wil je natuurlijk wel verzekerd zijn dat ook bij rampspoed je nog bij jouw muziek kan. De Vault2 heeft in de software de mogelijkheid om backups te maken. Sluit op de USB poort een externe harde schijf aan en de backup kan gestart worden. Blusound vraagt wel een externe schrijf van exact dezelfde grootte. Het is dan raadzaam om een solide schijf te gebruiken. Wij kregen van Freecom de ToughDrive USB 3.0 2TB ter beschikking om de backup te testen. Deze externe schijf heeft geen extra voeding nodig en kan heel wat stootjes hebben. Perfect dus voor de Vault2 backup. Het backup proces is super eenvoudig. Sluit de schijf aan en start de backup. Op een nieuwe Vault2 hebben we de backup als basis gebruikt en een paar uur later stond alle muziek op de andere Blusound Vault2. Let wel dat je niet bij de muziekbestanden kan komen. Vanwege DRM is het bestand encrypt en kan je niet bij de losse bestanden. Er komt geen DRM natuurlijk op je muziek wanneer deze is overgezet.


Ik heb het ff voor je opgezocht daar ik zelf ook benieuwd was.
Zoals verwacht kan je een back-up maken. Ik zeg doen  :yes:.

lo

Dank voor het uitzoek werk, ik zal me er eens in gaan verdiepen. Ook nog even uitzoeken of ik de Vault ook niet middels een netwerk via mijn desktop PC kan benaderen en dan bestanden (muziek) op en neer kan schuiven...
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Aankomende week weer een paar gasten op luisterbezoek.... Wordt weer gezellig!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rob46

Dat kan Leo. De Vault is in het netwerk te 'zien'. Je kan dan alles met de bestanden die bijvoorbeeld op de hdd van de Vault staan freubelen....

lo

Dank voor je uitleg, heb ik weer een uitdaging...  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

... met de aanschaf van de Vault heb je al heel wat overwonnen in 2017, deze horde ga je vast ook nemen 😜

Citaat van: lo op maart 04, 2018, 19:14:51
Dank voor je uitleg, heb ik weer een uitdaging...  :-D

WilliamB

Citaat van: lo op maart 04, 2018, 18:36:26
Aankomende week weer een paar gasten op luisterbezoek.... Wordt weer gezellig!
:yes: ik heb er zin in.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Rob46

Citaat van: WilliamB op maart 04, 2018, 19:26:19
:yes: ik heb er zin in.

Een tip William; neem een licht ontbijt...... :-D

xander32

... na vrijdag bij Lo heb ik vandaag weer voor het eerst hoeven te eten, heb vanmorgen enkel een licht ontbijtje gehad  :-D.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.