De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bert50

Keuzes keuzes man man ik leef met je mee [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls



Brutus

Lastig he Zep, persoonlijk zou ik wel voor een Pioneer te porren zijn, heb er toentertijd ook serieus naar gekeken.
Kwam erg goed uit de bus, hoe deze nieuwere versie is weet ik niet, maar zal beslist verbetert zijn.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

De specs liegen er niet om mooie streamer Jürgen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: Brutus op oktober 27, 2017, 17:25:29
Lastig he Zep, persoonlijk zou ik wel voor een Pioneer te porren zijn, heb er toentertijd ook serieus naar gekeken.
Kwam erg goed uit de bus, hoe deze nieuwere versie is weet ik niet, maar zal beslist verbetert zijn.

Klopt Brutus, mooie streamer en las gister ook weer 5* bij WhatHifi  :roll:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: bert50 op oktober 27, 2017, 20:19:49
De specs liegen er niet om mooie streamer Jürgen

Ja Bert,  kreeg ook een aanbieding voor de nieuwe Onyx dac van Metrum Acoustics  :kwijl:



*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Mooie spulletjes en nog een NL fabrikaat ook.

Citaat van: Zep op oktober 27, 2017, 23:06:26
Ja Bert,  kreeg ook een aanbieding voor de nieuwe Onyx dac van Metrum Acoustics  :kwijl:



Brutus

Raar......ik kan de Mussette DAC niet meer terug vinden die nog niet zo lang in de collectie zit bij Metrum.

Zal wel te goedkoop zijn geweest met ca. 1K, even een andere naam en AB erbij en de prijs is verdubbeld als ik de Onyx zo bekijk.

Van zulke acties ben ik nooit zo gediend........dan ben ik al snel klaar met zo'n fabrikant.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op oktober 28, 2017, 14:05:34
Raar......ik kan de Mussette DAC niet meer terug vinden die nog niet zo lang in de collectie zit bij Metrum.

Zal wel te goedkoop zijn geweest met ca. 1K, even een andere naam en AB erbij en de prijs is verdubbeld als ik de Onyx zo bekijk.

Van zulke acties ben ik nooit zo gediend........dan ben ik al snel klaar met zo'n fabrikant.

De Musette is al wat jaartjes op de markt en een uitgaand model. Nu heb je de Amethyst, zelfde prijsklasse als de Musette en een stap hoger de Onyx. De Onyx heeft sowieso meerdere converters, vandaar is de prijs ook hoger lijkt me:

Musette:



Onyx:(rechter)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Cornelis1921

Fraaie plaatjes, Jürgen. notworthy :gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zep

Ja zien er goed uit, Cornelis...ben ook benieuwd hoe ze klinken  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Mooi spul van Metrum  :yes:, echter ben ik erg benieuwd hoe hun dac's zich verhouden tot bv. gelijk geprijsde Schiit dac's 🤔

Zep

Citaat van: xander32 op oktober 29, 2017, 21:11:33
Mooi spul van Metrum  :yes:, echter ben ik erg benieuwd hoe hun dac's zich verhouden tot bv. gelijk geprijsde Schiit dac's 🤔

Zeer fraai idd, en ja....goeie vraag. Maar met de korting is de Metrum voordeliger. Qua gevoel neig ik naar Metrum...puur gevoel.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*