Mijn festivalletje: Donderslag

Gestart door WimPeu, juli 25, 2009, 09:40:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Ik organiseer samen met mijn vrouw Barbara en nog 3 andere mensen een kleinschalig jaarlijks popfestival (+/- 500 bezoekers) Geen commerciële belangen!  Biertje voor €1,25 ed.  HB Programmering, PA tenten ed doe ik mijn vrouw regeld de catering (Heineken). Mooi om te doen, we krijgen elk jaar ontzettend veel positieve reactie en daar doen we het voor. Het festival is in mijn geboorte dorpje Donderen (450 inwoners  :evil:) 10km onder de rook van Groningen. Vandaar de naam Donderslag. :-D

http://www.donderslaglive.nl/
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Gaaf Wim!

Wens je al vast heel veel succes en heeeeel mooi weer!

Marvin

zo is Dance Valley hier ook begonnen, 15 jaar geleden stonden we daar met 5 man en 2 kratten pils...  :-D

Totofan

Ziet er leuk Wim, jammer dat het zo ver weg is  :x ik had Action in dc wel eens live willen zien.
Veel succes met de organisatie
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

WimPeu

Citaat van: marvin op juli 25, 2009, 13:38:19
zo is Dance Valley hier ook begonnen, 15 jaar geleden stonden we daar met 5 man en 2 kratten pils...  :-D

We willen niet zo groot worden hoor. We hebben een bezoekers limiet van ongeveer 1000 max. En zo willen we dat ook houden. Ooit begonnen met een zelf gebouwd podium ed. gewoon om een optreden voor mijn eigen band te regelen. :-D Ook zo'n 15 jaar terug. Toen een paar jaar niks mee gedaan en in 2000 hebben we het weer opgepikt.
Als we een bekendere band boeken komen er vanzelf meer mensen maar dat betekend ook heel veel meer organisatie en daar hebben we geen tijd voor. Het is nu al heel veel geregel vooral met gemeentes en instanties PR sponsoring. Het is meer een kantoorbaan dan lekker met de muziek bezig. Dat kantoor werk heb ik dan ook bijna allemaal aan derden overgedragen. ik mag lekker op kosten van de organisatie bandjes gaan kijken! :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: Totofan op juli 25, 2009, 13:48:49
Ziet er leuk Wim, jammer dat het zo ver weg is  :x ik had Action in dc wel eens live willen zien.
Veel succes met de organisatie

Als je nog een slaap plek zoekt.... :wink: kan geregeld worden hoor!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

MO

Leuk Wim,

Hoop dat je mooi weer hebt en gezellige mensen om je heen!
Veel plezier enzo  :wink:
bla

WimPeu

Citaat van: MO op juli 25, 2009, 16:58:12
Leuk Wim,

Hoop dat je mooi weer hebt en gezellige mensen om je heen!
Veel plezier enzo  :wink:

dank je.
Vanwege de bijna altijd onzekere weersgeteldheid hebben we de laatste jaren 2 tenten gehuurd van 10 bij 20 m. We hebben nl 2 podia. Nu staan de meeste mensen en de PA's altijd droog. De zij kanten zijn wel altijd open (niet bij het podium natuurlijk) scheelt nl veel gedoe met de brandweer.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerard

Hee leuk dat je zoiets organiseerd!

2 jaar geleden ook naar een rocknacht geweest, een toenmalige collega speelde in één van de bands (A.B.O.V.E.), tevens waren daar toen Damaged Justice(Metalica) en Highway to Rosie(AC/DC). Pff dat laatste was vrij hard en ruig  HB     Niet helemaal mijn ding maar wel leuk om eens me te maken  :-)  (en nog een daglang een piiiiiiiiiiiiiiiieeeeep in je gehoor   :| )

Succes ermee en hopelijk mooi weer!
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

cheese

Hey Wim,



gaaf man zon kleinschalig en waarschijnlijk beregezellig festival.....is het echt allemaal keihard wat optreed?

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

Nee joh, we hebben al van alles gehad. Blues, singer songwriter, nederlands talige pop, CCR cover band  :wink:.
Dit jaar met als hoofd act Action In DC is het wel wat rockerig uitgevallen. Geeft niks. I Like It!! HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES