Goedkope (online)winkels voor CD's en SACD

Gestart door Zoldar, februari 04, 2013, 11:02:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op mei 19, 2013, 09:03:04
Wie wil me helpen om via play.com een cd aan te schaffen? Ik heb geen creditcard namelijk  :-D
Dat meen je niet... Anders weet ik wel een oplossing.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Ik heb al jaren geen creditcard meer en ben eigenlijk niet van plan deze aan te schaffen, maar via PLay.com (zelfde verkopers als amazon) is de CD wel een stukje goedkoper dus vandaar.

Wat voor oplossing heb jij?

Cornelis1921

#32
Citaat van: cz79 op mei 19, 2013, 09:24:50
Ik heb al jaren geen creditcard meer en ben eigenlijk niet van plan deze aan te schaffen, maar via PLay.com (zelfde verkopers als amazon) is de CD wel een stukje goedkoper dus vandaar.

Wat voor oplossing heb jij?
Skrill Moneybookers debitcard. Voor slechts €10,00 p.j. beschik je over een card, die je "vult" via een overmaking met iDeal (direct) of een conventionele bankoverschrijving (3-4 dgn). Minimumbedrag is €5,00. Ik gebruik deze card al vanaf mei 2010 - zóóó eenvoudig én veilig.
Maar als jij het bovenstaande niets vindt, wil ik wel het e.e.a. op play.com voor jou bestellen. Geen punt. Ik maak een account aan, laad de card op en bestel, laat de CDs, na betaald te hebben, op jouw adres afleveren. De invoice komt naar mij toe en daarmee rekenen wij achteraf af.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: cz79 op mei 13, 2013, 23:02:47
Ik heb ook goede ervaringen met Wowhd, twee weken is vaak de wachttijd maar scheelt soms 10 euro per CD
In Almere zit ook een goedkoop online adres, binnen twee dagen in huis.  :-D :schater: clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

cz79

Maar die heeft niet alles, jammer genoeg

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op mei 19, 2013, 09:39:49
Maar die heeft niet alles, jammer genoeg


mmm je kunt niet alles hebben.  HLP

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

#36
Citaat van: Janver op februari 04, 2013, 18:33:00
Het verschil zit m.n. in buitenlandse sites waar cd's gewoon 10 euro prijsverschil met NL winkels en nog eens inclusief verzendkosten!
Ik koop om "irrationele" redenen ook mijn SACDs (en gewone CDs) zoveel mogelijk in de stenen winkel (zoals Plato en Velvet Music in Leiden), weleswaar meestal online. Ik zie de stenen winkel niet graag uit het straatbeeld verdwijnen, om diezelfde "irrationele" redenen. Ik betaal niet graag meer, maar je moet wat voor de service én ook het gemak over hebben. Internet kan zich gewoonweg niet op alle fronten meten met de stenen winkels heb ik gemerkt na consequent 4 jaar kopen via Amazonia e.d. én in de stenen winkels. Mijn voorkeur gaat achteraf toch uit naar de stenen winkels. Al is het op internet wel gemakkelijker zoeken naar dat éééne album... :mrgreen:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *