Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Erg mooi
En het komt zo mooi uit in het rack
Het lijkt wel op een winkel/showroom rack  :angel:

Maar is het nu een Range speler ?zo niet moet je echt aan de betere meubels (lees:klank)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

#361
Citaat van: Marantz 81 op december 29, 2009, 14:01:37
dacht eerst dat het een marantz was  :-D maar is een denon na goed kijken ,is het een SACD speler ?

mooi apparaat en veel luisterplezier  byebye

Geen SACD. Het was de op 1 na top speler van Denon midden jaren 90. Durf geen vergelijk te maken meer met een Marantz maar stiekem denk ik (gevoels/prijsmatig) CD-17?? Ben er in elk geval erg blij mee. Een beauty om te zien en horen.
Was al tijden op zoek naar een speler uit een wat hoger klasse. XLR uit en digitale ingangen hadden mijn voorkeur. Heb ook nog naar een 2e hands Cambridge Audio 740C met deze optie's gekeken maar dat display... :no:.

Kon mijn Denon en Dac in ruilen. Ik hou zo lekker wat geld op zak zodat de SA11s1 wat dichter bij komt!

Ik kan iig wennen aan de zilver/goud& zwart combi.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

#362
Citaat van: jwx op december 29, 2009, 15:52:43
Erg mooi
En het komt zo mooi uit in het rack
Het lijkt wel op een winkel/showroom rack  :angel:

Maar is het nu een Range speler ?zo niet moet je echt aan de betere meubels (lees:klank)

Dank je John, weet het niet zal nog wel Range zijn. Maar mijn meubel is echt al zo sterk en solide als een bunker. Geen rammelend IKEA blik hoor. Wel low cost.....dus zal wel niet goed genoeg zijn. Who cares?? :-D  :-D

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Totofan

Mooie speler Wim, en zal ook wel fantastisch klinken hello
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Stadium III

Nog bezig geweest met de high level
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Citaat van: Stadium III op december 29, 2009, 17:41:46
Nog bezig geweest met de high level

nee nog niet. Zit morgen of vanavond in de planning.
Gewoon de kabel op de EV aansluiten en dan naar de Sub toch?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Citaat van: WimPeu op december 29, 2009, 18:09:55
nee nog niet. Zit morgen of vanavond in de planning.
Gewoon de kabel op de EV aansluiten en dan naar de Sub toch?

Helemaal correct
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

heb je inmiddels ook nog een vergelijk gedaan met de zuil luidsprekers ?

Bearke65

Citaat van: WimPeu op december 29, 2009, 16:06:57
Geen SACD. Het was de op 1 na top speler van Denon midden jaren 90. Durf geen vergelijk te maken meer met een Marantz maar stiekem denk ik (gevoels/prijsmatig) CD-17?? Ben er in elk geval erg blij mee. Een beauty om te zien en horen.
Was al tijden op zoek naar een speler uit een wat hoger klasse. XLR uit en digitale ingangen hadden mijn voorkeur. Heb ook nog naar een 2e hands Cambridge Audio 740C met deze optie's gekeken maar dat display... :no:.

Kon mijn Denon en Dac in ruilen. Ik hou zo lekker wat geld op zak zodat de SA11s1 wat dichter bij komt!

Ik kan iig wennen aan de zilver/goud& zwart combi.
Hoi Wimpeu

Die Denon is gebouwd als een tank en is een goed bewaard geheim .. het is een heel neutraal klinkende CD speler met een zeer goede timing, mooi oplossend hoog en een prima afbeelding en ruimtelijke weergave. Tip: doe die speler niet weg, maar geef hem desnoods een flinke modificatie. Ik denk, mits goed gedaan, dat ie dan een lange neus trekt naar de SA11. Het geld dat je daarmee spaart kun je in andere zaken steken (bekabeling o.i.d)

Grtzzz

AJ
Marantz CD-14 Tentlabs mod
Densen B-200 vv/ 2 x B-300 ev
Avalon Avatar
Netkbl: 5 x Siltech Signature Ruby Hill
Interlinks:
Siltech Forbes Lake
1 x Siltech SQ-110 Mk II SATT
1 x Siltech SQ-110 Mk I
Ls kabel: MIT 750 S3
PS Audio Quintet

JohnWx

In huize Peu hebben al wat cd spelers het ruime sop moeten kiezen
Het begon met een CD80 die nu ergens in Belgie zijn overslaan kunsten aan het vertonen is  :schater: :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: Bearke65 op december 29, 2009, 21:02:47
Hoi Wimpeu

Die Denon is gebouwd als een tank en is een goed bewaard geheim .. het is een heel neutraal klinkende CD speler met een zeer goede timing, mooi oplossend hoog en een prima afbeelding en ruimtelijke weergave. Tip: doe die speler niet weg, maar geef hem desnoods een flinke modificatie. Ik denk, mits goed gedaan, dat ie dan een lange neus trekt naar de SA11. Het geld dat je daarmee spaart kun je in andere zaken steken (bekabeling o.i.d)

Grtzzz

AJ


Kijk dat zijn berichten. Bespaard mij ook dat altijd voor mij zo moeilijk te omschrijven van een geluid. Had het zelf niet beter kunnen verwoorden. hello
Ik ga er straks als de vrouw naar bed is eens goed voor zitten met een stapel CD's, en een goed potje bier!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Tigger

Een goed potje bier ? ? ?



:yes:




Veel plezier met luisteren ;)
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

WimPeu

Ahaa, een liefhebber!! :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Tigger

Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

cheese

waarom toch altijd drank er bij.............. redface :evil: redface :evil: redface :evil:
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge