Ik zoek ....?

Gestart door Arjan, september 05, 2010, 19:21:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Totofan

Mooi hoor, ziet er netjes uit.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Whisper.nl

Strakke set hoor. Veel luister plezier ermee.

Volgt er nog een foto van de boxen ?

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Citaat van: Arjan op oktober 10, 2010, 12:23:29


Uiteindelijk toch maar de knoop door gehakt en de PM 7003, ST 6003 en BD 5004 gekocht met JBL ES 30 boxen.

En ik geniet, en de buren met mij, van het geluid.

Vandaag probeerde ik de Blu-Ray speler te verbinden met het netwerk door een kabel van de router naar de speler te trekken maar hij word dan niet gevonden door mijn laptop. Iemand een idee hoe ik hem wel herkenbaar krijg zodat ik mijn films en muziek kan door sturen?

En weer alvast bedankt voor het lezen.

Hele mooi set geworden  pompom
Laat die buurtjes maar mee genieten  HB

Heb je Universal Plug and Play op je router enabled?
Dat is nodig om device met elkaar te laten praten:
"Universal Plug and Play is designed to support zero-configuration, "invisible" networking, and automatic discovery for a range of device from a wide range of vendors. With UPnP, a device can dynamically join a network, obtain an IP address and learn about the presence and capabilities of other devices all automatically. Devices can subsequently communicate with each other directly."

Wat voor type OS gebruik je? Ondersteund deze uPnP en ondersteunen de door jouw gebruikte programma's op de PC DLNA (nieuwe standaard voor homenetworks om o.a. mediabestanden uit te kunnen wisselen)?

JoWa

Arjan

Citaat van: jowa op oktober 10, 2010, 21:32:23
Heb je Universal Plug and Play op je router enabled?

Wat voor type OS gebruik je? Ondersteund deze uPnP en ondersteunen de door jouw gebruikte programma's op de PC DLNA (nieuwe standaard voor homenetworks om o.a. mediabestanden uit te kunnen wisselen)?

JoWa
De UPnP staat op de router aan en ik werk met Windows 7 waarin de netwerkdetectie aan staat maar deze "ziet" de Marantz niet. De router "ziet" hem wel en de speler heeft zich ook al geupdate via internet dus dat is ook geen probleem.

Dus als iemand nog een idee heeft dan hoe ik me van harte aanbevolen om het te lezen.

Ga ik weer Google.

jowa

Heb je de speler een vast ip-adres gegeven of krijgt deze er 1 via DHCP in de router?
Indien je een vast ip-adres wil geven, advies om het mac-adres te koppelen aan het vaste ip-adres in de router.

Arjan

Nu heb ik allerlei manieren geprobeerd om de Blu-Ray speler in het netwerk te krijgen maar het wil maar niet lukken. De tv word wel herkend dus ik kan een film afspelen via de computer maar ik zou ook graag muziek willen afspelen via de computer op mijn stereo. Maar ik blijf stoeien en heb geen haast  :zzz: