Herstelatelier Marantz (België - Omgeving Antwerpen)

Gestart door Bart, juli 26, 2010, 21:19:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bart

Beste,

aangezien de mensen die me m'n Marantz verkocht hebben met de noorderzon verdwenen zijn en zich niet de moeite troosten om op m'n mails te antwoorden vraag ik jullie hulp.

Ik ben op zoek naar een herstelatelier voor m'n surroundreceiver in de omgeving van Antwerpen.  Het hoeft niet persé in de omgeving te zijn, maar het zou wel makkelijk zijn.

Alvast bedankt voor jullie reacties


Bart

Stadium III

Bart

Bel eens met Marantz Eindhoven en leg je verhal uit
Meschien dat hun jou doorverwijzen naar een andere dealer

Of anders Audio Service in Elst
Dat is vaste reoaratuer van Marantz
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Citaat van: Stadium III op juli 27, 2010, 20:45:39
Bart

Bel eens met Marantz Eindhoven en leg je verhal uit
Meschien dat hun jou doorverwijzen naar een andere dealer

Of anders Audio Service in Elst
Dat is vaste reoaratuer van Marantz

Jij gaat over in dialect?  :-D

robbe_15

Heb onlangs mijn Marantz 2240 laten herstellen bij Tube Audio in Putte vanwege een defect in de voorversterker.
http://www.tubeaudio.be/
Probeer daar eens ?

dmeerpa

Ik heb de firmware van mijn receiver ooit laten upgraden. Ik heb hem binnen gedaan bij CINEDREAM, was toen nog in Berchem. Nu hebben ze verhuisd naar Breendonk en Wijnegem. Uiteindelijk is de ingreep uitgevoerd in Deinze. Zal morgen eens kijken of ik de naam en het adres nog ergens heb liggen van dat repaircenter in Deinze.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25