Nieuw vlaggenschip van Tannoy.

Gestart door Marvin, mei 12, 2010, 15:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

"Below the Dual concentric sits a 38cm multifibre bass driver, giving the speaker extension down to 15Hz"

De meeste subwoofers gaan eerder door de knieĆ«n....  :-o

mars

 stupid


ja reken maar dat daar topmateriaal is gebruikt en dan heel wat reken werk voor af.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

MadVillain

Ze zien er meer van deze tijd uit. Want die andere high-end speakers zien er wel erg oubollig uit.
Je ziet wel dat ze een beetje dat oubollige qua afwerking erin hebben verwerkt.

Aan de andere kant hoor ik zie liever dan dat ik ernaar kijk ;)

mars

 stupid


Yep , ze zien er zeker 'wat meer van deze tijd'' uit.   Integendeel met sommige andere oudere top Tannoys , die pasten soms gewoon bij het meubilair van m'n Oma  ( kleedje over de tafel , geranium voor het raam enz enz enz )


Maaaaaaaaaaaaar ik vind tegen woordig het smoeltje toch ook wel erg belanrijk hoor :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

cheese

ja en ik vind dit nog steeds lelijk.................sorry


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

mars

Citaat van: cheese op mei 12, 2010, 21:55:24
ja en ik vind dit nog steeds lelijk.................sorry


gr kees

oi,

Yep ze zijn wat meer van deze tijd , maar oke ze blijven lomp nopompom

ja ik vind dat tegen woordig echt wel belangrijk , hoe mijn speakers enz enz eruit zien.


Namelijk het zit zo wat speakers betreft , als mensen het er over hebben of speakers wel of niet in hun interieur passen.
Heb ik als antwoord , dat mijn speakers niet in mijn inetrieur hoeven te passen , want mijn speakers ZIJN namelijk mijn interieur , en dan vind ik dat ik het qua uiterlijk met de ''MC-SYSTEMS M3''  niet slecht doe , want ondanks hun slanke en gelikte vormgeving vind ik het geluid ( voor wat IK heb betaald) in deze prijs range , moeilijk te over treffen
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Marvin

Echt genieten doe je toch met ogen dicht.......  clown1

mars

Citaat van: marvin op mei 12, 2010, 22:23:45
Echt genieten doe je toch met ogen dicht.......  clown1


EUUUHHHHHHHHHHH....OJA da's waar :| .  hehehehe maar dan heb ik het makkelijk en geniet ik altijd al in iedergeval voor de helft :yes:
Hoe dat zit :? Ben 13 jaar terug ofzo blind geworden aan mijn rechter oog , door een auto ongeluk.

DUHUS  , ik heb een voor sprong clown1
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Marvin


Marvin

Het verdiend hier ook geen schoonheidsprijs, derhalve klinkt het als een klok. Ook met een filmpje is het hier donker genoeg om geen speakers kunnen zien.....  clown1

cheese

bij mij zien de witte totem staff er erg mooi uit............en klinken ook super.......vrouw blij en ik blij


groeten kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

TurboMarco

Dit is de eerste Tannoy die ik er mooi uit vind zien,strak hoor !!  HB

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: Marco op mei 12, 2010, 23:59:00
Dit is de eerste Tannoy die ik er mooi uit vind zien,strak hoor !!  HB



OI,

Ja het is in iedergeval beter dan de oude look ( vind ik dan hoor)

Deze heeft best wel een hoog PA gehalte wat looks betreft.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Nou ja ik vind die ouwe napoleon-brit-hoerekasten niet om aan te zien,dan 10x liever die PA looks  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)