! Verslag Marantz Eindhoven !

Gestart door Stadium III, juni 02, 2009, 16:58:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BernHardN

Citaat van: Jeroen op juni 03, 2009, 21:13:16
Die lp die werd op gezet was deze niet quincy jones?

Gr. Jeroen

Ja, dat is 'm  hello

Marvin

ik meen ergens te hebben gelezen dat hij zelf met zelfbouw spul speelt, dus niet met de naam Marantz erop.
zou ik ook doen als ik dat zou kunnen....

maar dat hij dat niet zegt begrijp ik wel eigenlijk.....
don't hate the player, hate the game...  :-D

(want wat nu als ki zelf geen Marantz in de kast zou hebben staan, zou het dan niet goed genoeg zijn ofzo?)

MadVillain

jammer dat ik dit gemist heb. ziet er allemaa echt te gek uit!
ben benieuwd naar de youtube filmpjes.

Jeroen

Hoi, weet iemand nog wie die zangeres was die Ken liet horen (dat was die opname van 50jaar oud)? Ik weet het namelijk niet meer en vond het toch wel indrukwekkend.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Marantz 81

#49
ik zou het niet meer weten ,maar neem aan dat je het nummer bedoelt met die sexy stem  clown1

dat was die opname van 50 jaar oud  :-)

moet wel zeggen dat die dag in men geheugen gegrift staat  :kwijl:

Stadium III

Dag om niet te vergeten iig !!!
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HiFi gek

Fritz de With die de foto's gemaakt heeft en het filmpje wat op You tube komt te staan heeft thuis dezelfde mono blokken , voorversterker en cd speler als in de luisterruimte van Marantz .

MA9-S2
SC7-S2
SA7-S1

Zijn set staat nu beschreven op : sets van leden , onder de naam : viceadmiraal61

Fritz is tevens de man achter het bekende Nederlanse high end label : STS-digital uit Amersfoort   ,    waar die Marantz apparatuur altijd op staat afgebeeld .

Groeten  EDWIN  B

BernHardN

#52
alvast 1







Marantz 81

je kon zien dat ken het echt leuk vondt dat wij er zo van hebben genoten  :kwijl:

Stadium III

Citaat van: Marantz 81 op juni 07, 2009, 21:37:42
je kon zien dat ken het echt leuk vondt dat wij er zo van hebben genoten  :kwijl:
stupid
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

BernHardN

en nog wat plaatjes erbij,
ik ben niet zo'n binnen fotograaf en mń camera kan niet zo met hoge iso waardes mooie plaatje maken.
alleen de eerste is een beetje bewerkt op een oude laptop met lage res.  :cry:

joep

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. En jammer van die luidsprekers. De set waar jullie naar luisterden ken ik redelijk met B&W 800 boxen. Dan staat het als een huis. Kan me nu voorstellen dat de boxen waar jullie naar luisterden niet werken. Zo'n beetje als Armstrong in de tour die moet ademhalen door een rietje! (meer foto's zijn zeker voor de thuisblijvers erg welkom).

dmeerpa

Hier zijn dan de foto's die Fritz de With, Director STS Digital heeft genomen tijdens de demo






Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Roland65

Hè, hè, eindelijk bewijs dat jullie er echt geweest zijn! :wink:
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

scanspeakman

holy f&*# wat staan die speakers ingedraaid........

Scanspeakman