Goede muziek op internet te downloaden

Gestart door jwx, november 23, 2010, 16:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JackieBrown

 :no:  :no:  :no:  :no:

of

Itunes!! Zo steun je de sector ook!

WimPeu

Citaat van: JackieBrown op november 23, 2010, 16:12:03
:no:  :no:  :no:  :no:

of

Itunes!! Zo steun je de sector ook!

...maar wel van mindere kwaliteit....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JackieBrown

Hoor je sterk het verschil WimPeu? Ik vind namelijk niet alle songs in een CD goed, zo kan ik mijn eigen smaak samenstellen.

Marvin

Citaat van: JackieBrown op november 23, 2010, 16:12:03
:no:  :no:  :no:  :no:

of

Itunes!! Zo steun je de sector ook!
Dan had de sector wat beter moeten inspelen op de ontwikkelingen op het internet.
De nogal rare gedachte van de muziek industrie is jarenlang geweest dat het internet geen echte toekomst zou hebben....
Hmm, waarschijnlijk een grove inschattingsfout waardoor ze zichzelf de das om hebben gedaan....

JackieBrown

Met alle respect Marvin (en mijn oprechte excuses JWX voor de vervuiling) maar ik denk, stel dat het sector dusver komt dat er weinig tot geen muziek gemaakt kan worden, wat dan? Het is namelijk ONZE muziek, waarvoor WIJ de makers doneren.

Marvin

En een optreden in de de (bv) Heineken Music Hall leverd een artiest niets op?
Ik heb een aantal muzikanten in de vrienden kring, beginnende muzikanten, internet is hun verspreidingsbron. Een optreden de inkomsten.
Wanneer je geen tastbare cd meer uitbrengt bespaar je een hoop kosten die je weer als een salaris kan gebruiken. Het vraagt gewoon om een andere manier van handel bedrijven. Door de komst van de Wehkamp zijn er vrij weinig echte kleding winkels gesloten hoor....

Marvin

Ben op mijn werk, wanneer ik een beter voorbeeld kan verzinnen dan de wehkamp zal ik dat hier melden...  clown1

JohnWx

Citaat van: marvin op november 23, 2010, 16:47:32
Ben op mijn werk, wanneer ik een beter voorbeeld kan verzinnen dan de wehkamp zal ik dat hier melden...  clown1

Nee hij is goed


Alleen de Wehkamp heeft veel internet bedrijven overgenomen zoals die winkels van Coronel en is de Bobshop etc.etc. van Scheer en Foppen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Ja dat is een logische marktwerking, lijkt mij tenminste.

JohnWx

Citaat van: JackieBrown op november 23, 2010, 16:33:51
Met alle respect Marvin (en mijn oprechte excuses JWX voor de vervuiling) maar ik denk, stel dat het sector dusver komt dat er weinig tot geen muziek gemaakt kan worden, wat dan? Het is namelijk ONZE muziek, waarvoor WIJ de makers doneren.

Gaan we vaker zoals vroeger naar festivals en optredens etc.etc. wel 19% BTW maar jullie moeten ook mijn salaris betalen elke maand
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Denk plaats een leuke link voor Wim Peu  :schater:


Kip en het Ei verhaal

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Kopieeren is van alle tijden, het gaat nu enkel wel erg makkelijk en met een hoge kwaliteit.
Tja, de tijd staat nu eenmaal niet stil... Vroeger had je een telefoon met een draaischijf die niet zou misstaan in een sportschool. Nu heb je een mobieltje van het formaat pinpas.

JohnWx

Citaat van: marvin op november 23, 2010, 17:08:51
Kopieeren is van alle tijden, het gaat nu enkel wel erg makkelijk en met een hoge kwaliteit.
Tja, de tijd staat nu eenmaal niet stil... Vroeger had je een telefoon met een draaischijf die niet zou misstaan in een sportschool. Nu heb je een mobieltje van het formaat pinpas.
Klopt


Volgens mij werd er vroeger meer op tape gezet dan nu per huishouden
Alleen de massa is groter die het doet nu
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.