Nieuwe website geopend voor uitsluitend audiofiele cd's www.music4hifi.nl

Gestart door HiFi gek, november 03, 2010, 14:59:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HiFi gek

Zoals de meeste van jullie al zullen hebben vernomen is de website WWW.MUZIEK.NL ermee gestopt enige weken geleden .

www.muziek.nl was destijds de doorgevoerde naams verandering van de bekende site www.highfidelitydiscs.nl


Nu is er sinds gisteren weer een nieuwe doorstart gemaakt met een website waar enkel audiofiele cd/sacd/xrcd/hdcd/dvd/blue ray/ enzovoort gekocht kunnen worden .

Wel helaas erg dure prijzen .



Hier komt de link naar de website van www.music4hifi.nl   



                              http://www.music4hifi.nl/home.php



Groeten  EDWIN  B
                                                                               

HiFi gek

Veel plezier met de absurde prijzen daar  :-D

Niet schrikken dus , ik heb u van tevoren gewaarschuwd ja  :yes:



Groeten  EDWIN  B

lo

Is dit inderdaad een doorstart van muziek.nl voorheen highfidelity discs?
Zou op zich mooi zijn, ik bestelde daar regelmatig CD's. Was misschien wel wat duurder maar als ik iets wilde hebben wat niet in het assortiment zat, belde of mailde ik even met ze en een aantal dagen later had ik het in huis. Vond ik toch wel erg goede service pompom
Bedankt voor de link Edwin.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Citaat van: lo op november 03, 2010, 15:19:43
Is dit inderdaad een doorstart van muziek.nl voorheen highfidelity discs?
Zou op zich mooi zijn, ik bestelde daar regelmatig CD's. Was misschien wel wat duurder maar als ik iets wilde hebben wat niet in het assortiment zat, belde of mailde ik even met ze en een aantal dagen later had ik het in huis. Vond ik toch wel erg goede service pompom
Bedankt voor de link Edwin.

groet,

lo


Ik belde vanmiddag met Gerrit Nutters van de fa. Nutters Audio bv , die wees mij dus op deze nieuwe website .

Die vertelde mij dat het een doorstart was van muziek.nl



Groeten  EDWIN  B

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.