STS-Digital cd bij duitse Audio

Gestart door Pjotr27, oktober 15, 2010, 16:44:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Citaat van: viceadmiraal61 op december 16, 2010, 16:24:18
wil onze mexi even een p m sturen met zijn adres...stuur ik de cd op....

Hoi Fritz,

Als je wil mag je er mij ook nog 1 sturen.

groet,

lo

PS ik stuur nog even een e-mail naar je
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

viceadmiraal61

#32
ik heb het heel goed gelezen.....probeer het de volgende keer als volgt.....renes79
fritz mag ik zeggen dat ik trots ben op ons forum lid,met de behaalde resultaten,ik heb de cd
dan wel niet maar als 70 000 lezers het geweldig vinden ..nauw  dan ga ik er van uit dat die
ook geweldig is......je ziet het kan zo eenvoudig zijn...maar blijkbaar ook zo moeilijk....
afgunst? ..hou van stoken..in for a fight...begrijp mijn goed ik ben maar een heel gewone
jongen van 60 jaar ,en heb geen sterallure.....wie mij goed kent weet dat....doch een
compliment wordt altijd in dankbaarheid ontvangen..

viceadmiraal61

#33
beste mars je bent altijd van harte welkom....ik weet namelijk niet hoe je reageer op de pm...
maar dan bij deze....en bedankt voor je eerlijk compliment voor de denon cd

Maurice

Zojuist een paar postings opgeruimd  nonono
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 16, 2010, 21:05:06
En dit soort post moet natuurlijk gewoon kunnen.  :roll:
Nee, en daarom is deze verwijderd
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: viceadmiraal61 op december 16, 2010, 16:13:04
beste renes59 een klein compliment was beter op zijn plaats...we weten hoe je denk en luister...
gewoon simple (zonder alweer je smaak aan te halen) schrijven dat is toch wel weer klasse...
hoe moeilijk kan het zijn...beste renes....
gelukkig hebben 70 000 mensen wel de smaak te pakken.
Hee Fritz,
Ik zou zijn postings nog eens goed lezen, hij heeft tot twee maal toe een compliment geplaatst en pas een mening gegeven toen iemand hem aanraadde om naar de cd te luisteren.
Ik zou zeggen, geniet van de complimenten, en accepteer dat niet iedereen dezelfde smaak heeft of dezelfde verfijning in opnames zoekt.
Trouwens ook van mij complimenten voor het succes. En als jij nu eens wat cd´s van Arjan Lucassen weet te mixen zal ik ze zeker kopen ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Yep, ere wie ere toekomt maar zo heb ik het ook gelezen. Renes59 notworthy

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

TurboMarco

Elkaar citeren om vervolgens te beantwoorden met een smiley is onnodig en maakt de leesbaarheid van het forum er ook niet beter op
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

viceadmiraal61

oke maurice we zijn er al weer voorbij.....ga nu op wintersport...even langs audio stuttgart.....
een drankje op het succes....en als laatste de denon cd op de post doen voor de forum leden..
joep ik reageer nu maar even zo goed plan...dat gaan we zeker doen..

cz79

Als je er nog één over hebt, Fritz, dan heb ik ook wel interesse!

HiFi gek

Fritz , om te beginnen gefeliciteerd met het succes van de cd in Duitsland .

Ik heb de cd al weer een poosje in mijn bezit en kan jullie melden dat dit 1 van Fritz zijn beste opnames ooit is .
Met veel bekende nummers erop van andere STS uitgaves , waar je dan ook mooi onderling de opname kwaliteit mee kunt vergelijken .

Alleen zullen de meeste van jullie niet zo veel STS cd's hebben denk ik .
Ik heb er zelf een behoorlijk groot aantal .




Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op december 17, 2010, 11:52:52
Fritz , om te beginnen gefeliciteerd met het succes van de cd in Duitsland .

Ik heb de cd al weer een poosje in mijn bezit en kan jullie melden dat dit 1 van Fritz zijn beste opnames ooit is .
Met veel bekende nummers erop van andere STS uitgaves , waar je dan ook mooi onderling de opname kwaliteit mee kunt vergelijken .

Alleen zullen de meeste van jullie niet zo veel STS cd's hebben denk ik .
Ik heb er zelf een behoorlijk groot aantal .




Groeten  EDWIN  B


onderschat ons niet Edwin ik zit op 10 stuks
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op december 17, 2010, 11:52:52
Fritz , om te beginnen gefeliciteerd met het succes van de cd in Duitsland .

Ik heb de cd al weer een poosje in mijn bezit en kan jullie melden dat dit 1 van Fritz zijn beste opnames ooit is .
Met veel bekende nummers erop van andere STS uitgaves , waar je dan ook mooi onderling de opname kwaliteit mee kunt vergelijken .

Alleen zullen de meeste van jullie niet zo veel STS cd's hebben denk ik .
Ik heb er zelf een behoorlijk groot aantal .




Groeten  EDWIN  B


Waarschijnlijk heet Wim Peu er veel meer vanaf 64 kb tot en met origineel en alles wat er tussen zit  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Valt mee hoor ze worden niet vaak aangeboden op uesenet. Ik heb er 3 en dat is genoeg.

Citaat van: HiFi gek op december 17, 2010, 11:52:52
Fritz , om te beginnen gefeliciteerd met het succes van de cd in Duitsland .

Ik heb de cd al weer een poosje in mijn bezit en kan jullie melden dat dit 1 van Fritz zijn beste opnames ooit is .
Met veel bekende nummers erop van andere STS uitgaves , waar je dan ook mooi onderling de opname kwaliteit mee kunt vergelijken .


Zijn die nummers speciaal opnieuw gemastered?
Wat doet Fritz eigenlijk met die bestaande nummers zoals boz Scaggs ed. Mixt hij die nummers opnieuw? Ik kreeg de indruk dat ze "slechts' opnieuw geremastered waren.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES