STS-Digital cd bij duitse Audio

Gestart door Pjotr27, oktober 15, 2010, 16:44:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pjotr27

Bij het nummer van Audio ( Duits hifi magazine) dat komende week verschijnt ( nummer 11-2010) zit een door forumgenoot Viceadmiraal61 gemaakte cd.
Er staan allerlei tracks op van diverse door STS-Digital gemaakte opname`s.
Er zijn meestal in de tijdschriftenhandel maar enkel stuks van dit blad ( ik dacht iets van 8 euro) dus wees er snel bij, vanaf Dinsdag 19 Oktober moet hij in de schappen liggen...


Pjotr27

Exact , dat is het goede nummer... :-D

viceadmiraal61

ja...daar ben ik best trots op 70.000 stuks,bij het grootste hifi blad

joep


HiFi gek

Ik heb het blad en de cd inmiddels .

Het blad kost 6.30 euro .


Een cd met aanzienlijk betere geluids kwaliteit dan de gemiddelde cd die je normaal gesproken bij de buitenlandse hifi bladen krijgt .
Over de muzieksoort laat ik mij niet uit omdat dit smaak gebonden is voor iedereen .




Groeten  EDWIN  B

Eip

Zeg maar zoals yello touch 2009 Of is ie nog beter.  :angel:
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Mexicaanse Hond

Citaat van: viceadmiraal61 op oktober 16, 2010, 11:54:42
ja...daar ben ik best trots op 70.000 stuks,bij het grootste hifi blad
Proficiat Fritz!

mars

oi,

Ik heb hem , en er staan een paar waanzinnig mooie stukken tussen.

Dit is voor mij alvast een van de cd's, om aan vreemden wat van te laten horen, als ze vragen hoe mijn set klinkt.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Pjotr27

Citaat van: mars op november 04, 2010, 12:09:44
oi,

Ik heb hem , en er staan een paar waanzinnig mooie stukken tussen.

Dit is voor mij alvast een van de cd's, om aan vreemden wat van te laten horen, als ze vragen hoe mijn set klinkt.

Veel plezier ermee!

viceadmiraal61

de cd en het blad is nu het best verkochte combie allertijden.....net bericht uit duitsland.

renes59

Ken de cd niet,  proficiat met het succes aldaar.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Hij was hier helaas uitverkocht, maar misschien kan ik 'm wel down...  shutup
Well done Fritz.  :yes:

lo

 pompom

Gefeliciteerd Fritz :yes:
Keep on going.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: renes59 op december 15, 2010, 19:47:16
Ken de cd niet,  proficiat met het succes aldaar.

Oi,

dan zou ik ( wil niet eigenwijs doen hoor) maar snel zorgen dat ik hem alsnog in huis krijg!!


Ik vind het namelijk een soort van tovercd'tje.  En vooral als mensen voor het eerst bij mij komen en mijn set zien , en vragen of ze ''iets'' mogen horen, dan zet ik ( de laatste tijd dan) vooral deze cd op.
Dan zijn de reacties altijd van.....................................ZOOOOOOOOOOOOOOHEEEEEEEEEEY maar dat klinkt mooi

Dit is gewoon een tegen perfectie neigende opname en mastering . Dit soort kwaliteit maakt mij ook iedere keer weer bewust blij dat ik een bepaald soort , wat beter dan gemiddeld setje heb en waarvoor.

Nee nogmaals @Frits;................hulde , ik was zowie zo al lang een soort  van Fan ( ook van Eddy vandette , steve Wilson Enz enz) van je wat opname techniek betreft( alleen onze smaken verschillen vaak, maar hebben toch ook raakvlakken)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun