Marantz PM 6002

Gestart door Austin Powers, september 18, 2007, 00:13:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HAL9000

Citaat van: Paul op oktober 04, 2007, 10:42:41
Dat heet verkooptechniek, want niet iedereen gaat naar beide filialen.

:wink:  :wink:

het Heet inderdaad de koopjes kelder.
Maar de meeste spullen staan dubbel bij andere filialen.
Het geval is.
dat vroeger de koopjes kelde idd een koopjes kelder waar je afgedankt spul voor een redelijke prijs kon kopen.
maar sinds de komst van it's megapool modern satirnm mediamarkt. gaat het bergafwaards........ :|

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Austin Powers

Citaat van: HAL9000 op oktober 04, 2007, 10:57:39
:wink:  :wink:

het Heet inderdaad de koopjes kelder.
Maar de meeste spullen staan dubbel bij andere filialen.
Het geval is.
dat vroeger de koopjes kelde idd een koopjes kelder waar je afgedankt spul voor een redelijke prijs kon kopen.
maar sinds de komst van it's megapool modern satirnm mediamarkt. gaat het bergafwaards........ :|


De PM6002 heeft daar geduchte concurentie.

Austin Powers

Citaat van: Austin Powers op oktober 06, 2007, 00:28:06
De PM6002 heeft daar geduchte concurentie.
Heeft iemand de PM6002 al gehoord?

Jan

Heb jij al de PM6002 gehoord?

Austin Powers

Citaat van: Jan op oktober 06, 2007, 13:06:56
Heb jij al de PM6002 gehoord?
Nee, dus kan er niets over zeggen. Heb ook niet de mogelijkheid dit te doen, ga hem wel as maandag bekijken of het wat is.

Jan

Als je hem a.s. maandag ga bekijken, kun je hem toch ook beluisteren of zie ik het fout?

mars

#81
hai

ik denk eigenlijk dat zo'n pm 6002 gewoon het zoveelste product in die prijsklasse is , en dat er allemaal niet zo bar veel verschil zit in eventuele voorgangers en eventuele opvolgers.

waarom? omdat het nieuwe marantz spul niet het oude is , en dat wil zeggen dat er volgens standaards gewerkt ,wordt en het oude fine tunen bij dit soort aperatuur niet terug te vinden is
En dan vind ik ook nog dat het hele ken ishiwata verhaal ook zwaar overdreven en alleen maar puur commercieel
Dit zeg ik na heel wat te hebben kunnen vergelijken de laatste tijd

ik hoop echter dat ik niet teveel mensen met deze uitspraken tegen hun schenen schop,  want als je happy bent met je set dan heb jij de beste set van de wereld , ja toch?

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Ik geloof ook niet dat je 1 man af kan rekenen op een kwaliteitsproduct,daar zijn alle mensen die werkzaam in de betreffende brance voor nodig,oftewel de gewone man/vrouw met de pet die bv in het assemblageteam zitten leveren een hele grote bijdrage,maar goed een jan,pieter,Ronald,Miranda,Toos&Bep,Sjaak en Sjonnie Signatuur neemt het hele apparaat in beslag  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Austin Powers

Citaat van: Marco op oktober 07, 2007, 11:48:06
Ik geloof ook niet dat je 1 man af kan rekenen op een kwaliteitsproduct,daar zijn alle mensen die werkzaam in de betreffende brance voor nodig,oftewel de gewone man/vrouw met de pet die bv in het assemblageteam zitten leveren een hele grote bijdrage,maar goed een jan,pieter,Ronald,Miranda,Toos&Bep,Sjaak en Sjonnie Signatuur neemt het hele apparaat in beslag  :-D
Heb de Marantz PM6002 bekeken en deze is qua kastje geheel gelijk aan de PM4001. Alleen inwendig is de PM6002 dus anders, ringkerntrafo, wat andere onderdelen.

Voor 400E kan je bij een andere merkplaatje beter scoren, bv Audiolab.

Maurice

Citaat van: Austin Powers op oktober 11, 2007, 22:23:58
Heb de Marantz PM6002 bekeken en deze is qua kastje geheel gelijk aan de PM4001. Alleen inwendig is de PM6002 dus anders, ringkerntrafo, wat andere onderdelen.

Voor 400E kan je bij een andere merkplaatje beter scoren, bv Audiolab.
En dat bepaal jij door enkel een kastje te bekijken? Kun je dit verder onderbouwen?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Austin Powers

Citaat van: Maurice op oktober 11, 2007, 23:04:34
En dat bepaal jij door enkel een kastje te bekijken? Kun je dit verder onderbouwen?
Als het kastje van die PM6002 (399E) er hetzelfde uit ziet als die PM4001 (199E) dan zet ik daar ??? bij.

mars

HEREN HEREN

heeft er al iemand geluisterd naar de 6002?   nee he ?

nou,ik wel !!!

In onze plaatselijke mediamarkt ( den haag) zijn ze een hifi studio aan het bouwen om dat ze parasound etc etc gaan verkopen , dus het is een rommeltje nu , maar in een hoekje stond de pm6002 met de cd speler te draaien op een paar jamo's ( met van die woofers aan de zijkant)
Ik vond deze versterker wel oke ( maar zal geen vergelijk met mijn eigen huidige versterker maken , beetje flauw)
Hij doet gewoon alles wat een versterker in deze prijsklasse moet doen , maar ik vind dingen als stage en diepte enz enz ver te zoeken bij de 6002 ( kan ook aan de speakers liggen natuurlijk)
Ik vond wel dat je zowel de treble als de bas iets open moet draaien , en als je hem op source direct zet heb je totaal geen body meer :?

Het is gewoon een versterker  voor mensen , die wat meer uit willen geven dan voor de 4001 en de 7001 weer te duur vinden en niet te veel eisen stellen en toch een marantz in huis willen hebben.                          En ik denk dat die mensen er heel lang heel veel plezier aan kunnen beleven .

that's all  , mars


Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Cypher

Mars, hier hebben we tenminste wat aan ipv. al dat gespeculeer.
thanks !

Maurice

Citaat van: Austin Powers op oktober 12, 2007, 00:46:14
Als het kastje van die PM6002 (399E) er hetzelfde uit ziet als die PM4001 (199E) dan zet ik daar ??? bij.
Omdat het kastje er het zelfde uitziet (uiterlijk dus), kun je beter een Audiolabor nemen? Rare conclusie.

PS. De BMW 318D kost €39.850 terwijl de BMW 335DA €58.600 kost. Hetzelfde kastje, maar moeten wij daar dan ook vraagtekens bij zetten?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Jan

De meeste fabrikanten gebruiken, om de kosten te drukken, dezelfde kast voor meerdere modellen. De duurste onderdelen zijn nl.: de kast, de trafo en de voedingselco's.