Audio/tv meubels!

Gestart door bartswaans, september 05, 2012, 15:40:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bartswaans

Plaats in dit topic de foto van jou Audio/tv meubel, of foto van een audio/tv meubel die jij helemaal te gek vindt!

Dit topic om inspiratie op te doen  :-D

Meubel wat ik mooi vindt (FX-04 van Luke Furniture):


Meubel wat ik wilde kopen (HO-04 van Luke Furniture):
staat hier te koop voor maar 500 euro:
http://www.foka.nl/site/luke-ho04bb-showroommodel-p-2488.html
helaas zijn de lades te klein voor fatsoenlijke audio apparatuur..

darkcoot

Probleem is dat er veel mooie av meubels zijn, maar dat de spullen er niet in passen....Ik heb mijn marantzjes er maar bovenop gezet. Andere optie is meubel laten maken, maar dat wordt een dure hobby...
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

Exxar

Of je maakt je eigen rack... Heb ik ook gedaan, maar ik moet het alleen eens wat mooier afwerken.

Cornelis1921

#3
Citaat van: darkcoot op september 05, 2012, 19:47:02
Probleem is dat er veel mooie av meubels zijn, maar dat de spullen er niet in passen....Ik heb mijn marantzjes er maar bovenop gezet. Andere optie is meubel laten maken, maar dat wordt een dure hobby...
Hier audio/videomeubel van Hfl 80,= (Wehkamp, 2001). :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Op maat laten maken naar eigen ontwerp (...) met voldoende verntialtieruimte en kabeldoorvoeren clown1

darkcoot

Citaat van: cz79 op september 06, 2012, 10:43:36
Op maat laten maken naar eigen ontwerp (...) met voldoende verntialtieruimte en kabeldoorvoeren clown1

Dat ziet er heel netjes uit hello
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op september 06, 2012, 10:43:36
Op maat laten maken naar eigen ontwerp (...) met voldoende verntialtieruimte en kabeldoorvoeren clown1
Baas boven baas. clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79


Paul

Citaat van: Cornelis1921 op september 07, 2012, 03:01:52
Baas boven baas. clown1
Maar wel naar eigen ontwerp en inzicht.
Wat dat aangaat doet Chris het goed en niet met de vrouw op zaterdag naar Ikea of whatever.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

cz79

#9
Dat heb ik gedaan (zie vorige meubel) maar later toch de wens om iets echts te hebben en geen meubel van karton met een laagje fineer :-D. Eettafel en Salontafel komen er nog aan in dezelfde stijl, een maat van me maakt dat en ik heb hem een Marantz SA7001 gegeven en dan maakt hij de tafels voor me (of samen).

bartswaans

Citaat van: cz79 op september 06, 2012, 10:43:36
Op maat laten maken naar eigen ontwerp (...) met voldoende verntialtieruimte en kabeldoorvoeren clown1

mooi gedaan hoor! complimenten.
toch ook maar eens over nadenken en informeren wat de mogelijkheden zijn voor een eigen ontwerp  :-D

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op september 07, 2012, 19:25:07
Dat heb ik gedaan (zie vorige meubel) maar later toch de wens om iets echts te hebben en geen meubel van karton met een laagje fineer :-D. Eettafel en Salontafel komen er nog aan in dezelfde stijl, een maat van me maakt dat en ik heb hem een Marantz SA70001 gegeven en dan maakt hij de tafels voor me (of samen).
Om John Wx vrijelijk te parafraseren: Zo'n SA70001 is uiterst zeldzaam, daar mag zeker het een en ander tegenover staan. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

En gecorrigeerd naar de minder zeldzame editie (SA7001) :-D

SMarcel

Hallo forummers,

Ik kom dit topic bij toeval tegen en heb nog ergens twee foto's gevonden van meubilair wat ik zelf heb gebouwd. Het gaat hier om een Audio Rack wat is vervaardigd van MDF en M24 RVS draadeinden.

In het verlengde van dit ontwerp heb ik toen ook een Video Rack gemaakt wat in dezelfde materiaalkeuze is vervaardigd.

In de audio wereld wordt dit de Flexytable (volgens mij TNT-audio) genoemd.







En dan hier het Video meubel;



Voor de eventuele liefhebber is er ook over verkoop te spreken want nu staan deze mooie meubels op zolder.

Groeten,

Marcel

cz79