Wat is voor jou goed geluid?

Gestart door Zoldar, januari 23, 2012, 19:22:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Waar let je op? Wat wil je absoluut goed hebben.

Resolutie: ik wil alles horen wat er in de opnamen zit
6 (25%)
Stereobeeld: ik wil alles goed kunnen plaatsen tussen en buiten de speakers
12 (50%)
Live of concert niveau draaien: zo hard als het live gaat in een club, concertzaal of bij een band, dat wil ik thuis.
1 (4.2%)
Gevoel/Muzikalitiet: ik wil dat het gevoel van de artiest overkomt bij mij.
12 (50%)
Ik ga voor een warme of rijke muziek beleving tov van neutraal
4 (16.7%)
Ik ga voor een neutrale weergave
4 (16.7%)
Ik ga voor bite, attack of ietwat scherpe weergave tov neutraal
3 (12.5%)
Ik let het meeste op de bass weergave.
0 (0%)
Ik let het meeste op het middengebied
1 (4.2%)
Ik let het meeste op het hoog
1 (4.2%)
Ik luister niet zo naar al die details, het grote plaatje moet gewoon kloppen.
11 (45.8%)
Muziek is muziek en klinkt voor mij op de meeste sets prima
0 (0%)
Ik let op midden en hoog
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 24

Whisper.nl

Goed geluid ?. De set van ................. We zijn er net geweest.  HB

Groet Whisper. byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op januari 25, 2012, 20:53:45
Goed geluid ?. De set van ................. We zijn er net geweest.  HB

Groet Whisper. byebye

heeft alweer zat aandacht gehad dus  shutup  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Maar even wat anders die POLL loopt lekker  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zweef

Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marantz 81


JohnWx

snap ook niet dat onze lieve heer niet beter had na gedacht (en 2 op de rug) clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

pameijer

Citaat van: John Wx op januari 26, 2012, 17:20:44
snap ook niet dat onze lieve heer niet beter had na gedacht (en 2 op de rug) clown1

Precies, je wilt toch ook gewoon een centertiet en 2 surroundtieten  :schater:  byebye
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Heb ook gestemd


die bass weergave doet het lekker in de poll
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: Zoldar op januari 23, 2012, 19:22:47
Nieuwe opties zijn welkom. Je mag switchen (aangezien er toch wijzigingen komen). max 4 opties.

Hoi Zoldar graag eentje toevoegen au.b. > ik let op midden en hoog.

GRoet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

 stupid  Zoldar, is de poll gesloten? Ik wil nog even ëën stem toevoegen: "stereobeeld....". Is voor mij ook belangrijk. Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

staat er al tussen. tweede van boven. Voor whisper ook de categorie "midden en hoog" toegevoegd.

Ik had de optie open gelaten dat mensen ook konden wisellen. Maar dat kan ik zelf niet. vond de categorie van whisper wel mooi eigenlijk.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Cornelis1921

 hello Zoldar, ik bedoelde dat ik nog een keer wilde stemmen op een keuzemogelijkheid. Sorry voor mijn onduidelijkheid. Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.