Levertijd Marantz SA-11S2?

Gestart door Sparky, oktober 02, 2010, 22:26:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sparky

Ongeveer 6 weken geleden heb ik bij mijn dealer een Marantz SA-11S2 besteld. De speler is tot dusver nog steeds niet geleverd.
Wanneer ik navraag doe krijg ik te horen "mogelijk deze week" en "het distributiecentrum van Marantz is naar Duitsland verplaatst en sinds die tijd zijn er leverproblemen".
Zijn er mensen met hetzelfde probleem en/of weet iemand dit klopt?

Alvast bedankt voor de reactie.

PS. Omdat ik de dealer nu nog het voordeel van de twijfel geef noem ik de naam niet.

lo

Even bij marantz Eindhoven navragen misschien of eea klopt.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Sparky

Op verzoek van Marantz e.e.a. in een email gezet.
Ik wacht af . . .

lo

Dus je hebt contact gehad met de marantz mannen in E-hoven?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

211

#4
...
Zolang je maar geniet....

lo

Citaat van: 211 op oktober 06, 2010, 20:20:39
Correct Rotterdam heeft ze op voorraad

mogelijk ook nog tegen een mooie prijs!

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Sparky

Ik heb inderdaad contact gehad met Marantz Eindhoven. Niet met één van de heren, maar met een aardige dame. Zij vroeg mij om wat informatie in een email te zetten. Zij vertelde wel dat sommige artikelen inderdaad vanuit Duitsland verzonden worden. Volgens haar zijn er echter geen problemen met de levering of de levertermijnen. Wel waren er problemen met het verkrijgen van juiste informatie over de exacte status van het transport en de leverdatum. Deze problemen zouden echter opgelost moeten zijn.

Ik zal komend weekend bij andere dealers informeren of zij de speler kunnen leveren. Omdat ik in het verleden wel goede zaken met Correct heb gedaan zal ik ook daar informeren.

Groet,
Sparky


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

viceadmiraal61

beste spraky het kan ook zijn dat de dealer nog rekeningen heeft opstaan..en niet op tijd betaald//////
dan is de regel bij elke zaak eerst de oude rekeningen betalen...om nieuw spull geleverd te krijgen
duurt dit te lang? dan inderdaad naar een ander.

joep

Citaat van: viceadmiraal61 op oktober 07, 2010, 20:11:53
beste spraky het kan ook zijn dat de dealer nog rekeningen heeft opstaan..en niet op tijd betaald//////
dan is de regel bij elke zaak eerst de oude rekeningen betalen...om nieuw spull geleverd te krijgen
duurt dit te lang? dan inderdaad naar een ander.


Pffffff ziekte van deze tijd, welke inmiddels epidemische vormen aan het aannemen is.

Sparky

Citaat van: viceadmiraal61 op oktober 07, 2010, 20:11:53
beste spraky het kan ook zijn dat de dealer nog rekeningen heeft opstaan..en niet op tijd betaald//////


Ik begon al zoiets te vrezen . . .

MadVillain

Citaat van: joep op oktober 07, 2010, 20:42:20

Pffffff ziekte van deze tijd, welke inmiddels epidemische vormen aan het aannemen is.

Om gestoord van te worden. Heb er zelf op het werk ook last van :(

Martin

Citaat van: lo op oktober 06, 2010, 20:26:51
mogelijk ook nog tegen een mooie prijs!

groet,

lo

Hoi,

Zit net op de correct website te kijken staan de SA-11S2 gewoon weer voor 3990,- te koop.
Heb ik toch wel erg mazzel gehad met mijn aankoop bij correct.

wel hebben ze voldoende voorraad.


Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

WimPeu

Pfff zeg, wat veel geld voor een cd speler....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Sparky

Ik heb vanmorgen contact gehad met een medewerker van Marantz.
Hij vertelde dat de levertijd normaal 3-5 werkdagen bedraagt. In een enkel geval kan deze termijn langer worden. De dealer wordt dan wel geïnformeerd over de reden en de nieuwe levertijd, zodat de klant ook ingelicht kan worden. Hij gaf aan dat wanneer de dealer deze extra informatie niet kan geven "er meer aan de hand is". De meest voorkomende reden dat een dealer een apparaat niet geleverd krijgt is een betalingsprobleem (zoals hierboven ook al door Fritz werd aangegeven). Andere redenen kunnen zijn het niet nakomen van afspraken of bijvoorbeeld het als nieuw verkopen van gerepareerde apparatuur (schijnt voorgekomen te zijn). Uitspraken over de dealer in kwestie deed de medewerker niet.

Ik zal vanmiddag de dealer met bovenstaande confronteren. Afwachten . . .

Gisteravond bij de Hifi Corner in Groningen geweest. Zij hebben veel Marantz apparaten op voorraad. Ook even geluisterd naar de SA-15S2 (had ik nog niet beluisterd). Ook deze speler klinkt goed!