advies jullie mening verkocht apparaat

Gestart door bas focal marantz, augustus 14, 2013, 12:32:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

Citaat van: thanatos op augustus 16, 2013, 09:03:26

Maar in dit geval is het gewoon de verantwoordelijkheid van meneer zelf.


Yep
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

#16
http://link.marktplaats.nl/707950456

Zou Hal even contacteren omdat zijn naam word genoemd in het openbaar

Meneer is zelf nogal van de WD40 en de vieze doekjes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

Zijn naam zie ik zowat bij alle vintage Marantz op marktplaats voorbij komen....

JohnWx

Citaat van: thanatos op augustus 16, 2013, 11:04:34
Zijn naam zie ik zowat bij alle vintage Marantz op marktplaats voorbij komen....

Het is niet meer van heb je een Marantz nee een de "Regtje"  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op augustus 16, 2013, 11:52:22
Het verhaal wordt steeds duidelijker!! :yes:

Duidelijker ? zwaar overtuigend onomstotelijk bewezen aan alle grenzende waarschijnlijkheid  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Als het over de versterker van die advertentie gaat is er niets mee aan de hand ja.
"Zo goed als nieuw".... :-o
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

SB_Marantz

Zoals ik al zei een wazig verhaal.

Of er iets mee aan de hand is weet ik niet maar als het inderdaad het zelfde model betreft heeft meneer wat uit te leggen gezien de advertentie tekst en dan waarschijnlijk ook nog de hoofdprijs willen vangen.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

bas focal marantz

Citaat van: SB_Marantz op augustus 16, 2013, 08:48:50
Volgens mij staat dat ding nu op MP?
Idd , herken hem aan klein krasje op draaiknop .

Apparaat is goed , ergens een los contact .
Kan me niet voorstellen dat bij mij goed is en bij hem ineens defecten .
Kan altijd gebeuren dat er na dagen luisteren iets kapot gaat , sluit ik ook niet uit .

Zelfs nieuwe apparaten kunnen weleens na enkele dagen al kuren gaan vertonen .


Citaat van: John Wx op augustus 16, 2013, 11:00:24
http://link.marktplaats.nl/707950456

Zou Hal even contacteren omdat zijn naam word genoemd in het openbaar

naam heb ik verandert in '' persoon die heeft gereviceerd '' 
ik wil alleen aangeven wat meneer suggereerde .

Ik heb gevraagt hoe hij erbij komt dat receiver geen revisie heeft gehad .
CiteerDat zeg ik niet, ik zeg dat deze andere gebreken vertoond die ik niet heb kunnen testen en die jij mij niet heb verteld
Ik heb altijd stereo geluisterd met schakelaar op 2x100watt , speakers op MAIN front , is verteld en zo was hij tijdens bezichtiging ook aangesloten geweest .

Niet kunnen testen klopt niet , had zo gekund is een kwestie van speaker draden omzetten , input ompluggen en schakelaar van 2x100 op 4x 40 , hooguit een minutje werk , wel even receiver uitzetten !


Ga er niet van uit dat een gereviceerd apparaat nooit gebreken kan hebben of krijgen , de kans is alleen veel kleiner en eventuele gebreken zijn vaak beperkt tot een los/vies contacktje of klein onderdeeltje wat defect is geraakt .




Citaat van: thanatos op augustus 16, 2013, 11:04:34
Zijn naam zie ik zowat bij alle vintage Marantz op marktplaats voorbij komen....
Als iemand zegt revisie dan kan dat echt vanallles zijn van schakelaars schoonmaken tot een echte volledige revisie zoals wij die zien voorbij komen op het forum .
Een revisie zegt mij dus totaal niets .
Laat je goed informeren wat de ''revisie volgens verkoper inhoud''

Apparaat is nagekeken =  ik kijk naar een apparaat .
nagekeken is dus niets , houd in hij doet het ook al staan alle elco's bol .

Een revisie met bekende naam dan weten ''de kenners'' wat dat inhoud , vandaar dat men dat even of graag zelf dat erbij vermeld .
Maar ook dan even navragen bij genen die dat heeft gedaan .



Oja de piepkleine speakers zijn van harman kardon MAS en hoorde bij een complete set , speakers zijn los verkocht staat geen type op , zijn 28x18x18 mdf hoogglans zwart .
Lijkt mij kwa formaat en kwaliteit ruim voldoen om een versterker/reciever op eventuele problemen/defecten te controleren .

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

bas focal marantz

Citaat van: Niber op augustus 16, 2013, 13:13:43
Als het over de versterker van die advertentie gaat is er niets mee aan de hand ja.
"Zo goed als nieuw".... :-o
Hij heeft heel veel spijt van de aankoop , heb ik ook weleens , is niet leuk maar overkomt iedereen weleens .

Staat ie op marktplaats en conditie is zo goed als nieuw , optisch 100% .
Dat eerste wil ik wel geloven , dat 2de weet ik 100% zeker van niet .
is geen lelijk apparaat , hij is best mooi hoor , maar niet 100% mooi .

Ik had het vermoeden van die aankoop spijt , maar wilde hem dat nog niet laten weten , ik kon ook niet helemaal uitsluiten dat er eventueel wel een vies of loscontact of iets dergelijks er zou zijn .
maar een defect nee dat geloofde ik niet .

Had hij hem na laten kijken had ik wel een financieele tegemoetkoming gedaan .

Maar na al die beschuldigingen , verwijten en verzonnen defecten ,  dreigen in de zin van andere wegen bewandelen ben ik klaar met die meneer .

De weg die hij kan bewandelen is een blokje om , van mij hoeft hij totaal niets meer te verwachten zo ga je niet met andere om  .




Dit topic mag morgen wel op slot , mijn vraag is gesteld en het andwoordt heb ik gekregen .
Mensen die nog willen reageren kunnen dan nog een dag reageren .



Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: John Wx op augustus 16, 2013, 21:56:25
Bas klasse  hello

+ 1

Als die meneer veel problemen maakt en alsnog langs wil komen geeft dan even een berichtje.

Dan komen wij ook even koffie drinken. :mrgreen:

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: John Wx op augustus 16, 2013, 11:00:24
http://link.marktplaats.nl/707950456

Zou Hal even contacteren omdat zijn naam word genoemd in het openbaar

Meneer is zelf nogal van de WD40 en de vieze doekjes


mooi bod  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.