De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm


jrm

Citaat van: xander32 op november 21, 2019, 05:09:56
Duidelijk een trotse vader 🙂, gefeliciteerd Marcel, geniet van het weekje Portugal.

Zeker weten Robert!

Dank je wel, wij gaan genieten en mogelijk kijk ik bij de fnac voor Kiwanuka 😉

jrm

Citaat van: bert50 op november 21, 2019, 05:30:59
Gefeliciteerd Marcel .
En een fijne vakantie.[emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Dank je wel Bert!

jrm


jrm


jrm

Was heerlijk weer, lekker veel gewandeld lang mooie kliffen en rotswanden, door grotten en ook nog een dagje Sevilla!

Echter ben nu al een tijdje in de weer om de BS Vault zichtbaar te krijgen in de app, zowel iPhone als iPad ziet hem niet in het netwerk.... gggrrr

Daarnaast geeft de BS een hoge toon als je er bij staat is dit erg irritant.

@lo, geeft jouw Vault ook een hoge toon als je deze opstart en nadat de blauwe led stabiel brand een iets zachtere hoge toon?

xander32

Dag Marcel, ik heb zojuist de Node weer in mijn nieuwe netwerk gehangen.

Ga in de Bluos app naar;
Instellingen > Speler > Wifi/draadloos netwerk

Daar kan je de Vault laten zoeken naar jouw netwerk. Vindt de Vault deze niet, kan je de netwerknaam (SSID) daar ook handmatig invullen inclusief de bijbehorende wachtwoord/code.

Druk voorts op 'update' (button midden op het scherm) en dan zou het goed moeten komen.



Citaat van: jrm op december 08, 2019, 11:24:07
Was heerlijk weer, lekker veel gewandeld lang mooie kliffen en rotswanden, door grotten en ook nog een dagje Sevilla!

Echter ben nu al een tijdje in de weer om de BS Vault zichtbaar te krijgen in de app, zowel iPhone als iPad ziet hem niet in het netwerk.... gggrrr

Daarnaast geeft de BS een hoge toon als je er bij staat is dit erg irritant.

@lo, geeft jouw Vault ook een hoge toon als je deze opstart en nadat de blauwe led stabiel brand een iets zachtere hoge toon?

lo

Citaat van: jrm op december 08, 2019, 11:24:07

@lo, geeft jouw Vault ook een hoge toon als je deze opstart en nadat de blauwe led stabiel brand een iets zachtere hoge toon?

Als hij opnieuw opstart hoor je de interne disc hard spinnen, na enige tijd neemt dit af, ook in ruststand maakt hij zacht geluid maar al deze geluiden zijn niet hoog van aard volgens mij. De BS machines zijn ook niet middels een schakelaar of schakeling uit te zetten omdat ze volgens de BS filosofie snel hun diensten moeten kunnen leveren en zodoende altijd stand-by staan.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Robert en Leo, bedankt voor jullie reacties!
Inmiddels wel contact weer met de Vault via de iMac, maar nog niet via de iPad.
Weekje werken en dan weer verder kijken, na de M&G volgende week zaterdag!

xander32

Zie ik je bij Bert?

Citaat van: jrm op december 08, 2019, 23:18:30
Robert en Leo, bedankt voor jullie reacties!
Inmiddels wel contact weer met de Vault via de iMac, maar nog niet via de iPad.
Weekje werken en dan weer verder kijken, na de M&G volgende week zaterdag!

bert50

We gaan er volgende week weer een leuke dag van maken Marcel en Robert.[emoji446][emoji446]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Top, zin in 👍🏻

Citaat van: bert50 op december 09, 2019, 06:56:45
We gaan er volgende week weer een leuke dag van maken Marcel en Robert.[emoji446][emoji446]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jrm

Citaat van: bert50 op december 09, 2019, 06:56:45
We gaan er volgende week weer een leuke dag van maken Marcel en Robert.[emoji446][emoji446]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zeker weten!

@Robert: Ja!


Voorn

Citaat van: lo op december 08, 2019, 20:09:31
Als hij opnieuw opstart hoor je de interne disc hard spinnen, na enige tijd neemt dit af, ook in ruststand maakt hij zacht geluid maar al deze geluiden zijn niet hoog van aard volgens mij. De BS machines zijn ook niet middels een schakelaar of schakeling uit te zetten omdat ze volgens de BS filosofie snel hun diensten moeten kunnen leveren en zodoende altijd stand-by staan.
Mijn vault is ook niet geruisloos je hoort de harde schijf draaien. Na gebruik kan de bluesound wel helemaal uit, dat gebeurd wanneer je de play/pauze knop 10sec lang ingedrukt houd.

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

PM8005, Sr6015, UD7007, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510