De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

joep

Het is hier ook aan het kriebelen.  byebye

jowa

Als het kriebelt moet je jeuken huh krabben [emoji56]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jowa

Citaat van: jrm op maart 21, 2018, 19:47:04
Dank je mannen!

Van het weekend installeren en luisteren.
Gefeliciteerd met je aankoop! pompom
Gezien bij Leo hoe makkelijk de Vault2 werkt en hoe goed deze ook klinkt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jrm

Citaat van: jowa op maart 21, 2018, 21:31:56
Gefeliciteerd met je aankoop! pompom
Gezien bij Leo hoe makkelijk de Vault2 werkt en hoe goed deze ook klinkt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Klopt, en dat in combinatie met de app heeft mij direct overgehaald (ook de prijs trouwens)

Brutus

Gefeliciteerd Marcel met de (2e keer een) aanschaf van de Node 2, nu alleen de Vault uitvoering. Veel plezier ermee maar ik ben er van overtuigd dat dit wel gaat lukken  pompom pompom
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Cornelis1921

Citaat van: Brutus op maart 23, 2018, 00:33:06
Gefeliciteerd Marcel met de (2e keer een) aanschaf van de Node 2, nu alleen de Vault uitvoering. Veel plezier ermee maar ik ben er van overtuigd dat dit wel gaat lukken  pompom pompom
Wat is het belangrijkste verschil tussen de Node 2 en de Vault 2?  :?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

... in de Vault kan je cd's invoeren welke gerippt worden en opgeslagen op de interne hd. Mooi systeem  :yes:.

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op maart 23, 2018, 06:24:21
... in de Vault kan je cd's invoeren welke gerippt worden en opgeslagen op de interne hd. Mooi systeem  :yes:.
Thnx, Robert. notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Citaat van: xander32 op maart 23, 2018, 06:24:21
... in de Vault kan je cd's invoeren welke gerippt worden en opgeslagen op de interne hd. Mooi systeem  :yes:.

En dat is nu juist het punt, waarom ik deze heb aangeschaft en omdat dr prijs heel erg gunstig was.

joep

#249
CDs and vinyls are outselling digital downloads for the first time since 2011 thanks to streaming services, industry figures reveal.
Apps like Spotify and Apple Music have seen an astronomical rise in popularity in recent years and this has all but destroyed the digital download market.
As more people choose to stream music rather than own it, sales of physical media are now falling at a slower rate than their digital counterparts.
This has been driven, in part, by a resurgence in vinyl sales among audiophiles, who prize the format's unique sound.
 

Die kant gaat het dus op...

http://www.riaa.com/wp-content/uploads/2018/03/RIAA-Year-End-2017-News-and-Notes.pdf

NB

#250
   :lol: I rather own it. :lol:
Ik ben persoonlijk liever baas over mijn eigen muziek. :yes:
Onafhankelijk, heldhaftig en vastberaden.
Maar ieder zijn ding, ik wens de bezitters van de Vaults heel veel luisterplezier.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

sjoek

Citaat van: Nb op maart 23, 2018, 18:37:01
   :lol: I rather own it. :lol:
Ik ben persoonlijk liever baas over mijn eigen muziek. :yes:
Onafhankelijk, heldhaftig en vastberaden.
Maar ieder zijn ding, ik wens de bezitters van de Vaults heel veel luisterplezier.

Hier ook eigen collectie is toch het fijnste. Kan je alle kanten mee op.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jrm

Citaat van: Nb op maart 23, 2018, 18:37:01
   :lol: I rather own it. :lol:
Ik ben persoonlijk liever baas over mijn eigen muziek. :yes:
Onafhankelijk, heldhaftig en vastberaden.
Maar ieder zijn ding, ik wens de bezitters van de Vaults heel veel luisterplezier.

Mijn cd en vinyl collectie blijft intact, alleen afspelen via de Vault is wel erg makkelijk!

Maar af en toe een cd of lp afspelen is voor de momenten om rustig en gericht te luisteren en vooral bedoeld om te genieten.

xander32

... Marcel bezit een eigen cd collectie en gaat deze middels de Vault digitaliseren; daarmee blijft zijn fysieke collectie intact en heeft hij daarbovenop dezelfde collectie digitaal beschikbaar om te streamen.

Jullie opmerking kan ik dan ook niet goed plaatsen 🤔.


Citaat van: sjoek op maart 23, 2018, 21:40:18
Hier ook eigen collectie is toch het fijnste. Kan je alle kanten mee op.
Citaat van: Nb op maart 23, 2018, 18:37:01
   :lol: I rather own it. :lol:
Ik ben persoonlijk liever baas over mijn eigen muziek. :yes:
Onafhankelijk, heldhaftig en vastberaden.
Maar ieder zijn ding, ik wens de bezitters van de Vaults heel veel luisterplezier.

Marvin

Ieder z'n ding toch, als er maar geluid uit die luidsprekers komt.