Interessante veilingen op ebay.

Gestart door Mr Marantz, mei 28, 2007, 23:29:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lapti

Citaat van: Maurice op januari 27, 2009, 20:37:02
Toch kan een digitale input erg prettig zijn.
Mijn eerstvolgende upgrade gaat een andere cd-speler worden, waarbij een digitale input aanwezig is, of anders een loopwerk/dac combi waarbij de dac een extra digitale input heeft.
Hier kan ik dan mijn mediacentertje op aansluiten zodat ik een betere DA conversie heb en dus ook een betere geluidskwaliteit.

dat is ook precies waar ik op doelde  :yes:
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos


Frits Denon

Mooie vintage. notworthy notworthy
Maar wat een (gouden) prijs! Krijg ik koppijn van. violent1 violent1
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

ll0ll

Wat is een reeelere prijs voor dat apparaaat?
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Frits Denon

Ik schat maximaal een paar honderd euro.
Eur 500,- lijkt me toch echt de max, dan zou hij bijna nieuw uit de doos moeten zijn. Maar ja, vintage en wat een gek er voor geeft en je krijgt dit soort vraagprijzen.

Maar dit is slechts mijn mening.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

vielzweck

220 euro helemaal nagezien door Hal9000 incluis verzendkosten.  :yes:

En toen er eens iets niet goed functioneerde gewoon netjes en gratis hersteld.  pompom

Je ziet op markplaats ook wel apparaten aangeboden, marantz vintage die niet matchen met wat de liefhebber ervoor wil geven; een eeuwigheid worden ze onder de aandacht gebracht maar ze raken het niet voor die prijs kwijt.

Natuurlijk bestaat er altijd een spanning tussen een marktconforme prijs (vraag en en aanbod) terwijl die dingen prestaties leveren en een duurzaamheid bezitten die die marktconforme prijs gewoon flink overtreffen (uiteraard denk ik hierbij aan marantz)
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Frits Denon

Eens, zoiets moet ik nog eens een keer tegenkomen, gereviseerd en wel. http://www.classic-audio.com/marantz/2330b.html

Geduld is een schone zaak... :zzz:
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

bramdg

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

bramdg

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

JohnWx

Nou koopje
Gewoon realistisch en niet zoals sommige die denken dat ze goud verkopen
Reken het maar om vanaf de nieuwprijs
33% is normaal prive en vaak in een winkel 45 tot 55 %
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bramdg

Marantz PM-80 versterker, technisch en optisch 100% in orde, in nieuwstaat!

voor 180 euro

http://link.marktplaats.nl/226496678
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

WimPeu

Citaat van: bramdg op februari 03, 2009, 14:20:36
Marantz PM-80 versterker, technisch en optisch 100% in orde, in nieuwstaat!

voor 180 euro

http://link.marktplaats.nl/226496678

Let op hoor, dit is een handelaartje. "Hele fijne versterker, gaat weg wegens upgrade." aan m'n hoela  nopompom Ik heb afgelopen zomer een PM-80SE bij hem gekocht. Zijn hele kamertje staat bomvol met apparatuur. Toen ik de mijne kocht had hij er 3 PM-80's staan. Mijn exemplaar ging na een week al stuk (de bekende STK problemen ed)
Ieder voor zich maar ik koop niets weer van hem.

Dan heb ik hier meer vertouwen in.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=83133.0
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

#72
Citaat van: WimPeu op februari 03, 2009, 17:07:46
Let op hoor, dit is een handelaartje. "Hele fijne versterker, gaat weg wegens upgrade." aan m'n hoela  nopompom Ik heb afgelopen zomer een PM-80SE bij hem gekocht. Zijn hele kamertje staat bomvol met apparatuur. Toen ik de mijne kocht had hij er 3 PM-80's staan. Mijn exemplaar ging na een week al stuk (de bekende STK problemen ed)
Ieder voor zich maar ik koop niets weer van hem.

Dan heb ik hier meer vertouwen in.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=83133.0

Je ziet het al aan de foto's van de speakers die hij aanbied let op de omgeving en op de grond
Dit is een echte soldeerbout boy de soldeer moet nog effe drogen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bramdg

Citaat van: WimPeu op februari 03, 2009, 17:07:46
Let op hoor, dit is een handelaartje. "Hele fijne versterker, gaat weg wegens upgrade." aan m'n hoela  nopompom Ik heb afgelopen zomer een PM-80SE bij hem gekocht. Zijn hele kamertje staat bomvol met apparatuur. Toen ik de mijne kocht had hij er 3 PM-80's staan. Mijn exemplaar ging na een week al stuk (de bekende STK problemen ed)
Ieder voor zich maar ik koop niets weer van hem.

Dan heb ik hier meer vertouwen in.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=83133.0


ONEE sorry voor de FOUTE tip van mijne tweege  violent1  violent1
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

JohnWx

Citaat van: bramdg op februari 03, 2009, 21:41:45

ONEE sorry voor de FOUTE tip van mijne tweege  violent1  violent1

Hoeft niet maar het verhaal schept geen vertrouwen en zeker niet als je komt en je kan bijna per stapel uitzoeken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.