Logitech Squeezebox-servers getroffen door storm Sandy?

Gestart door Cornelis1921, november 03, 2012, 03:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

 stupid De servers van Logitech liggen plat vanwege de de storm Sandy. De servers bevinden zich aan de oostkust van de USA in het door de storm getroffen gebied.
Tot op heden van niets officiele zijde van Logitech hierover vernomen.
Ik vermoed dat deze shut-down nog weleens 2 á 3 weken kan gaan duren voordat de Logitech-site weer "up" is.
Ik ben zelf geen Logitech Squeezebox-gebruiker, maar dit is een schoolvoorbeeld hoe belangrijk goede en adequate communicatie naar en met de klanten is en volg dit daarom op de voet.
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#1
 :??? Volgens berichten op het web zou de het wegvallen www.mysqueezebox.com.html weleens een heel andere oorzaak kunnen hebben gezien de bedrijfsgeschiedenis: groot onderhoud, een evenzo grote storing of simpelweg overbelasting. I.i.g. Logitech is onbereikbaar en laat zich kennen door volledige stilte hieromtrent.
Men kan zich informeren op: www.isitdownrightnow.com/www.mysqueezebox.com.html
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jowa

Gewoon up-and-running: http://www.mysqueezebox.com/index/Home

Wel is de verbinding vanaf de SB wat trager met het binnen halen van m'n collectie met zenders.
Dan maar toevoegen aan Logitech Media Server op m'n NAS.

pameijer

Tsja, dat heb je met techniek soms nu eenmaal ook, niet alles werkt altijd. Als je in de (ICT-)techniek hebt gezeten weet je hoe lastig het soms is. Zeker niet altijd verwijtbaar. En communicatie is altijd en overal bij iedereen te verbeteren, het is de oorzaak van de meeste conflicten, problemen, misverstanden etc.

Denk maar zo: nog niet heel lang geleden was alles "down" buiten kantooruren. Pas sinds 10-15 jaar is de 24/7 economie dankzij internet opgebloeid. The times they are a changing my friend!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Maus

Ik kon ook geen verbinding met de radio maken, via internet lukte het wel.

Maar ben niet de enige dus..

Niber

Dat ding hier staat ook kansloos te wezen. Staat eigenlijk bijna de hele dag bij ons aan.als radio of op Spotify.

Gelukkig heb ik nog een cd-speler.  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

 pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom

Voor alle Squeezebox gebruikers: De site is weer "up" sinds gisterenavond. Zou oorspronkelijk op zijn vroegst de 6 november a.s. geworden zijn volgens Logitech in een Official Press Release.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

Citaat van: Cornelis1921 op november 04, 2012, 02:12:16
pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom

Voor alle Squeezebox gebruikers: De site is weer "up" sinds gisterenavond. Zou oorspronkelijk op zijn vroegst de 6 november a.s. geworden zijn volgens Logitech in een Official Press Release.

pompom Hij doet het inderdaad weer!
Wat een opluchting.  hello
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Jeroen

Ik heb problemen met de squeezecenter app op mijn ipad, zou dit iets met elkaar te maken hebben?
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.