Forum upgrade - template niet compatible

Gestart door Maurice, juni 13, 2011, 12:13:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: f.luisteraar op juni 14, 2011, 18:27:22
En het probleem van de afwezigheid van de zachte return? Of is dat hetzelfde als als dat van het tekst veld?
Ah, ik denk dat dat hetzelfde is. Het forum breekt zelf de regel af en gaat verder op een nieuwe regel.
Wat gebeurt er bij het typen van de tekst, loopt deze dan door naar rechts (uit het zicht)?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

Citaat van: Maurice op juni 14, 2011, 18:30:16
Ah, ik denk dat dat hetzelfde is. Het forum breekt zelf de regel af en gaat verder op een nieuwe regel.
Wat gebeurt er bij het typen van de tekst, loopt deze dan door naar rechts (uit het zicht)?
Dat is inderdaad het kenmerk van de afwezigheid van een harde return? Had je liever een formule gehad?  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Het onderwaterscherm werkt ook niet.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: f.luisteraar op juni 14, 2011, 18:33:19
Dat is inderdaad het kenmerk van de afwezigheid van een harde zachte return? Had je liever een formule gehad?  :-P
Kan ik niet gewoon weer mijn berichten veranderen? Ik deed/doe dat alleen vanwege mijn afwijking.  nopompom
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Dat is express uitgeschakeld om dingen transparant te houden en niet even snel iets te kunnen veranderen in het verleden werd deze functie misbruikt 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: Maurice op juni 14, 2011, 18:25:37
Ik heb meer informatie nodig om de problemen op te lossen, kan ze zelf namelijk niet reproduceren. Ik heb firefox en internet explorer 9 geprobeerd, maar bij mij gaat alles goed (nieuw teken en tekstveld).
Welke browser gebruiken jullie? Hebben jullie je browser cache al een keer geleegd?

Volgens mij heb ik explorer 7, hij vraagt nl regelmatig of ik wil up-daten naar explorer 8.
Wat bedoel je met browser cache? Ik heb windows XP pro en heb in mijn config scherm bij netwerk en internet verbindingen in de subgroep internetopties al het mogelijke in de browse geschiedenis verwijdert. Is dat wat je bedoelt. (sorry maar ik ben een "echte gebruiker" :schater:)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op juni 14, 2011, 18:57:50
Volgens mij heb ik explorer 7, hij vraagt nl regelmatig of ik wil up-daten naar explorer 8.
Wat bedoel je met browser cache? Ik heb windows XP pro en heb in mijn config scherm bij netwerk en internet verbindingen in de subgroep internetopties al het mogelijke in de browse geschiedenis verwijdert. Is dat wat je bedoelt. (sorry maar ik ben een "echte gebruiker" :schater:)

snel updaten naar explorer 8 je kan nu ook geen you tube kijken oftewel "jij pijpen"
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dex

Citaat van: Maurice op juni 14, 2011, 18:30:16
Ah, ik denk dat dat hetzelfde is. Het forum breekt zelf de regel af en gaat verder op een nieuwe regel.
Wat gebeurt er bij het typen van de tekst, loopt deze dan door naar rechts (uit het zicht)?
Ja, dat is precies wat er gebeurt en dat is best wel lastig omdat je dan letterlijk blind zit te typen waardoor de kans op storende fouten ook onevenredig toeneemt en je dat dus niet kunt zien totdat je iets post.  clown1
Oh ja, ik heb Firefox 4.0.1...... :yes:

lo

Citaat van: jwx op juni 14, 2011, 19:01:32
snel updaten naar explorer 8 je kan nu ook geen you tube kijken oftewel "jij pijpen"

Nou ik kan toch een heleboel dingen op you-tube zien hoor.  :schater: Is daar dus niet van afhankelijk. Ik heb altijd het idee als je weer up-date naar een hogere versie er weer van alles extra op je comp terrecht komt waar ik alleen maar last van heb. ( ik ben al wat ouder en heb er dan ook moeite mee om al die snelle dingen te volgen  :schater:)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dex

En zoals ik nu zie maakt het voor het posten verder niks uit want het staat er toch prima op.
Overigens heb ik dit verschijnsel alleen hier en niet op andere fora.....ja, ik kom ook wel eens ergens anders.  :evil:

lo

Citaat van: Dex op juni 14, 2011, 19:02:54
Ja, dat is precies wat er gebeurt en dat is best wel lastig omdat je dan letterlijk blind zit te typen waardoor de kans op storende fouten ook onevenredig toeneemt en je dat dus niet kunt zien totdat je iets post.  clown1
Oh ja, ik heb Firefox 4.0.1...... :yes:

In het verleden is dat al een keer eerder opgetreden hier. Toen is er toch iets aan de "instellingen" gewijzigd volgens mij. Maurice en/of de website beheerde moeten dit nog wel weten denk ik.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Citaat van: lo op juni 14, 2011, 19:04:53
Nou ik kan toch een heleboel dingen op you-tube zien hoor.  :schater: Is daar dus niet van afhankelijk. Ik heb altijd het idee als je weer up-date naar een hogere versie er weer van alles extra op je comp terrecht komt waar ik alleen maar last van heb. ( ik ben al wat ouder en heb er dan ook moeite mee om al die snelle dingen te volgen  :schater:)
IE7 mag ook geen probleem zijn, die hebben wij op het werk en heb ik vandaag gecontroleerd.
Delete browsing historie zou trouwens voldoende moeten zijn...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: lo op juni 14, 2011, 19:07:01
In het verleden is dat al een keer eerder opgetreden hier. Toen is er toch iets aan de "instellingen" gewijzigd volgens mij. Maurice en/of de website beheerde moeten dit nog wel weten denk ik.
Dat ben ik en ik ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

 notworthy notworthy :schater:

Je hebt toch een assistent vorig jaar d'r bijgekregen of niet, kan natuurlijk weer niet op zijn nick komen HLP :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Citaat van: lo op juni 14, 2011, 18:57:50
Volgens mij heb ik explorer 7, hij vraagt nl regelmatig of ik wil up-daten naar explorer 8.
Wat bedoel je met browser cache? Ik heb windows XP pro en heb in mijn config scherm bij netwerk en internet verbindingen in de subgroep internetopties al het mogelijke in de browse geschiedenis verwijdert. Is dat wat je bedoelt. (sorry maar ik ben een "echte gebruiker" :schater:)
Gewoon upgrade, heeft ook met veiligheid te maken.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude