tragisch bericht baerke 65...............

Gestart door bonbon, september 09, 2010, 13:30:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Triest dat iemand op zo`n wijze vastloopt in `t leven dat dit de enigste uitweg was ...
Ik hoop dat hij nu zijn rust heeft gevonden.


Sander.

Vlearmoes

Citaat van: xander32 op september 09, 2010, 21:25:01
Triest dat iemand op zo`n wijze vastloopt in `t leven dat dit de enigste uitweg was ...
Ik hoop dat hij nu zijn rust heeft gevonden.


Sander.

Hier sluit ik me bij aan  :-(
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Sander

Mijn oprechte deelneming aan alle dierbaren van Bert.

grtz Sander
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

vielzweck

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

gerard

Erg  triest voor familie en vrienden....
Er zijn zoveel dingen in het leven die de moeite waard zijn,  jammer dat iemand dit als enige uitweg ziet...
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marantz 81

erg voor de man en zijn nabestaanden

ken hem alleen van naam en plaatje met de Avalons op de achtergrond

jowa

Had het bericht op hifi.nl gezien, alleen niet gelijk de link gelegt met bearke65.
Wist wel dat hij voor hifi.nl schreef, zijn set kwam nl daar langs als referentie als hij andere componenten testte.

Ook zeer geschokt met het bericht dat hij is overleden, zijn familie en vrienden heel veel sterkte met het verlies.  :cry:


Musicman

Beste forumleden.

Op de onderstaande link, kan men het officiele bericht lezen.

Hier kan men ook een persoonlijk bericht achterlaten voor de nabestaanden.
De familie zal jullie berichten zeer waarderen.......zeker de persoonlijke herinneringen!!

http://www.mensenlinq.nl/mensenlinq/overlijdenddl/site/advertentie/detail?pid=2851892

Bert zou a.s. Zondag 45 jaar zijn geworden.......


Met vriendelijke groet, Pat
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

kdt

Heel veel sterkte gewenst voor zijn familie en een ieder die hem gekend heeft.
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

mars

...............,


Shit!!!!.....diep diep tragisch.

In het geval dat naabestaanden van Bert dit topic lezen , wil ik deze mensen condoleren en  heel veel sterkte wensen.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

RonaldW

Je kunt je er bijna geen voorstelling van maken, ik moet volgend jaar 45 worden, diep van binnen blijken mensen zulke grote problemen te hebben dat de omgeving ze niet zien kan, desondanks hoop ik dat Bert de door hem gezochte rust heeft gevonden, en wens zijn kinderen veel sterkte en hoop dat ze niet achter blijven met het gevoel dat ook hun aanwezigheid schijnbaar niet genoeg was om toch een manier te vinden door te leven...............
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

cheese

jezus mensen  hoe ver moet deze ziel in de vernieling hebben gezeten om dit te doen.........ik word volgend jaar 45...........ik wens alle mensen die verdriet om Bearke hebben al het goede toe wat er tussen hemel en aarde te vinden is......

gr Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge