Inhoud van de site

Gestart door Maurice, augustus 19, 2007, 21:48:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

2. Inhoud van de site: ik kan dit niet alleen opbouwen en heb daarbij jullie hulp nodig.
Ik nodig een ieder die bij wilt dragen dan ook uit om een stuk te schrijven. Je kunt deze dan mailen, maar ook hier op het forum plaatsen.

Foto's en plaatjes gelieve apart aan te leveren, dat scheelt achteraf weer werk.

Wat voor stukken zijn interessant?
Bijvoorbeeld handleidingen voor de FAQ, reviews van sets van anderen (meet en greets etc), informatie over een bepaalde apparaat en wat verder nog maar interessant kan zijn!

Doel is wel om zo snel mogelijk een interessante site op te bouwen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mischa

Je bedoelt dat de leden hier even aangeven wat ze graag op de site terug zouden vinden?

Uhm, een apparatendatabase  :-D

Groeten,
Mischa
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

Maurice

Citaat van: mischa op augustus 20, 2007, 08:22:46
Je bedoelt dat de leden hier even aangeven wat ze graag op de site terug zouden vinden?

Uhm, een apparatendatabase  :-D

Groeten,
Mischa
Maar ook dat leden zelf de informatie aandragen ;-)
Als ik namelijk zelf alle informatie moet gaan opzoeken en schrijven, dan kan ik mijn baan opgeven. En van het forum kan ik niet leven (sterker nog, kost alleen maar geld). :-P
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mischa

Strak plan.

In welke vorm wil je het graag aangeleverd hebben?

Via het forum, via de mail?
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

Maurice

Citaat van: mischa op augustus 20, 2007, 09:55:23
Strak plan.

In welke vorm wil je het graag aangeleverd hebben?

Via het forum, via de mail?
Indien uitsluitend tekst, dan kan dit wel via het forum. Indien plaatjes, dan zou ik deze ook graag hebben.  Plaatjes gelieve LOS aan te leveren, dus niet geplakt in een office document (dan moet ik namelijk weer apart opslaan, wat kwaliteitsverlies oplevert).

Iedereen die bijdraagt, mag ook zijn naam vermelden als auteur. Naar keuze mag dit je forumnaam of echte naam zijn.
Maar houd ook rekening met auteursrechten, kopieer niet klakkeloos teksten van anderen. Indien je een stuk rechtstreeks vertaalt, vraag de auteur om toestemming. Dat kan namelijk een hoop problemen later schelen.

Mailen kan naar webmaster (kringelding) marantzforum.nl!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Niemand die wat bij te dragen heeft?  nopompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

heb al bijgedragen

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thom

uuuuuuh, had van het weekand een feest van me werk en heb aardig wat gedronken 8-)
zo goed :-P

Maurice

Citaat van: thom op september 10, 2007, 18:31:19
uuuuuuh, had van het weekand een feest van me werk en heb aardig wat gedronken 8-)
zo goed :-P
ehhh, nee  nonono
Gaat om inhoud voor de voorpagina, niet het forum.

PS. Je spelling is er al wel op vooruit gegaan met die ene regel, slechts 1x spelfout, 1x spreektaal en 1x grammatica fout  :-D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op september 10, 2007, 19:01:18
ehhh, nee  nonono
Gaat om inhoud voor de voorpagina, niet het forum.

PS. Je spelling is er al wel op vooruit gegaan met die ene regel, slechts 1x spelfout, 1x spreektaal en 1x grammatica fout  :-D
clown1 clown1, oke niet echt over de inhoud maar de zwarte achterkant, ook hier is een beetje saai. mischien allemaal kleine versterkertjes ofzo is wel leuk. of een grote ofzo

mars

is het mischien mogelijk om er bewegende delen in te zetten ? of als je iets aanklikt dat er wat geinigs gebeurt, zal er zelf nog ook wel even over nadenken.

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mahansz

zoiets zoals die pinguin van je?  :-D :-D
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Ik heb de openingpost ietwat gewijzigd, zodat hopelijk duidelijk wordt wat wij graag zouden willen zien :)
Begreep namelijk dat ik daar erg warrig over kwam.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mahansz

ik heb naar aanleiding van deze thread en nieuwe info over de SA11S2 (zie ander topic) Marantz gemaild of zij ons niet wat informatie kunnen sturen, zodat we dit op het forum kunnen zetten. Je ziet wel vaker op hifi-sites zoals hifi.nl ingezonden mededelingen over nieuwe Marantz apparatuur, leek mij leuk om dit ook op ons forum te lezen!
als ik reactie heb gekregen, dan horen jullie het!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen