Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

zo dat wordt flink  HT en  HB HB

WimPeu

Citaat van: Marantz 81 op augustus 11, 2011, 23:38:15
zo dat wordt flink  HT en  HB HB

Jij snapt het. Laat die Marantz met die veel besproken Pro maar eens roken... HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

wel opletten dat die niet gaat clippen he  clown1

WimPeu

'We are thrill seekers' dus dat kan ik niet beloven.
Wat dit plaatje met Thrill seekers te maken heeft weet ik ook niet maar kwam hem tegen op google na het in typen 'Thrill Seekers' van afbeelding zoeken. Wel mooi maar niet echt inhoudelijk.  clown1

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

contour

ow zo laat in de avond zo'n foto posten :yes:

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

WimPeu

Op het plaatje clicken...worden ze...eh ik bedoel wordt ie nog groter.... redface
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Vlearmoes

#1521
Wim   

Eigenlijk moet je 2 afgestelde setjes horen;    dus op de terugweg ff door de Achterhoek om datgene te bevestigen wat je bij Rob al hebt gehoord  :-D :angel:

Helaas kan ik geen speeltuin aanbieden  :|
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Vlearmoes

Citaat van: drees62 op augustus 11, 2011, 19:08:38
Citaat van: WimPeu op augustus 11, 2011, 12:12:40
Zo het staat er weer. Nu nog een gordijn en vloerkleed. Het klinkt nog erg hard in de kamer.





Vanmiddag op bezoek geweest bij Wim (was toevallig vandaag in de buurt en Wim was thuis) :yes:

Mooi kamertje met een nog mooiere set! Lekker ff geluisterd en geconstateerd dat de kamer zeker geen probleem heeft in het laag en nog flink op zal knappen qua nagalmtijd met een paar gordijnen en een kleed.
Denk dat Wim dan een heel aangenaam luisterplekje heeft voor zichzelf met een hele mooie stereoset.  :kwijl: :kwijl:
Die PM11 heeft ballen en dat voel je ook. Errug mooi.
Daarna de Onkyo nog even "geplaagd" en ook dat blijft een feest. Genoeg reserve en een mooie (surround-)sound waar de Usher's zich erg lekker bij voelen  :wink:

Wim bedankt weer!

Groeten,
André

Jah prachtig dit alles  :kwijl: :kwijl:

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

JohnWx

denk ik reply even met Silvie een erg mooie dame niet inhoudelijk ook Wim maar zo weet je dat er naast Wehkamp en Neckermann nog meer online winkels zijn

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Stadium III

Jongens toch wat moet de vrouw van Wim hier van vinden  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Whisper.nl

Citaat van: WimPeu op augustus 11, 2011, 23:45:54
'We are thrill seekers' dus dat kan ik niet beloven.
Wat dit plaatje met Thrill seekers te maken heeft weet ik ook niet maar kwam hem tegen op google na het in typen 'Thrill Seekers' van afbeelding zoeken. Wel mooi maar niet echt inhoudelijk.  clown1



shit kom iedere keer op dit plaatje uit. violent1

Bij mij trilled er wel wat als ik er langer naar kijk.  clown1

Groeeet  Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

contour

Mannen: nokken!! slecht geslapen afgelopen nacht :lol:
dacht eerst dat het door het zien van Super 8 met mijn zoontje was......
maar weet het nu zeker: die foto! redface

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

still life



wim wordt kinds.. met ze boys-room..  clown1  stel je voor: dit op je tiener-kamertje..  HB




met deze poster op de deur of aan de muur natuurlijk..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

WimPeu

Zo, net even Dream Theater met The Dark Eternal Night gedraaid. Ik heb weer de Usher s520mkII bij de 11 set gezet. En het werdt tijd om ze eens echt serieus de sporen te geven.  The Dark Eternal Night opgezet...volume op -20dB en gaan.... Man man wat een power geeft deze set. Na een paar minuten dacht ik dat het raampje open stond omdat ik steeds een wind vlaagje voelde...bleek uit de bas poortjes (zitten aan de voorzijde uiteraard) van de 520''s te komen. Ik zat zowaar op de tocht vanwege het volume HB. Mijn haar waaide bij tijd en wijle gewoon voor mijn ogen, behalve de wind voelde ik het laag ook gewoon in mijn stoel..4 dimensionaal kicken.

Respect voor deze mini monitoren zeg. Ze geven werkelijk geen ene krimp. Strak en compromisloos op de 11 set. Het zijn dit soort kleine dingen die mij zo laten genieten van deze hobby... HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES