Macro RC007SR

Gestart door rob2219, november 11, 2009, 22:05:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob2219

Hallo, ik ben net nieuw op het forum. Ik ben al sinds jaar en dag Marantz eigenaar. Sinds afgelopen zaterdag trotse eigenaar van de combi SR 6004 en de BD 7004. Gekoppeld met JK interlink en met Audiofysic SparkII speakers aangesloten met van den Hull gold. Super combi maar apparatuur moet nog wel even inspelen.

Met de remote kan ik o.a. macro's maken alleen...wanneer ik een opdracht probeer te maken met de button " source" krijg ik de melding error. Ook wanneer ik een andere button aanleer met dezelfde functie krijg ik tijdens maken van de macro deze melding. Iemand een idee? Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Rob

Stadium III

Pff er zal zeker wel een handeling verkeerd gaan maar welke
Ik weet dat het wel lastig is om alles goed erin gezet te krijgen

Tja ff de handleiding toch goed lezen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

rob2219

Tja, lezen van de manual. Staat er niet echt helder in. Na de nodige testjes en even met Marantz in Eindhoven te hebben gebeld ( prima techn. service) ben ik er een beetje uit. Het is een combo van toetsen voor 1 macro stap.
Bovendien kan mijn TV niet bediend worden, dwz alleen power on gaat niet. Die vereist een iets langere schakeltijd Plm. 1,5 sec. Dit is niet in te stellen. Helaas. Volgens de tech dienst is dit alleen op  de (dure) los aan te schaffen remotes te doen. Die zijn te programmeren via de PC ( alleen windhoos en niet op de Mac, helaas)
Evengoed bedankt voor de reactie.

Rob

E Hamers

Hoe bevalt de BD 7004, laat je ons ook wat lezen over je bevindingen!

rob2219

De BD 7004 is nog erg vers net als de SR 6004. Beiden nog geen week oud. Maar... zo vers klinkt het geluid al erg goed. Beeld? Perfect via HDMI naar HD scherm . Weergaloos mooi.
Al de nodige audiofiele cd's geluisterd ( opname's van Frtiz de With) Klinken goed maar ik ben er zeker van dat het nog beter zal worden. Over niet al te veel tijd, en na veel spelen, kan ik wat meer vertellen. Maar de eerste indrukken zijn toppie.

Gr.
Rob

E Hamers

De in lees tijden vallen die mee? Dvd's worden die ook beter weergegeven t.o.v je voorgaande dvd speler.
Veel kijk en luister plezier toegewenst!

rob2219

Hallo,
de inleestijden zijn t.o.v. de vorige BD speler (Samsung BD 1500) wel beter. Sowieso is de opstart snelheid van de speler veel beter.
Het beeld? Je zou het niet verwachten maar ik zie echt verschillen. De Samsung zit waarschijnlijk op de ondergrens van de norm voor HDMI. De Marantz komt wel degelijk veel verder. Helderder, lijkt scherper, kleuren zijn ook beter. Kortom, waar voor het geld.

" Veel kijk en luister plezier toegewenst!" Bedankt, dat gaat wel lukken.
Vgr.
Rob