monitor aansluiten op SR6003

Gestart door jedebe, oktober 31, 2009, 11:03:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jedebe

Ik wens een kleine LCD monitor aan te sluiten op de SR 6003 zodat de TV/ beamer niet steeds aan moet staan om selecties te maken of afstellingen te doen. De SR6003 en LCD monitor staan in aparte ruimte.
ik heb de monitor out ( zowel S video als de composiet aansluiting) uitgang gebruikt maar krijg geen beeld op de LCD monitor. HLP
Zijn er instellingen die moeten aangepast worden?

Heeft iemand tips?
gr J

Marvin

volgens mij zou je je instellingen menu altijd moeten krijgen via S-vidoe.

misschien een instelling in de tv?

jedebe

de instellingen van kleine LCD TV zijn OK (heeft meerdere ingangen).
Het lijkt erop dat er geen signaal uit de "monitor out" connectoren (zowel composiet als S-video) komt. Als ik hem op HDMI uit aansluit krijg ik beeld maar deze uitgangen wil ik vrij houden voor TV en beamer; vandaar de wens om de Monitor uitgang te gebruiken.

Vlearmoes

let ook even op de bediening van je AB   door meerdere keren te drukken op on screen toets
ga je van pal naar...
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

jedebe

momenteel zijn er 2 kabels met SR6003 verbonden: een op HDMI uitgang, de andere op Monitor Out S video uitgang.
Met AB moet je op de LCD TV input kiezen: HDMI, RGB, SVideo...
Bij HDMI krijg ik beeld bij Svideo niets.Zaols reeds eerder geschreven wens ik de Monitor uit te gebruiken om de HDMI uitgangen voor TV in woonkamer of beamer te gebruiken. 

Stadium III

Hoe staan alle instellingen in de setup menu voor het beeld ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

jedebe

Ik lees in de handleiding dat wanneer een HDMI ingangsignaal op SR 6003 wordt aangesloten dat een video, s-video of component uitgansignaal niet mogelijk is. Klopt dit? Mischien is dit de reden waarom ik via HDMI kabel beeld heb en niet via s-video uitgang.....

Stadium III

Dit kan best wel eens kloppen dat alles naar HDMI wordt omgezet ja
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4