Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

xander32

Heb ze destijds met dezelfde reden als jou aangeschaft en voor dat doel voldoen ze prima.

Sander.
Citaat van: WimPeu op augustus 17, 2010, 20:39:53
Heb net bij de buren gekocht 2 setjes Vibrapods. Volgens de folder ga ik er op alle fronten op vooruit kwa geluid. Maar ik heb ze eigenlijk gekocht om de trillingen van mijn (houten) vloer naar de apparatuur op te vangen. Als de kinderen over de houten vloer denderen leek me dit een betaalbare manier van bescherming. Alle audio winsten neem ik op de koop toe.



Citaat uit de folder:
"Vibrapods geven een verbetering in:
Bas Definitie en Diepte Dynamiek en plaatsing Detail en Resolutie Ambiance Openheid Soundstage Video beelden
"

Goeiedag zeg   :-o  :-o

En dat voor 5 tientjes  :-D Kom daar maar eens om bij je kabelboer! :wink:

Marantz 81

Ja nu hoef je nooit meer te Upgraden  :schater: :schater:

tja tuurlijk wil je trillingen voorkomen en liefst wegnemen

maar dit allemaal , Bas Definitie en Diepte Dynamiek en plaatsing Detail en Resolutie Ambiance Openheid Soundstage Video beelden " :roll: :roll: :no:

Marantz 81

ow mooie TV trouwens  byebye

xander32

Al deze onderstaande "verbeteringen" schijnen juist af te nemen door gebruik van Vibrapods: de meeste versterkers en bronnen hebben juist baat bij een stabiele, stevige ondergrond (koppellen i.p.v. ontkoppellen).

Sander.
Citaat van: Marantz 81 op augustus 18, 2010, 21:29:37
Ja nu hoef je nooit meer te Upgraden  :schater: :schater:

tja tuurlijk wil je trillingen voorkomen en liefst wegnemen

maar dit allemaal , Bas Definitie en Diepte Dynamiek en plaatsing Detail en Resolutie Ambiance Openheid Soundstage Video beelden " :roll: :roll: :no:

WimPeu

Zit nu even Monsters vs. Aliens 3D te kijken. Gewoon gedownload en op de HDX. Brilletje op en perfect bioscoop 3D. Niks geen HDMI 1.4 ,3D Blu-Ray of wat dan ook. Ziet er super uit, echt niet normaal meer, als in de Bios. De effecten komen zo de kamer in. De bril is een nadeel natuurlijk, maar wat je er voor terug krijgt is het dubbel en dwars waard.

Toch gek dat het zo kan. HDMI 1.4, speciale 3D Blu-Ray speler??Wat een bull**** Lijkt mij dat de industrie ons weer een poot wil uitdraaien.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

 pompom pompom

Mooi man :yes:

Veel plezier ervan notworthy

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Lijkt mij een heftige film in 3D  HB.

Sander.
Citaat van: WimPeu op augustus 19, 2010, 21:45:57
Zit nu even Monsters vs. Aliens 3D te kijken. Gewoon gedownload en op de HDX. Brilletje op en perfect bioscoop 3D. Niks geen HDMI 1.4 ,3D Blu-Ray of wat dan ook. Ziet er super uit, echt niet normaal meer, als in de Bios. De effecten komen zo de kamer in. De bril is een nadeel natuurlijk, maar wat je er voor terug krijgt is het dubbel en dwars waard.

Toch gek dat het zo kan. HDMI 1.4, speciale 3D Blu-Ray speler??Wat een bull**** Lijkt mij dat de industrie ons weer een poot wil uitdraaien.

MauriceV

Dat kijk je dan neem ik aan toch wel met een 3D tv  nopompom

WimPeu

Citaat van: MauriceV op augustus 19, 2010, 23:42:21
Dat kijk je dan neem ik aan toch wel met een 3D tv  nopompom
Citaat van: WimPeu op augustus 15, 2010, 13:10:06
Foto van mijn nieuwste aanwinst.   notworthy





:-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Tigger

Mmmm.....zo even kijkend, lijken de muur en de vloer (qua kleur e.d.) wel heel veel op die van ons.....



Wel een wat oudere foto, maar toch ;)






Mooi scherm, WimPeu!! En volgens mij zit het met het geluid ook wel goed.... :)
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op augustus 17, 2010, 20:39:53
Heb net bij de buren gekocht 2 setjes Vibrapods. Volgens de folder ga ik er op alle fronten op vooruit kwa geluid. Maar ik heb ze eigenlijk gekocht om de trillingen van mijn (houten) vloer naar de apparatuur op te vangen. Als de kinderen over de houten vloer denderen leek me dit een betaalbare manier van bescherming. Alle audio winsten neem ik op de koop toe.



Citaat uit de folder:
"Vibrapods geven een verbetering in:
Bas Definitie en Diepte Dynamiek en plaatsing Detail en Resolutie Ambiance Openheid Soundstage Video beelden
"

Goeiedag zeg   :-o  :-o

En dat voor 5 tientjes  :-D Kom daar maar eens om bij je kabelboer! :wink:

Die zegt dat gerust hoor van een kabel van 50 euro.  :-P

WimPeu

Niet om een soort van kabel discussie te starten maar er is genoeg op het net te vinden die soortgelijke ervaring met de pods hebben. Het valt iig in dezelfe tweak catagorie. Waarom een stekkerdoos tweak wel serieus nemen en deze pods niet?
http://www.vibrapod.com/Reviews/tas.htm
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

#927
Ik neem alles en iedereen serieus, dat weet je toch?

Ik gebruik zelf Soundcare Superspikes voor mijn luidsprekers (zaten erop), eenvoudig Rital stekkerblok (gekregen bij deal met subwoofer),  Linn K-20 luidsprekerkabels en W&M-01 verbindingskabels (met jou geruild 3 Opels tegen één Mercedes  :wink:)
I'm a believer monkey.

WimPeu

Vandaag maar de CI+ Module aangeschaft, eindelijk verlost van mijn grootste ergenis in mijn set, de Cisco  HDTV decoder.  shutup

De CI+ werkt echt perfect en met een duidelijk mooier beeld. Mot alleen de video functie nog even uit vogelen. Heb een 8 gig stick in de TV gestoken maar krijg er nog geen opnames op.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco


Dat het werkt geloof ik ook wel,maar dan vind ik het nog steeds behoorlijk aan de prijs .

Het zelfde doen deze dempers ook en die kosten per 4 stuks nog geen €5,-
:-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)