Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

drees62

Citaat van: WimPeu op mei 10, 2013, 08:58:01
Valt erg mee. Hij is een stuk kleiner/compacter dan mijn huidige BK. Kwa performance verwacht ik echter een een enorm verschil. De bedoeling is om deze ook in stereo laten mee spelen. Dat was niet de sterkste kant van de BK. Ben ook daar dus erg benieuwd naar of dat wat gaat toevoegen want heb met de MD's nog nooit het gevoel gehad dat ik in het laag wat miste.

En wederom een felicitatie met je mooie aankopen!

Denk dat je in stereo niet moet verwachten (en ook niet willen) dat er meer laag bij komt maar anders. En zelfs wel iets minder misschien maar door de sub mooi te integreren krijg je een (nog) beter en strakker laag en ook je mid en hoog komt beter uit de verf. Daarnaast wordt het podium breder en dieper, raar maar waar.
Uiteraard zijn het kleine verschillen, maar ik heb het hier gedemonstreerd tijdens de laatste M&G en het was voor iedereen hoorbaar  :wink:

Graag kom ik een keer weer luisteren (zal wel najaar worden dan), je stereosetup was toen voor mij al om te vingers bij af te likken. En ook de beamer heeft wel mijn interesse, die van mij is ook al weer 4 jaar oud . . .

Marantz 81


Whisper.nl

Citaat van: WimPeu op mei 10, 2013, 08:23:55
Dank je Xander  :-D

Gisteren een JL Audio Fathom F112 subwoofer gekocht. Ga hem zaterdag 18 mei halen. Had het liever morgen nog gedaan maar heb nogal een druk weekend dus dan volgende week maar. Ik hoop ook de Sony VPL-HW50ES beamer dan te kunnen ontvangen. Talking about an upgrade...   notworthy

Ik zal hier mijn ervaringen omtrent beide machines laten weten....  life can be good!!

http://www.10audio.com/jlaudio_f112.htm

Geleende foto


potver. wat een mooie joekel is dat Wim.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WilliamB

Wim gefeliciteerd met je sub, en hopelijk komt de sony ook snel binnen. HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.


Niber

#2916
Goede berichten, Wim!!  hello

De BK al verkocht overigens? (En nee, ik heb nog steeds geen belangstelling. Te groot.  nopompom )
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WimPeu

Dank je. De BK gaat als alles goed is dinsdag richting Amsterdam.. hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

bas focal marantz

Citaat van: Whisper.nl op mei 10, 2013, 22:08:15
potver. wat een mooie joekel is dat Wim.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groet Whisper  byebye
ik denk 50x50x50 cm en 50kg

Deze is uitgerust met jl 12w7  woofer , de beste serie die ze hebben de W7  .

Daar ga je plezier aan beleven , en een hoop elend als je geen rekening met de buren houd .

pietjepc

Volgens mij hoeft Wim niet zoveel rekening met de buren te houden :wink:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

bas focal marantz

Citaat van: pietjepc op mei 13, 2013, 16:57:08
Volgens mij hoeft Wim niet zoveel rekening met de buren te houden :wink:
BETER  :-D

Deze woofer is 30cm en kan rond 30mm elke kant op bewegen , dus 60mm heen en weer .
Lijkt me genoeg en anders een 2de erbij  :-P



Marantz 81

Had toch eigenlijk wel minimaal deze KLIKKIE verwacht  clown1 :-D HB

Paul

Citaat van: Marantz 81 op mei 13, 2013, 17:33:39
Had toch eigenlijk wel minimaal deze KLIKKIE verwacht  clown1 :-D HB
Dan mag Wim waarschijnlijk in de schuur slapen.  :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marantz 81


WimPeu

De BK Monolith is zojuist na bijna 4 jaar trouwe dienst richting Amsterdam vertrokken. De lege plaats gaat morgen gevuld worden door de JL Audio Fathom F112. Kan het afstellen beginnen. Misschien dat ik een nieuwe Pro ga doen. Eerst zelf pielen. Vrijdag staat dan de volgende grote upgrade in de planning. De komst en calibratie van mijn nieuwe Sony VPL-HW50ES. Gaat dat dit weekend genieten worden of niet?..  8-)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES