radiomarantz.com en radiodenon.com down

Gestart door brinka123, december 25, 2023, 11:35:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

brinka123

Hoi
Om van internet radio op marantz producten gebruik te maken moet je 3$ betalen op boven staande sites. Sites zijn van vtuner.
Maak al jaren gebruik hier van. Gisteren weer verlengt.
Sites zijn down !!! Tuner geeft server error. Via bekabeld en mobiel netwerk, beide sites zijn niet meer bereikbaar..
Ben benieuwd wat er aan de hand is.
http://radiomarantz.com
http://marantz.vtuner.com
Iemand anders ook zelfde probleem?
PM80 MKII, CD63SE, VIFA Format (zelfbouw), CD1020, SR1020, Needle (zelfbouw)

JohnWx

Citaat van: brinka123 op december 25, 2023, 11:35:18Hoi
Om van internet radio op marantz producten gebruik te maken moet je 3$ betalen op boven staande sites. Sites zijn van vtuner.
Maak al jaren gebruik hier van. Gisteren weer verlengt.
Sites zijn down !!! Tuner geeft server error. Via bekabeld en mobiel netwerk, beide sites zijn niet meer bereikbaar..
Ben benieuwd wat er aan de hand is.
http://radiomarantz.com
Iemand anders ook zelfde probleem?

Met welk apparaat wil je de radio gebruiken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Johanna117

Ik heb hetzelfde probleem. marantz.vtuner.com niet meer bereikbaar. Heb nu apparaat M-CR610 gereset maar nu geen enkele zender meer te vinden. Van de regen in de drup.

brinka123

NR1606, jij kunt de site ook niet bereiken toch?

PM80 MKII, CD63SE, VIFA Format (zelfbouw), CD1020, SR1020, Needle (zelfbouw)

Bert Poelman

Hallo, hier net zo; kom er sinds gisteravond achter dat ik geen internetradio meer kan luisteren, ook de site Vtuner.com of radiomarantz.com zijn niet meer online, gr Bert

brinka123

Heb al mail naar support gestuurd.
Ben benieuwd.
Bedankt voor de reacties.
PM80 MKII, CD63SE, VIFA Format (zelfbouw), CD1020, SR1020, Needle (zelfbouw)

ETMPABL

 Hallo, hier net zo: ik heb een MCR610 en internetradio doet het niet meer. Vtuner websites zij  niet bereikbaar. Ik hoop dat Marantz het snel oplost.

Frits Denon

Kwalijke zaak. Gelukkig heb ik nog FM op mijn Denon DNP 720ae. Ben wel benieuwd hoe dit afloopt, want ik ben ook een betaler voor Internet radio.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Timlis


mboss

Ook hier nog geen connectie met Vtuner. Is blijkbaar wereldwijd een probleem.
Optie voor Marantz om in zee te gaan met andere provider van internetradio. Vaker connectieproblemen.

iMoose

Ook hier geen connectie meer met vtuner.com en radiomarantz.com (op een marantz nr1604). Op de normale site van vtuner wordt Marantz ook niet meer genoemd als partner. Ben benieuwd of vanuit Marantz support een reactie komt.

JohnWx

Las ook dat Marantz/Denon geen verantwoording hebben in de toekomst qua gebruik radiomarantz


Kwalijk maar ben bang je er niks aan doet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Bert Poelman

Citaat van: iMoose op december 26, 2023, 14:43:13Ook hier geen connectie meer met vtuner.com en radiomarantz.com (op een marantz nr1604). Op de normale site van vtuner wordt Marantz ook niet meer genoemd als partner. Ben benieuwd of vanuit Marantz support een reactie komt.

Ja maar de site vunzer.com doet het helemaal niet meer, kunt op de site ook geen radiozenders meer luisteren

JohnWx

Citaat van: Bert Poelman op december 26, 2023, 17:44:14Ja maar de site vunzer.com doet het helemaal niet meer, kunt op de site ook geen radiozenders meer luisteren

Of ze zijn op kerst reces

Of al oud en nieuw aan vieren

Of over en uit
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

hg5812

Hallo.

Op mijn Marantz NA7004 doet internetradio via vtuner het gewoon.
Kan de "recently played" zenders beluisteren, maar ook zoeken en luisteren naar nieuwe zenders.
Set 1:
Marantz PM7004
Marantz NA7004
Marantz SA7003
Pioneer MJ-D707
Dual CS 2235Q
Philips DCC730
Denon DRS810
Elac EL115S

Set 2:
Marantz PM6005
Marantz NA7004
Marantz CM635
Marantz UD5005
Philips DCC600
Thorens TD170
Elac EL 115S