Marantz UD9004

Gestart door 11leo, augustus 14, 2010, 19:09:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

11leo

Goedenavond,

Nu kan ik waarschijnlijk aan een tweedehands Marantz UD9004 voor een nette prijs komen. (Staat al een tijdje op mijn wishlist bovenaan, bij wie niet trouwens?).
Nu zal deze dan moeten worden aangesloten op mijn SR7002.
Vraagje: Is dit geen overkill? Misschien een stomme vraag, maar het zijn toch wel bedragen waar je over praat.
Ik hoor graag.
Groeten
Leo
SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

MauriceV

Zie um staan op marktplaats  2750 heb je geboden, wel een mooi apparaat.  blijft wel veel geld

Mexicaanse Hond

Ik zou de bron los zien van de rest waarop je 'm aansluit. Die rest kun je altijd nog upgraden als je tenminste niet failliet bent na zo'n aankoop... :-P

Stadium III

Zou het geen overkill noemen kwa beeld !
De audio codec's gaan toch naar de reciever dus daar zal weinig aan veranderen
Kwa Bron kan ik gewoon zeggen  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

joep

Gewoon doen. En ervan genieten! Doe ik ook. En ik hier echt niet alleen op het forum.
Het is gewoon heel leuk om fijne spullen in huis te hebben. En je koopt het tenslotte voor een hele lange tijd.

Stadium III

Citaat van: joep op augustus 15, 2010, 09:15:42
Gewoon doen. En ervan genieten! Doe ik ook. En ik hier echt niet alleen op het forum.
Het is gewoon heel leuk om fijne spullen in huis te hebben. En je koopt het tenslotte voor een hele lange tijd.
stupid
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Ik persoonlijk zou nooit zo veel geld in een multi speler stoppen. Hij is nu al achterhaald omdat ie bv geen HDMI 1.4 ondersteund. Mijn ervaring is dat je na een jaartje of 2 met een hopeloos verouderd en dus afgeschreven produkt zit. Beter kun je (als je toch kwaliteit wilt) bv een 2e hands DV7001 kopen (tegenwoordig kleine €300,-) en voor de andere €2450,- een mooie CD speler.

Neemt natuurlijk niet weg dat zo'n UD nu een erg leuke hebbeding is... :kwijl:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Totofan

Zeg Wim, het is wel vaak zo, wat je vandaag koopt is gisteren antiek, vooral in dit soort artikelen.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Mexicaanse Hond

Met de huidige koperprijzen kun je 'm altijd nog goed verkopen.  :wink:

Stadium III

Hoeveel meerwaarde heb je met HDMI 1.4 tov 1.3

Ik zou de speler mits mogenlijk wel aanschaffen
Het 3d gebeuren zie ik nog wel even wegblijven en dus zou ik later doorgaan met aanschaf daarin

Kwa bluray speler zijn de alround spelers van panasonic end ook zeer goed
Wil je wel een leuke allround dvd speler ben ik het er wel mee eens dat de DV 7001 niet verkeerd is
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Citaat van: Totofan op augustus 15, 2010, 09:38:08
Zeg Wim, het is wel vaak zo, wat je vandaag koopt is gisteren antiek, vooral in dit soort artikelen.

Groet Marcel

Dat gaat vooral op voor AV gerelateerde apparatuur.(receivers DVD en Blu-Ray spelers ed.) en daar valt deze UD ook onder. Ik ken dit ding verder niet hoor maar vaak zijn die multi spelers nou niet bepaald snel met het laden van een disc en ook hebben ze vaak een fan aan boord die vooral bij het luisteren naar muziek gauw als storend kan worden ervaren.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: Stadium III op augustus 15, 2010, 10:28:22
Hoeveel meerwaarde heb je met HDMI 1.4 tov 1.3

Ik zou de speler mits mogenlijk wel aanschaffen
Het 3d gebeuren zie ik nog wel even wegblijven en dus zou ik later doorgaan met aanschaf daarin

Kwa bluray speler zijn de alround spelers van panasonic end ook zeer goed
Wil je wel een leuke allround dvd speler ben ik het er wel mee eens dat de DV 7001 niet verkeerd is

Dit is ook nog maar het begin. Ik bedoel voor dat geld wil je idd een aantal jaren mee kunnen. Nu is het al HDMI 1.4 en wat komt er nog.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: WimPeu op augustus 15, 2010, 09:25:00
Ik persoonlijk zou nooit zo veel geld in een multi speler stoppen. Hij is nu al achterhaald omdat ie bv geen HDMI 1.4 ondersteund. Mijn ervaring is dat je na een jaartje of 2 met een hopeloos verouderd en dus afgeschreven produkt zit. Beter kun je (als je toch kwaliteit wilt) bv een 2e hands DV7001 kopen (tegenwoordig kleine €300,-) en voor de andere €2450,- een mooie CD speler.

Neemt natuurlijk niet weg dat zo'n UD nu een erg leuke hebbeding is... :kwijl:

Zou het ook niet doen, wat een geld. Over 2 jaar krijg je er waarschijnlijk nog geen € 500 voor terug. Ik heb zelf ook nog een 2e hands multiplayer (DV 7001) "voor weinig" op de kop getikt en speel mijn BR af met een goedkope Panasonic. Die overigens ook in een jaartje ongeveer € 100 in prijs is gekelderd. Maar dan praat je wel over een nieuwprijs van slechts € 275. Dan krijg je daar niet gelijk buikpijn van.
Met Wim z'n advies kan er dan ook nog wel een BR spelertje af en hou je nog een bak met geld over :wink:


Aan de andere kant is die UD 9004 natuurlijk een heel mooi ding, dus als bovenstaande niet van toepassing is ..... kopen maar dan  :-D

11leo

hallo,

Als reactie o.a. om een goede cd speler en losse br aan te schaffen.

Wordt de UD9004 niet gepresenteerd als een zeer goede cd-speler (SA-71) met tevens mogelijkheid om br af te spelen?

Speel zelf nu met dv7001 en bd5004 en ben niet ontevreden maar wil graag in muziekweergave vooruit.

Leo
SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

WimPeu

Oplossing zou dan zijn; koop bv een mooie 2e hands SA-15s1 of SA-8003. Ga je echt heel mooi op vooruit zonder dat het overkill wordt.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES