PM8200 vs Stereo 70s

Gestart door BJPH13, oktober 12, 2023, 20:13:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Emiel77

Vreemde like van een mod ook Marvin...
Of je vind het leuk dat ik reageer, of je vind het leuk dat ik ff het forum verlaat...

Anyway, ga me niet verder ergeren aan wanbeleid hier.

En nee is niet persoonlijk bedoeld.
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

Marvin

Citaat van: Emiel77 op oktober 15, 2023, 00:36:56Vreemde like van een mod ook Marvin...
Of je vind het leuk dat ik reageer, of je vind het leuk dat ik ff het forum verlaat...

Anyway, ga me niet verder ergeren aan wanbeleid hier.

En nee is niet persoonlijk bedoeld.
Ik vind het mooi dat je openlijk kritiek hebt op ons wanbeleid, want ook jij hebt recht op een mening. Inhoudelijk kan ik er nog niet zo veel mee.
Dus ja, leuk bericht...
Duimpje...!

mountainbiker

Citaat van: Emiel77 op oktober 15, 2023, 00:36:56Vreemde like van een mod ook Marvin...
Of je vind het leuk dat ik reageer, of je vind het leuk dat ik ff het forum verlaat...

Anyway, ga me niet verder ergeren aan wanbeleid hier.

En nee is niet persoonlijk bedoeld.
Ach. In het verleden is het wel eens
erger geweest.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

mountainbiker

Citaat van: CBdicX op oktober 14, 2023, 13:51:12De kracht van placebo  :-D

Het is een zeer sterk fenomeen waar ikzelf met McIntosh er ook ingetuind ben voor maar liefst 18.000 euro.
Die ging rap terug toen ik mijn Yamaha as210 weer neer zette en ik 0,0 verschil hoorde.

Wel jammer eigenlijk dat ik en jij geen verschil horen.
Zal wel aan ons liggen  :wink:

Bij luidsprekers kom je hetzelfde, of nog erger, fenomeen tegen.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

CBdicX

#49
Citaat van: Emiel77 op oktober 15, 2023, 00:36:56Vreemde like van een mod ook Marvin...
Of je vind het leuk dat ik reageer, of je vind het leuk dat ik ff het forum verlaat...

Anyway, ga me niet verder ergeren aan wanbeleid hier.

En nee is niet persoonlijk bedoeld.

Ik vond het leuk omdat Marvin het leuk vond  :-D
en vind het laatste deel van bericht 44 leuk......

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op oktober 15, 2023, 11:09:26Ach. In het verleden is het wel eens
erger geweest.

Zo jammer om mij erbij te halen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX

#51
Ach, wij moeten onszelf niet zo serieus nemen.
Dit is een lekker ontspannen audio forum, met humor, en vaak goede antwoorden en tips, soms ook niet  :-D

De audio wereld staat al bol van "serieuse" verhalen, en neemt zichzelf veel te serieus.
Het is maar geluid, hoe moeilijk wil je daar over doen......

Als wij dat hier gaan doen, ben ik weg.

RHK

Je kunt je ergeren aan alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht.  8-)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

mountainbiker

Citaat van: JohnDavids op oktober 15, 2023, 11:30:16Zo jammer om mij erbij te halen  :-D
Goede ouwe tijd met oa Mexicaanse hond.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Hoewie Loewie

Citaat van: CBdicX op oktober 15, 2023, 11:40:07Ach, wij moeten onszelf niet zo serieus nemen. Dit is een lekker ontspannen audio forum, met humor
Ik heb dit twee dagen laten bezinken, mezelf afvragend of ik er wel op moet reageren. Het blijft knagen dus een reactie van mij. Ik ben het er niet mee eens dat dit een lekker ontspannen audio forum is. Er is hier opvallend vaak sprake van wrijvingen en er zijn al een tijdje bijzonder weinig activiteiten op dit forum. En ik denk er toch ernstig aan dat dit het gevolg is van het niet zo ontspannen klimaat.

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl

CBdicX

#56
Citaat van: Hoewie Loewie op oktober 16, 2023, 19:34:09Ik heb dit twee dagen laten bezinken, mezelf afvragend of ik er wel op moet reageren. Het blijft knagen dus een reactie van mij. Ik ben het er niet mee eens dat dit een lekker ontspannen audio forum is. Er is hier opvallend vaak sprake van wrijvingen en er zijn al een tijdje bijzonder weinig activiteiten op dit forum. En ik denk er toch ernstig aan dat dit het gevolg is van het niet zo ontspannen klimaat.

Oh, jammer dat jullie dit zo ervaren.

Ik vind het wel meevallen en ervaar het hier nog steeds als ontspannen.
Activiteiten hebben met de leden, en de hoeveelheid leden te maken.
Echter dienen forum leden wel zelf activiteiten te ontplooien en een inbreng te doen, maar dat kan lastig zijn.

Op het AVS forum zitten 10.000den leden wereldwijd en werkelijk alles word besproken.
Er is ook professionele inbreng van audio fabrikanten.
SVS, Audyssey, D&M en vele anderen praten gewoon mee.
Maar ook daar is er een "vaste kliek" die actief zijn.

En ook daar gaat het regelmatig "verkeerd" en worden er leden op non-actief gezet als het uit de hand loopt.
Daar zijn helaas ook een hoop trollen actief wat zeer vervelend is, hier gelukkig niet.

NB

Citaat van: Hoewie Loewie op oktober 16, 2023, 19:34:09Ik heb dit twee dagen laten bezinken, mezelf afvragend of ik er wel op moet reageren. Het blijft knagen dus een reactie van mij. Ik ben het er niet mee eens dat dit een lekker ontspannen audio forum is. Er is hier opvallend vaak sprake van wrijvingen en er zijn al een tijdje bijzonder weinig activiteiten op dit forum. En ik denk er toch ernstig aan dat dit het gevolg is van het niet zo ontspannen klimaat.

Ik ben het helaas met je eens.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

TurboMarco

On topic maar weer
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Hoewie Loewie

Goed idee. Ik zou de PM8200 blijven gebruiken en overwegen 'm te laten reviseren. :-)

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl