PM80 - enige jaren niet gebruikt

Gestart door Pedrazzini, januari 31, 2009, 11:58:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pedrazzini

Ik wil mijn PM80 weer in gebruik nemen, heeft enige jaren in de doos gestaan. Ik kan me ook nog herinneren dat er af en toe ongevraagd hard geluid geproduceerd werd. Wie of waar kan het beste de versterker servicen/repareren? Graag reactie.

SB_Marantz

Betreft het een mk1 of mk2?

Wat bedoel je precies met een ongevraagt hard geluid?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Pedrazzini

Het is een mk1.  Wat het harde geluid betreft weet ik dan niet zo goed. Is ook al een paar jaar geleden.

SB_Marantz

Deze versterker zal een elco revisie op het driverboard nodig hebben, soldeerverbindingen nalopen en waarschijnlijk ook de stuurtrap vervangen.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

fceg

Lijkt het zelfde probleem wat ik ook met mijn PM80 heb gehad. Ik heb mijne laten servicen door Hal9000.
Lees anders onderstaande topic over de reparatie van mijn PM80 even door, staan tevens foto's in van de onderdelen die vervangen zijn.

http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,2344.0.html
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain!

Pedrazzini

Dank voor je info! Waar zit die Hal9000 cq hoe kan ik hem bereiken en wat waren ongeveer de kosten?

Maurice

Citaat van: Pedrazzini op januari 31, 2009, 16:13:52
Dank voor je info! Waar zit die Hal9000 cq hoe kan ik hem bereiken en wat waren ongeveer de kosten?
Hij is lid van het forum, je kunt hem een pm sturen ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

fceg

Ik ga hier niet met bedragen lopen gooien want dat lijkt me niet zo netjes, maar wat ik betaaltheb voor het laten srvicen was het dubbe en dwars waard. Ik geniet nog iedere dag van mij PM80. Hal9000 komt uit Rotterdam. Zoals eerder gezegd kan je het beste hem een pm sturen voor verdere info.
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain!