Als stereo van je SR7001 niet voldoende is

Gestart door cheese, januari 29, 2009, 17:10:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cheese

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

TurboMarco

Citaat van: cheese op januari 29, 2009, 22:42:58
mijn huis woont in amersfoort.


gr cheese
dat is niet zo ver weg van Arnhem ,ik wil je best wel voor een paar weken een stereo versterker te leen geven,dan heb je wat tijd om het ea te vergelijken.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cheese

hallo Marco,


Nou dat lijkt mij wel echt helemaal te gek.........want dan hoef ik niet gelijk geld uit te geven maar kan ik eerst vergelijken en waar denk je dan als versterker?


groetjes Cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

TurboMarco

Citaat van: cheese op januari 29, 2009, 22:51:02
hallo Marco,


Nou dat lijkt mij wel echt helemaal te gek.........want dan hoef ik niet gelijk geld uit te geven maar kan ik eerst vergelijken en waar denk je dan als versterker?


groetjes Cheese
ik heb helaas geen marantz tot beschikking voor je maar wel iets wat in de buurt komt van een Marantz PM95,het betreft de JVC versterker die hier op het forum snel terug te vinden is,deze kan ik wel even missen,ik denk dat je daarmee wel een gedegen indruk mee kan op doen.
Wil je hem vandaag nog hebben of aanstaande Zondag dan kan je hem zo ophalen.

ik hoor het wel.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cheese

Hallo Marco,


Ik ga morgenochtend een week op wintersport zullen we dan maar daar na doen?


en nogmaals bedankt vast,

Gr Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

Ik dacht dat jij graag een nieuwe cd speler wou.....O,O dat virus ook... :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerard

Citaat van: cheese op januari 29, 2009, 22:42:58
mijn huis woont in amersfoort.


gr cheese

:-D  Ik woon in mijn huis en mijn huis staat in...  :angel: clown1
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

TurboMarco

Citaat van: cheese op januari 30, 2009, 08:33:26
Hallo Marco,


Ik ga morgenochtend een week op wintersport zullen we dan maar daar na doen?


en nogmaals bedankt vast,

Gr Kees
ok Kees ,und bis wienerschnitzel  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

eerst lezen man,
dat heb ik namelijk expres niét zo gezegd..  :wink:

TurboMarco

Citaat van: marvin op januari 30, 2009, 12:24:37
eerst lezen man,
dat heb ik namelijk expres niét zo gezegd..  :wink:
als je de reaktie bedoelt op de quote van cheese mbt de optie andere speakers dan kan ik wel zeggen dat ik dat eerst gelezen heb,of bedoel je wat anders?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Citaat van: marvin op januari 29, 2009, 20:09:09
die winst is het makkelijkst te behalen met andere speakers, waarmee ik niet wil zeggen dat je speakers niet goed zijn.
of wat aan de luisterruimte doen aangaande akoestiek, dit is wel wat ingewikkelder..

"waarmee ik niet wil zeggen dat je speakers niet goed zijn."



SB_Marantz

Het zou ook goed kunnen zijn dat Cheese zijn eisen / verwachtingen ineens een stuk hoger liggen?
De zogenaamde ''technisch'' luisteren fase aangebroken misschien?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

Citaat van: marvin op januari 29, 2009, 20:09:09
die winst is het makkelijkst te behalen met andere speakers, waarmee ik niet wil zeggen dat je speakers niet goed zijn.

Als het gaat om ruimtelijke weergave aan welke criteria moeten de luidsprekers dan voldoen? ,waar moet je dan op letten als je andere luidsprekers gaat kopen ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

gerard

Citaat van: SB_Marantz op januari 30, 2009, 13:50:12
Het zou ook goed kunnen zijn dat Cheese zijn eisen / verwachtingen ineens een stuk hoger liggen?
De zogenaamde ''technisch'' luisteren fase aangebroken misschien?



Dat zou best eens kunnen, hij heeft de laatste tijd wel erg last van een upgrade virus. :wink:

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marvin

die keuze en verandering is voor een ieder uniek, daar kan niemand je mee helpen.
rottige dingen wat dat betreft, speakers opzich..
maar je hebt mij niét zien schrijven dat het slechte speakers zijn...

verder zou het inderdaad kunnen zijn dat SB gelijk heeft,
dan zou ik zo snel mogelijk een antibiotica kuurtje halen bij de forum-dokter.  :-D