Afspelen usb-stick

Gestart door GeMol, augustus 17, 2020, 12:22:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GeMol

Hoe voorkom ik dat de versterker PM7000N de nummers op een usb-stick in willekeurige volgorde afspeelt?
Ik wil gewoon de volgorde zoalsze op de stick staan.

xander32

Ik heb werkelijk geen idee. Wanneer ik vanaf een usb stick speel, klik ik de eerste track aan en de NA11 gaat voorts keurig netjes het rijtje af.

jrm

Citaat van: GeMol op augustus 17, 2020, 12:22:37
Hoe voorkom ik dat de versterker PM7000N de nummers op een usb-stick in willekeurige volgorde afspeelt?
Ik wil gewoon de volgorde zoalsze op de stick staan.

Of er staat automatisch willekeurig afspelen ergens aan, of de versterker kan niet anders, dan kan je nog proberen om een volgnummer er voor te zetten (via pc ) en te sorteren op naam?

sjoek

Ik denk inderdaad dat als je een nummer voor elke titel van elke track zet dat het probleem is opgelost. ( wel in de volgorde van 01 naar 10 of van 001 naar 100) anders speelt hij waarschijnlijk nog niet op volgorde.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

The Good Son

Denk niet dat het willekeurige volgorde is, maar alfabetisch volgorde. Dat probleem hadden mp3 spelers van Sony vroeger ook.
Wellicht idd nummertjes ervoor of het is een instellings  dingetje.

xander32

Heerlijk is dat; we hebben een probleem, worden lid, stellen een vraag, ontvangen reply en we laten voorts niets meer van ons horen. Top  pompom

RHK

Ik had al de indruk dat dit forum langzamerhand een soort helpdesk aan het worden was......
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*