De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin


sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin

Ja geslaagd project. Tv is kapot, dus moest die eruit. Stond voor de keuze om een tv te kopen of een nieuwe lamp voor de beamer. Nou die laatste is besteld. Dus tv van de muur, gaten dichten, automatisch rolscherm van het plafond verwijderd, muurtje knalwit gemaakt. En kijken of het beeld scherp is. Ja, dat is het. Nu dus wachten op een nieuwe lamp.  Aangezien ik toch bezig was, gelijk de luidsprekers een wat minder agressief uiterlijk gegeven. Tafeltje ook gelijk maar gedaan. En nu moet ik de rest dus ook witten. [emoji23]

Marvin

Geeft wel rust, zo zonder zwarte tv, luidsprekers en tafel.

Marvin

Dus dank voor de ondersteunende woorden, ben er zelf er zeer content mee. [emoji23]

pietjepc

En terecht. Ziet er goed uit :yes:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Marvin

Dank je. Vergeet te melden dat ik de beamer ook verhangen heb, hangt nu voor het eerst zonder lensshift in het midden. Dat merk je goed.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

sjoek

Citaat van: marvin op september 02, 2017, 21:56:30
Ja geslaagd project. Tv is kapot, dus moest die eruit. Stond voor de keuze om een tv te kopen of een nieuwe lamp voor de beamer. Nou die laatste is besteld. Dus tv van de muur, gaten dichten, automatisch rolscherm van het plafond verwijderd, muurtje knalwit gemaakt. En kijken of het beeld scherp is. Ja, dat is het. Nu dus wachten op een nieuwe lamp.  Aangezien ik toch bezig was, gelijk de luidsprekers een wat minder agressief uiterlijk gegeven. Tafeltje ook gelijk maar gedaan. En nu moet ik de rest dus ook witten. [emoji23]

Dat is idd erg scherp beeld op gewoon een witte muur :yes:. Welke beamer heb je als ik vragen mag?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin


WilliamB

Erg mooi  :yes: Wat is de grote van het beeld ?
Veel plezier
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marvin

Goeie vraag. Schat zeker wel 2,3M breed.

Marvin

Zit er 3 meter vanaf, hier kan ik wel aan wennen... [emoji23] Was hiervoor wel groter, maar dit ziet er wel lekker strak uit zo. Echt veel beter. Lijkt bijna een normale installatie.


De rest kon ook wel wat witter.  [emoji56]





xander32


Marvin

Klein beetje, maar die tijd is voorbij. [emoji322]