SR7007 nu al voor 995 euro

Gestart door Marantz 81, november 18, 2012, 16:09:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Zoldar op november 23, 2012, 15:03:40
als je een beetje verdiept in de pricing weet je dat er flink wat van de prijs af gaat van nieuwe modellen.

wie op de kosten let, koopt een uitgaand model of 2de hands.

de meeste weten toch wel getuige de rijen voor een nieuwe ipad.

de nieuwe Ipad komt alleen als vorige type redelijk op is zo niet is de nieuwe slecht leverbaar  :angel:

nadeel voor sommige produkten is dat het 2de hands hoog blijft zie Apple ipod ipad iphone
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

niet bij receivers. daar komen soms 2x per jaar "nieuwe" modellen van uit. het gaat dan vaak om een app hier en spotify dingetje daar. de voor en eindtrappen, de DSP, dacs zijn al 5 jaar hetzelfde (kijk eens naar foto's van de binnenkant).

en 2de hands keldert de prijs in elkaar. doe er je voordeel mee of betaal de hoofdprijs voor die extra gimmick.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: Zoldar op november 23, 2012, 15:23:08
niet bij receivers. daar komen soms 2x per jaar "nieuwe" modellen van uit. het gaat dan vaak om een app hier en spotify dingetje daar. de voor en eindtrappen, de DSP, dacs zijn al 5 jaar hetzelfde (kijk eens naar foto's van de binnenkant).

en 2de hands keldert de prijs in elkaar. doe er je voordeel mee of betaal de hoofdprijs voor die extra gimmick.

wel bij sommige merken vind ik als Arcam en Cambridge Sony ES maar die hebben vaak ook een beperkter dealer beleid of voorwaarden waar wij niks van weten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

mwaahhh. Kijk eens naar de 5400ES/5500ES/5600ES. Sony komt niet elk jaar met een nieuw model maar de eindtrappen en voeding, het versterker gedeelte is al jaren hetzelfde (en verdomt goed mag ik zeggen).
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marvin

Toch veranderen de eindversterkers oom hoor.
Daar waar er bij mij nog 4 forse beschuitbussen in hangen is dat bij de nieuwe varianten gedegradeerd tot 2.
Of je dat dan ook hoort betwijfel ik hoor.
100watt is 100watt, of je nu in de wetenschap geloofd of niet. 


--Verstuurd zonder netwerk--

Zoldar

ik bedoel als je naar de foto's kijkt van binnen of de specs zie je heeeeel lang niets veranderen in de eindtrappen. video kaart wel.

de 3007 uit 2009



de 3010 uit 2012

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marvin

Twee beschuitbusjes.



--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

als wij zeggen weinig zullen er ook weer mensen zijn nee joh heel veel juist  :-o
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.