Marantz 2270

Gestart door Laserblast, juni 12, 2012, 19:04:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laserblast

Hallo Marantz forum ,

De eerste keer dat ik hier post op dit forum. Ik lees al even mee, vooral de vintage rubriek dan. Ik ben dus op zoek naar een receiver Model 2270. Kijk dikwijls op sites als 2dehands en marktplaats maar deze receiver heb ik nog niet (nooit) aangeboden gezien. Dus zou te gek zijn als iemand van jullie mij kon verderhelpen. Ben een grote muziekliefhebber en Marantz gaat daar heel goed bij samen. Heb in de loop der jaren al enkele dingen van Marantz kunnen kopen en they do sound better !  :-)

Alvast bedankt ,

Groeten uit België

HAL9000

Welkom,   de 2270 is wellicht marantz beste receiver. Zeer goede tuner, en de rest is als een tank gebouwd.   Ik heb er staan in near mint condition.       
Jon. 
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Laserblast

Merci voor je snelle reply. Je hebt er staan in near mint condition, ook te koop ? En ook gereviseerd veronderstel ik als ze van bij jou komen  :wink:  Grts

HAL9000

ja  tot  zelfs  de   55v9000µf  grote  buffers heb ik vervangen.  :-)
Misschien  is  deze  te koop, maar ik aarzel het is  een pracht stuk en functioneert zo goed  alsof ik hem zelf  net heb gekocht bij  Fodor  :-P
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

#4
Begrijpelijk daar jij een receiver freak bent.
Ik heb ook bepaalde stukken die ik never nooit weg zal doen.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Laserblast

Ja heel begrijpelijk. Niet geschoten is natuurlijk altijd mis  :-D . Mocht je er nog één tegenkomen hou me op de hoogte, ik blijf ook rondkijken. Keep up the good work !

bas focal marantz

Citaat van: Laserblast op juni 13, 2012, 22:16:32
Ja heel begrijpelijk. Niet geschoten is natuurlijk altijd mis  :-D . Mocht je er nog één tegenkomen hou me op de hoogte, ik blijf ook rondkijken. Keep up the good work !
Elke dag marktplaats kijken , heel soms zie ik ze voorbij komen , wil je er echt een moet je niet lullig bieden maar gewoon DOEN , kan je altijd laten servicen bij HALL .

Laserblast

Citaat van: bas focal marantz op juni 13, 2012, 23:46:22
Elke dag marktplaats kijken , heel soms zie ik ze voorbij komen , wil je er echt een moet je niet lolliestoklig bieden maar gewoon DOEN , kan je altijd laten servicen bij HALL .

De gouden raad van tante kaat. Lolliestoklig dat kennen we hier wel niet  stupid

jrm


Laserblast

Haha ja was gisteren al goed dronken aan het geraken  :-)

Lolliestoklig ?  Nog nooit van gehoord.


bas focal marantz

Citaat van: Laserblast op juni 14, 2012, 01:22:53
De gouden raad van tante kaat. Lolliestoklig dat kennen we hier wel niet  stupid

:schater: wat heb ik nu getypt ?

Ik snap er echt niets van hoe dat er zo ???? staat ????  , ik heb het getypt dus het zal wel , maar leest wel leuk en ook de boodschap is duidelijk dus lekker laten staan .

2285B

Ik heb er hier wel een staan  ,is volledig geserviced'' hij bezit alleen niet meer de "normale uitgang voor de speakers "
Voor de rest is ie technisch ? optisch 110 %

Laserblast

Citaat van: 2285B op juni 15, 2012, 21:05:26
Ik heb er hier wel een staan  ,is volledig geserviced'' hij bezit alleen niet meer de "normale uitgang voor de speakers "
Voor de rest is ie technisch ? optisch 110 %

Hoezo niet meer ?

bas focal marantz

Citaat van: Laserblast op juni 17, 2012, 19:23:09
Hoezo niet meer ?
een foto'tje zal duidelijkheid verschraffen .